Stránka 2 z 5

Napsal: čtv srp 19, 2010 21:54:09
od MARTY
vsadim boty ze stejnej jezdec...stejna kvalita...a nikam by mi neujela....
jsem vas mel oba pred sebou....jsem videl kdy jste tocili naplno.... :D :D pche...klidne zkusime....jen tak...ani desitka mi neujede...vsadim boty...ty stare...s dirou :D :D
klidne

Napsal: čtv srp 19, 2010 21:54:34
od KankX
GEORG píše: Dneska jsem na zzr jel a věř mi, že ten výkon a zátah od nízkých otáček má neměc vyšší - při nižším objemu.

G.
to nemuzes myslet vazne... MAX. KROUTÍCÍ MOMENT 112Nm PŘI 9750 ot/min u BMW proti 154 Nm / 7,500 rpm u ZZR ... mozna je to jak u aut BMW, taky jsem v nich mel vzdycky pocit jak tahnou jako bejk a ma Alficka ani zdaleka tak ale na letisti jsem tomu BMW ujel o 3 delky... ale pocitove mel v BMW kazdej pocit ze ma daleko vetsi zatah jak ma AR...

Napsal: čtv srp 19, 2010 21:57:38
od GEORG
papírové hodnoty jsou jen čísla. Moje desítka má taky hezký výkon a krouťák, ale přesto na ni nemá.
Když při 3000otáčkách škubneš za plyn desítce a bávu, tak se dějí úplně odlišné věci. Ten bavor je SYROVÝ, desítka je o hodně víc kultivovaná.
G.

Napsal: čtv srp 19, 2010 22:02:33
od KankX
GEORG píše:papírové hodnoty jsou jen čísla. Moje desítka má taky hezký výkon a krouťák, ale přesto na ni nemá.
Když při 3000otáčkách škubneš za plyn desítce a bávu, tak se dějí úplně odlišné věci. Ten bavor je SYROVÝ, desítka je o hodně víc kultivovaná.
G.
to jo, porovnej vykonove krivky... ZX10 je v nizkych otackach OUT ...to je taky asi vec ktera mi na ni vadila nejvic, ze jakoby jela ale kdyz jsi otocil tak se nic moc nedelo... ale to je jedno :-) BMW si nekoupim uz jen proto ze mi v garazi dve stoji a nejdou tam pouzivat blinkry a ted tady ctu ze ani to predelani podle japonskych stroju se neda pouzivat, takze je ta motorka na silnici vlastne nepouzitelna :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv srp 19, 2010 22:03:58
od ivanversys
Je

Napsal: čtv srp 19, 2010 22:08:11
od KankX
tohle je zajimavy !
http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?t=83042

podle toho grafu by mela mit ZX10 do 11tis.ot navrch :roll:

Napsal: čtv srp 19, 2010 22:09:00
od GEORG
ivanversys píše:Je
kámoš teď silně uvažuje o dvanáctce GS, myslím, že tato motorka v daném segmentu taky jen těžko najde konkurenci.
G.

Napsal: čtv srp 19, 2010 22:11:04
od KankX
GEORG píše:
ivanversys píše:Je
kámoš teď silně uvažuje o dvanáctce GS, myslím, že tato motorka v daném segmentu taky jen těžko najde konkurenci.
G.
ano nema... nikdo jinej TANK nevyrabi :wink: ... zase kdyz si na ni po tisici km zvyknes a smiris se se vsemi chybami, budes s ni spokojen... jen pak nesmis presednout na normalni motorku, to si pak pripadas i na ZRX jak na lehonce ovladatelnem minibiku :-)

Napsal: čtv srp 19, 2010 22:14:20
od GEORG
já mám slabost i pro auta od bmw, oni to umí.
stojí sice víc, ale taky ti víc dají. umí to sladit jako celek, nedají jen silný motor, dají tomu i podvozek a to u bmw uměli vždycky. Kde se hrabe audi s podvozkem....
G,.

