Stránka 2 z 2
Napsal: ned pro 26, 2010 19:11:13
od Z.
Pavel ZRX píše:Dargas píše:ty motory už jsou perfektní teď. To už je jen hledání drobností. Případně fíglů na emise.
Já zas říkám, že motory perfektní byly, do doby, než se u motorek začala řešit spotřeba a emisní limity.
Dnešní maxima 200 Hp/ 1000 ccm (měrný litrový výkon) byly běžné už před 40 lety. A to motory neměly regulaci předstihu, měnící se časování rozvodu, proměnnou délku sacího potrubí, ani klapky v sání, ani ve výfuku. A je jedno, jestli to byly dvou nebo čtyřtakty, jednoválce nebo čtyřválce. Měly svůj motocyklový charakter.
Dnes si chceme přidat plyn, pravou rukou požádáme svůj draze zaplacený potenciometr v plynovém ovladači o akceleraci a v ten okamžik je s námi v rozporu armáda akčních členů a senzorů, které plní své poslání REGULOVAT nařízené řídící jednotkou.


Nechci toto vlákno zasírat OT, ale tohle, Pavle absolutně podepisuji. Ekologové a zelení nás jednoho dne zahubí.

Napsal: ned pro 26, 2010 20:18:33
od Dargas
No pozor, tak v tomhle naprosto souhlasím!
Dnes už to není maximum účinnosti, ale maximum účinnosti v rámci debilně nastavených emisních limitů!
Z mého pohledu jsou taky nej starší motory, všechnu tu eletriku bych z fleku vyházel!
Jsem to myslel tak, že ty motory už nějak moc nedokonalostí nemaj, super technologie a tak. (Pokud to teda neberete z pohledu výše napsaného.) Chtěl jsem jen napsat, že dnešní vývoj už není skutečný "vývoj", jsou to spíš ústupky předpisům a homologacím a to nutí hledat spíš drobná vylepšení, než nějak "opravdu vyvíjet."
Re:
Napsal: čtv úno 10, 2011 01:18:10
od milos ZX9R
Z. píše:Pavel ZRX píše:Dargas píše:ty motory už jsou perfektní teď. To už je jen hledání drobností. Případně fíglů na emise.
Já zas říkám, že motory perfektní byly, do doby, než se u motorek začala řešit spotřeba a emisní limity.
Dnešní maxima 200 Hp/ 1000 ccm (měrný litrový výkon) byly běžné už před 40 lety. A to motory neměly regulaci předstihu, měnící se časování rozvodu, proměnnou délku sacího potrubí, ani klapky v sání, ani ve výfuku. A je jedno, jestli to byly dvou nebo čtyřtakty, jednoválce nebo čtyřválce. Měly svůj motocyklový charakter.
Dnes si chceme přidat plyn, pravou rukou požádáme svůj draze zaplacený potenciometr v plynovém ovladači o akceleraci a v ten okamžik je s námi v rozporu armáda akčních členů a senzorů, které plní své poslání REGULOVAT nařízené řídící jednotkou.


Nechci toto vlákno zasírat OT, ale tohle, Pavle absolutně podepisuji. Ekologové a zelení nás jednoho dne zahubí.

tak ako hovori Pavel (cau kluciii

) vrchol motorarskeho umenia u motoriek bol zrejme dosiahnuty v 2005 pred zavedenim EURO nezmyslu II. (alebo III. ?) => na tvojom mieste by som prestudoval Suzuki GSX-R 1000 K5 dajme tomu vo vztahu k BMW S1000R alebo ku Kawe ZX10R '11 (aj ked k motoru tej novej mrsky asi este vela info nebude )
motor toho K5 Gixer je doteraz povazovany za referencny agregat, este nezasraty emisnymi hlupostami - ostatne to plati o tej moto ako o celku; BMW sami priznali ze K5 bola pre nich referencia pri stavbe S1000R a ze nedokazu pochopit preco Suzuki opustila koncepciu toho motora
inac, zo mna sa asi stava Kawa zberatel

a kedze som vyznavac karburatorov tak sa pred 3 tyzdnami stala clenom rodiny ZX7R '97 urcena vyhradne pre okruhy
cize moja momentalna zostava vyzera nasledovne: 7 -> 9 -> 12 (jedine tato si strieka

)
Re: Bakalářka - Motory sportovních silničních motocyklů
Napsal: čtv úno 10, 2011 17:48:34
od Elvis.
mmmmmm.... sedma na okruh... na zavodeni urco prekonana, ale ta nostalgie

Re: Bakalářka - Motory sportovních silničních motocyklů
Napsal: ned úno 13, 2011 00:29:49
od milos ZX9R
Elvis. píše:mmmmmm.... sedma na okruh... na zavodeni urco prekonana, ale ta nostalgie

zavody ma nateraz nezaujimaju, ide len o zabavku .... zatial
v buducnosti mozno 7mickovy motor von, 9tkovy motor dnu, vymena zadnej kyvky, vymena/servis prednej vidlice a bude racer ako sa patri - uz teraz ide do zadu plne nastavitelne WP Hyperpro
a hlavne to stoji "par korun", udrzbu si viem spravit sam a nahradnych dielov spusta
Re: Bakalářka - Motory sportovních silničních motocyklů
Napsal: ned úno 13, 2011 16:09:25
od ZRX 1984
Jenom poznámka, elektronický plyn mě docela vyškolil na Aprilii Shiver, jak je člověk zvyklej na lanko, a že to má nějakou vůli tak tady to funguje úplně hned

))
Re: Bakalářka - Motory sportovních silničních motocyklů
Napsal: čtv úno 17, 2011 12:20:36
od FilipZX9R
A o nějakých dobrých podkaldech by ste nevěděly, nějaké stránky, odborné články a tak?