Stránka 2 z 5
Napsal: úte srp 29, 2006 16:49:35
od NRG
Co jsem četl, tak fakt všechny motorky pro japonskej trh mají omezovač na 180 i když mají třeba 150 koní, ale samozřejmě se ty omezovače hned po dovezení motorky vyhazovaly, prý to není nic těžkýho. Jak už jsem říkal, zavolej do Motoscootu, tam se tím zabývají a za zeptání nic nedáš.
Hergot, teď se koukám, že mám v předposledním příspěvku hrubku.. opravuju na "vozily"

Jen abych nevypadal blbě

Napsal: úte srp 29, 2006 16:59:36
od čoud
Tak o tom jsem teda nikdy neslysel...Pripada mi to divny...
xenony
Napsal: úte srp 29, 2006 17:01:36
od Lech
Zapomněls tady Tomyxxx napsat že tam máš neoriginál světla xenony.Jak jsem našel žes psal v jíném tématu:"No jde všechno když jse chce já to mám na svojí ZXR400 ce a je to mazec. Přirovnání svítivosti asi jako sirka vs halogen je to mazec Smile".No a v techničáku máš napsaný že kolik to má koní?Pokud je pravda teda co je tam napsaný.V dnešní době neznalost a naivita lidí nezná totiž mezí.Ale je ještě jedna skupina lidí a ta se mi nechce ani zmiňovat...

omezovač
Napsal: úte srp 29, 2006 17:06:46
od Lech
Jo já to taky někde četl že se dovezla Yamaha XJR 1300 a s omezovačem rychlosti na 180 km/h.No v Německu spoustu roků to bylo třeba tak že výkon motorek byl omezen na 100 koní.Motorky co se tam v tu dobu dovážely měli výkon seškrcenej na 98 a by se vešli s rezervou do toho limitu,aby ho náhodou nepřekročily.Ale už nevím kdy tento limit byl zrušenej.Asi někdy v polovině 90-tých let.

Napsal: úte srp 29, 2006 17:37:12
od Tomyxxx
To jo asi to tak topadne ale jestě bych se chtěl vyjezdit pač ji nemam dlouho a pak planuji určitě neco silnějšího

Napsal: úte srp 29, 2006 18:12:35
od Tomyxxx
Te't čumím do velkého TP a je tam psané 40kW/12 000 tak nevím. Lechu jak to myslýš neoriginální? Jako originál jse to na tu mou moto nedávalo je to překopané s auta. Akorát tet mi to přestalo svítit pač odešla vybojka sviňe jedna.
Napsal: úte srp 29, 2006 19:47:33
od Honza-Zed
Nejednoduší bude, když vyměníš motor z mladšího ročníku....., ale zdá se mi to docela zbytečný.
Taky je docela zbytečný jezdit tak rychle, hlavně když jedeš už na hraně motorky....
Doma stojí ZXR400 z roku 99 a osobně mi ukázala max. 220km/h(na letišti), takže je to skoro stejný.
xenony
Napsal: úte srp 29, 2006 23:51:47
od Lech
Jo Tomyxxx,přesně jsi na to sám došel a napsal.

A to že je to tam šouplé z nějakého auta.Přesně takto jsem to myslel.Na co se ještě ptáš

Napsal: stř srp 30, 2006 07:04:23
od NRG
Čoud: to s těmi omezovači jsem četl v několika testech motorek pro jap. trh, co se oficiálně do Evropy nevozily (třeba Honda X4).
Napsal: stř srp 30, 2006 09:16:03
od čoud
Aha...
Napsal: stř srp 30, 2006 19:23:13
od Jana Kawa
V katalogu jsem našla, že 1991 má při 12500/min 46kW -62 PS a rychlost udávají 210km
- tak jestli ti to nějak pomůže.
Napsal: stř srp 30, 2006 20:13:58
od čoud
Tak ted jsi to uz komplet zamichala...

výkon
Napsal: čtv srp 31, 2006 01:25:55
od Lech
Dle textu z časopisu MOTORRAD č.15 z roku 1991 kde byl test této Kawičky

65 PS(48kw) bei 13 000/min
Maximálka solo=207 km/h,maximálka ve dvou=175 km/h.

Zaleží teda dost na hmotnosti jezdce.Tak kolik vážíš?

Napsal: čtv srp 31, 2006 10:14:14
od Tomyxxx
No já vážím 80kg ale podle mě to není až zas tak velká váha. Podle mě by tam ale omezovač měl byt pač při 190 to začne samo ubírat a až rychlost klesne tak to zase jede. Tak nevím.
Napsal: čtv srp 31, 2006 10:20:53
od pavelik_cz
A nebo si kup mladší, mám 97 a ta de velmi ochotně na 200. Hodně lidí si ji chválí kvůli ovladatelnosti a zvuku, protože podle zvuku by nikdo neřekl že to má 400.