Stránka 2 z 11

Napsal: úte říj 05, 2010 14:58:20
od MARTY
Ladis píše:
SumavaCZ píše:
Vikki46 píše: ....no to asi urcite...kdyz bude moc ve oooobrovska :D ....tak si koupim 1-2 letou jetinu :wink: a tak uz se urcite pod dve kila vejde :)
Počítej, že vyjede na 400 000Kč, jako letošní Z1000
Novej Z1000 ABS se prodává za 319000,- Kč včetně DPH, co by mělo být na XS o 100000,- Kč dražší?! :shock:
barva !!!!!! a packy

Napsal: úte říj 05, 2010 16:26:17
od KankX
Ladis píše:
SumavaCZ píše:
Vikki46 píše: ....no to asi urcite...kdyz bude moc ve oooobrovska :D ....tak si koupim 1-2 letou jetinu :wink: a tak uz se urcite pod dve kila vejde :)
Počítej, že vyjede na 400 000Kč, jako letošní Z1000
Novej Z1000 ABS se prodává za 319000,- Kč včetně DPH, co by mělo být na XS o 100000,- Kč dražší?! :shock:
predevsim dneska Kawa razi politiku nezverejnovani cen... a maji na to krasnou formulku, ze ti cenu udelaji osobne na miru dle tvych moznosti... toz ja bych to nove Sko za 200 tis. koupil Blance aby na ni nefoukalo :lol: :lol: :lol:

myslite ze se dohodnem???? :lol:

Napsal: úte říj 05, 2010 16:39:55
od Zdrahy
Počítej s tím, že každej normální člověk (pokud to není Vítek, kterej má s Halbichem dohodu že u něj koupí každý rok motorku nebo dvě, nebo alespoň auto :lol: ) koupí motorku v šedivce, protože vyjde minimálně o třetinu levněji :wink:
Asko ode mě neuvidí ani Ň - díly přes Partsdepot, servis u Vachuláčů, nebo přímo u Martina a celý český zastoupení Kawasaki mi může líbat řiť :wink:

Napsal: úte říj 05, 2010 16:55:48
od MARTY
2010 byl trosku u sedaku problem s cenou...ted mozna ok ale do cervna byl

Napsal: úte říj 05, 2010 16:57:43
od Zdrahy
Při porovnání cen na Tipmoto je vymalováno :)

Napsal: úte říj 05, 2010 18:16:51
od SumavaCZ
Ladis píše:
SumavaCZ píše:
Vikki46 píše: ....no to asi urcite...kdyz bude moc ve oooobrovska :D ....tak si koupim 1-2 letou jetinu :wink: a tak uz se urcite pod dve kila vejde :)
Počítej, že vyjede na 400 000Kč, jako letošní Z1000
Novej Z1000 ABS se prodává za 319000,- Kč včetně DPH, co by mělo být na XS o 100000,- Kč dražší?! :shock:
Ladis, kurva nic ve zlém, ale to se musíš furt dohadovat? Jsem psal, že vyjede na 400000Kč jako letošní Z 1000. Na jaře jsem na něm ve Vrbovce seděl a byl za 400 000Kč. Samožřejmně že jde cena dolů. Jsem nepsal kolik stojí dnes, ale na kolika jako novinka začal. :roll: :roll: A ZAČAL NA 400 000Kč. To vim naprosto přešně, protože jsem po něm pošilhával.

Napsal: úte říj 05, 2010 19:34:49
od Ladis
SumavaCZ píše:Ladis, kurva nic ve zlém, ale to se musíš furt dohadovat?
:shock:
Kamaráde, o čem to kurva mluvíš??? Já a furt dohadovat...?! To sis mě snad s někým spletl, ne?! Pochopil jsem, že jsi psal o zaváděcí ceně, já zase psal o ceně, za kterou se prodává dnes, nic víc! Nebo ses snad v mým příspěvku někde dočetl, že popírám, že se prodával na začátku za 400?! Myslel jsem to tak, že když je dneska novej Z1000 něco přes 300, tak v "esku" z něj asi neudělají 3. nejdražší Kawu! :roll: :wink:

Napsal: úte říj 05, 2010 21:17:08
od Zdrahy
Soudruzi, nehádejte se, to jste zemědělci?? Jo a nelijte to pivo z voken, podívejte jak vypadám...
Pešta nabízí nový Zko s ABS za 259000,- to už docela jde, věřím, že to nový bude u něho dražší tak o 30t :)
jo a loňský model má za 212t :wink: hmm a desinu ... http://www.priteam.tipmoto.com/motorky/ ... ninja.html

Napsal: úte říj 05, 2010 21:41:32
od GEORG
Zdrahy píše:Počítej s tím, že každej normální člověk (pokud to není Vítek, kterej má s Halbichem dohodu že u něj koupí každý rok motorku nebo dvě, nebo alespoň auto :lol: ) koupí motorku v šedivce, protože vyjde minimálně o třetinu levněji :wink:
Asko ode mě neuvidí ani Ň - díly přes Partsdepot, servis u Vachuláčů, nebo přímo u Martina a celý český zastoupení Kawasaki mi může líbat řiť :wink:

naprostý souhlas.
jinak ta Z1000 to má být kapota, nebo naháč ? Trochu se v tom začínám ztrácet.
G.

Napsal: úte říj 05, 2010 22:18:08
od Zdrahy
Ten nový Z1000SX bude kapota :wink: ve stylu oplastovaného Banďoura, nebo Fazera (i když jeden je výkonově a parametry daleko za ním a druh napřed)

Napsal: úte říj 05, 2010 23:09:31
od KankX
GEORG píše:
Zdrahy píše:Počítej s tím, že každej normální člověk (pokud to není Vítek, kterej má s Halbichem dohodu že u něj koupí každý rok motorku nebo dvě, nebo alespoň auto :lol: ) koupí motorku v šedivce, protože vyjde minimálně o třetinu levněji :wink:
Asko ode mě neuvidí ani Ň - díly přes Partsdepot, servis u Vachuláčů, nebo přímo u Martina a celý český zastoupení Kawasaki mi může líbat řiť :wink:

naprostý souhlas.
jinak ta Z1000 to má být kapota, nebo naháč ? Trochu se v tom začínám ztrácet.
G.
Jiriku, nove Z1000 vyslo letos a je to nahac... no a pro prissti rok mu ma pribyt bratricek ve forme kapotovaneho Z1000SX :wink: ...ted uz je to jasne? :D ...neco jako Rex v eSku :lol:

Napsal: stř říj 06, 2010 08:20:46
od volkswagen
POLOkapota :-)

Napsal: stř říj 06, 2010 09:10:52
od KankX
volkswagen píše:POLOkapota :-)
??? ...nove SX fakt neni POLO nybrz CELOkapota :wink: ... POLO by to mozna bylo kdyby to melo v nazvu jen to S jako mel Rex :D

Napsal: stř říj 06, 2010 09:14:44
od volkswagen
Motorka s normálníma řídítkama u mě neni kapotovaná :-P a máš to!

Napsal: stř říj 06, 2010 09:32:29
od marek
Když vemu celokapotovanou motorku v tom původním slova smyslu, tak je polokapota i dnešní zx10r.