Kawasaki ZX10R 2009 vs. BMW S1000RR 2010

Modely, testy, zkušenosti
Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » čtv srp 19, 2010 21:54:09

vsadim boty ze stejnej jezdec...stejna kvalita...a nikam by mi neujela....
jsem vas mel oba pred sebou....jsem videl kdy jste tocili naplno.... :D :D pche...klidne zkusime....jen tak...ani desitka mi neujede...vsadim boty...ty stare...s dirou :D :D
klidne
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » čtv srp 19, 2010 21:54:34

GEORG píše: Dneska jsem na zzr jel a věř mi, že ten výkon a zátah od nízkých otáček má neměc vyšší - při nižším objemu.

G.
to nemuzes myslet vazne... MAX. KROUTÍCÍ MOMENT 112Nm PŘI 9750 ot/min u BMW proti 154 Nm / 7,500 rpm u ZZR ... mozna je to jak u aut BMW, taky jsem v nich mel vzdycky pocit jak tahnou jako bejk a ma Alficka ani zdaleka tak ale na letisti jsem tomu BMW ujel o 3 delky... ale pocitove mel v BMW kazdej pocit ze ma daleko vetsi zatah jak ma AR...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
GEORG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3823
Registrován: pon kvě 29, 2006 21:24:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od GEORG » čtv srp 19, 2010 21:57:38

papírové hodnoty jsou jen čísla. Moje desítka má taky hezký výkon a krouťák, ale přesto na ni nemá.
Když při 3000otáčkách škubneš za plyn desítce a bávu, tak se dějí úplně odlišné věci. Ten bavor je SYROVÝ, desítka je o hodně víc kultivovaná.
G.
ZX10R KRT 2016

CKC#317

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » čtv srp 19, 2010 22:02:33

GEORG píše:papírové hodnoty jsou jen čísla. Moje desítka má taky hezký výkon a krouťák, ale přesto na ni nemá.
Když při 3000otáčkách škubneš za plyn desítce a bávu, tak se dějí úplně odlišné věci. Ten bavor je SYROVÝ, desítka je o hodně víc kultivovaná.
G.
to jo, porovnej vykonove krivky... ZX10 je v nizkych otackach OUT ...to je taky asi vec ktera mi na ni vadila nejvic, ze jakoby jela ale kdyz jsi otocil tak se nic moc nedelo... ale to je jedno :-) BMW si nekoupim uz jen proto ze mi v garazi dve stoji a nejdou tam pouzivat blinkry a ted tady ctu ze ani to predelani podle japonskych stroju se neda pouzivat, takze je ta motorka na silnici vlastne nepouzitelna :lol: :lol: :lol:
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
ivanversys
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 637
Registrován: úte zář 16, 2008 10:32:47
Bydliště: Frýdlant n.O.

Příspěvek od ivanversys » čtv srp 19, 2010 22:03:58

Je
Green Versys, v garáži ho mít měl bys. # 1028

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » čtv srp 19, 2010 22:08:11

tohle je zajimavy !
http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?t=83042

podle toho grafu by mela mit ZX10 do 11tis.ot navrch :roll:
Naposledy upravil(a) KankX dne čtv srp 19, 2010 22:09:12, celkem upraveno 1 x.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
GEORG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3823
Registrován: pon kvě 29, 2006 21:24:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od GEORG » čtv srp 19, 2010 22:09:00

ivanversys píše:Je
kámoš teď silně uvažuje o dvanáctce GS, myslím, že tato motorka v daném segmentu taky jen těžko najde konkurenci.
G.
ZX10R KRT 2016

CKC#317

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » čtv srp 19, 2010 22:11:04

GEORG píše:
ivanversys píše:Je
kámoš teď silně uvažuje o dvanáctce GS, myslím, že tato motorka v daném segmentu taky jen těžko najde konkurenci.
G.
ano nema... nikdo jinej TANK nevyrabi :wink: ... zase kdyz si na ni po tisici km zvyknes a smiris se se vsemi chybami, budes s ni spokojen... jen pak nesmis presednout na normalni motorku, to si pak pripadas i na ZRX jak na lehonce ovladatelnem minibiku :-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
GEORG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3823
Registrován: pon kvě 29, 2006 21:24:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od GEORG » čtv srp 19, 2010 22:14:20

já mám slabost i pro auta od bmw, oni to umí.
stojí sice víc, ale taky ti víc dají. umí to sladit jako celek, nedají jen silný motor, dají tomu i podvozek a to u bmw uměli vždycky. Kde se hrabe audi s podvozkem....
G,.
ZX10R KRT 2016