Napsal: čtv srp 19, 2010 22:16:17
od GEORG
KankX píše:tohle je zajimavy !
http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?t=83042

podle toho grafu by mela mit ZX10 do 11tis.ot navrch :roll:

no to jsem se díval, ale taky jede bmw dalších 3tis otáček dál.
ale tak jak tak graf je jen graf, když to porovnáš na živo, tak je to jiné. Jezdil jsem na tom dnes celý den a střídali jsme si desítku s bávem pravidelně.
G.

Napsal: čtv srp 19, 2010 22:17:31
od KankX
a mrkni na tohle.... to je srovnani krivek ze kterych je jasne patrne ze ve vysokych otackach zbytek sveta nestiha ani nahodou a kroutakem uplne dole taky ne... takze to u toho BMW musi byt znat. Treba ten spodek (kroutak) u ZX10 zacina pekne vysoko :-(

http://img685.imageshack.us/i/newcurves.jpg/

Napsal: čtv srp 19, 2010 22:25:27
od GEORG
KankX píše:a mrkni na tohle.... to je srovnani krivek ze kterych je jasne patrne ze ve vysokych otackach zbytek sveta nestiha ani nahodou a kroutakem uplne dole taky ne... takze to u toho BMW musi byt znat. Treba ten spodek (kroutak) u ZX10 zacina pekne vysoko :-(

http://img685.imageshack.us/i/newcurves.jpg/
ten vršek u desítky stejně jako u báva znamená, že jedeš s předním kolem cenťák nad zemí a to není to pravé ořechové.
desítka má každopádně to přední kolo nervóznější, nejsem si úplně jistý, jestli ten sériové tlumič řízení u desítky odvádí 100% práci.
G.

Napsal: pát srp 20, 2010 08:20:26
od Kuba
pánové, to BMW jak psal Georg stojí 450 tis, nová kawa od šedého dovozce 280tis.
To znamená že kawa je 170 levnější, ale není o 170 tis horší.
pokud to vezmu rozumem i srdcem, tak beru kawu, na to co dokáže ji tady nikdo z nás stejně nedokáže dostat
a tak co budu dělat s asi lepším BMW ale o tolik dražším?????.

Napsal: pát srp 20, 2010 08:28:44
od ZRX 1984
Kuba ZRX píše:pánové, to BMW jak psal Georg stojí 450 tis, nová kawa od šedého dovozce 280tis.
To znamená že kawa je 170 levnější, ale není o 170 tis horší.
pokud to vezmu rozumem i srdcem, tak beru kawu, na to co dokáže ji tady nikdo z nás stejně nedokáže dostat
a tak co budu dělat s asi lepším BMW ale o tolik dražším?????.
Potlesk, nenapsal bych to líp. Všichni používáme motky tak na 50%, takže co? No pohoda :-)

Napsal: pát srp 20, 2010 08:54:45
od MARTY
Kuba ZRX píše:pánové, to BMW jak psal Georg stojí 450 tis, nová kawa od šedého dovozce 280tis.
To znamená že kawa je 170 levnější, ale není o 170 tis horší.
pokud to vezmu rozumem i srdcem, tak beru kawu, na to co dokáže ji tady nikdo z nás stejně nedokáže dostat
a tak co budu dělat s asi lepším BMW ale o tolik dražším?????.
TOHLE JE ASI TAK PSANE SRDCEM 98% LIDI TREBA ZROVNA TADY NA TOM FORU...
ANO JE TO TAK...JE TO PRESNE TA CENA KTEROU MAM JAKJO PRIKLAD JA SAM...
neni lepsi o tolik penez...
vzhledem k mym prijmum neni ani BMW srovnatelne tridy lepsi pro me s narustem ceny se stejnou vybavou o az 400 tisic vic resenim...
jako vse...mas li pytel penez proc to nezkusit.......
resume...srovnani...o ten pytel penez ve srovnani s mou motorkou...
rychleji nejede
silnejsi neni
ruce na ni neboli mene..
zada taky ne...
stejne kvalitni jezden v tahlych zatackach me neujede...
mozna v tezce utazenych jo...
o ten pytel penez lepsi neni....
a abs je na me masine prijemnejsi o moc...
a to jeste opravdu nezkouseno v nutnem sepnuti...