CKC#317

Uživatelský avatar
GEORG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3823
Registrován: pon kvě 29, 2006 21:24:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od GEORG » čtv srp 19, 2010 22:16:17

KankX píše:tohle je zajimavy !
http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?t=83042

podle toho grafu by mela mit ZX10 do 11tis.ot navrch :roll:

no to jsem se díval, ale taky jede bmw dalších 3tis otáček dál.
ale tak jak tak graf je jen graf, když to porovnáš na živo, tak je to jiné. Jezdil jsem na tom dnes celý den a střídali jsme si desítku s bávem pravidelně.
G.
ZX10R KRT 2016

CKC#317

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » čtv srp 19, 2010 22:17:31

a mrkni na tohle.... to je srovnani krivek ze kterych je jasne patrne ze ve vysokych otackach zbytek sveta nestiha ani nahodou a kroutakem uplne dole taky ne... takze to u toho BMW musi byt znat. Treba ten spodek (kroutak) u ZX10 zacina pekne vysoko :-(

http://img685.imageshack.us/i/newcurves.jpg/
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
GEORG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3823
Registrován: pon kvě 29, 2006 21:24:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od GEORG » čtv srp 19, 2010 22:25:27

KankX píše:a mrkni na tohle.... to je srovnani krivek ze kterych je jasne patrne ze ve vysokych otackach zbytek sveta nestiha ani nahodou a kroutakem uplne dole taky ne... takze to u toho BMW musi byt znat. Treba ten spodek (kroutak) u ZX10 zacina pekne vysoko :-(

http://img685.imageshack.us/i/newcurves.jpg/
ten vršek u desítky stejně jako u báva znamená, že jedeš s předním kolem cenťák nad zemí a to není to pravé ořechové.
desítka má každopádně to přední kolo nervóznější, nejsem si úplně jistý, jestli ten sériové tlumič řízení u desítky odvádí 100% práci.
G.
ZX10R KRT 2016

CKC#317

Uživatelský avatar
Kuba
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5888
Registrován: pon črc 31, 2006 09:31:32
Bydliště: za sedmero kopci a potoky

Příspěvek od Kuba » pát srp 20, 2010 08:20:26

pánové, to BMW jak psal Georg stojí 450 tis, nová kawa od šedého dovozce 280tis.
To znamená že kawa je 170 levnější, ale není o 170 tis horší.
pokud to vezmu rozumem i srdcem, tak beru kawu, na to co dokáže ji tady nikdo z nás stejně nedokáže dostat
a tak co budu dělat s asi lepším BMW ale o tolik dražším?????.
nejrychlejší je můj anděl strážný
CKC#387
Z1000SX
ZX6R

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9215
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » pát srp 20, 2010 08:28:44

Kuba ZRX píše:pánové, to BMW jak psal Georg stojí 450 tis, nová kawa od šedého dovozce 280tis.
To znamená že kawa je 170 levnější, ale není o 170 tis horší.
pokud to vezmu rozumem i srdcem, tak beru kawu, na to co dokáže ji tady nikdo z nás stejně nedokáže dostat
a tak co budu dělat s asi lepším BMW ale o tolik dražším?????.
Potlesk, nenapsal bych to líp. Všichni používáme motky tak na 50%, takže co? No pohoda :-)
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » pát srp 20, 2010 08:54:45

Kuba ZRX píše:pánové, to BMW jak psal Georg stojí 450 tis, nová kawa od šedého dovozce 280tis.
To znamená že kawa je 170 levnější, ale není o 170 tis horší.
pokud to vezmu rozumem i srdcem, tak beru kawu, na to co dokáže ji tady nikdo z nás stejně nedokáže dostat
a tak co budu dělat s asi lepším BMW ale o tolik dražším?????.
TOHLE JE ASI TAK PSANE SRDCEM 98% LIDI TREBA ZROVNA TADY NA TOM FORU...
ANO JE TO TAK...JE TO PRESNE TA CENA KTEROU MAM JAKJO PRIKLAD JA SAM...
neni lepsi o tolik penez...
vzhledem k mym prijmum neni ani BMW srovnatelne tridy lepsi pro me s narustem ceny se stejnou vybavou o az 400 tisic vic resenim...
jako vse...mas li pytel penez proc to nezkusit.......
resume...srovnani...o ten pytel penez ve srovnani s mou motorkou...
rychleji nejede
silnejsi neni
ruce na ni neboli mene..
zada taky ne...
stejne kvalitni jezden v tahlych zatackach me neujede...
mozna v tezce utazenych jo...
o ten pytel penez lepsi neni....
a abs je na me masine prijemnejsi o moc...
a to jeste opravdu nezkouseno v nutnem sepnuti...
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Odpovědět