Stránka 2 z 3
Napsal: pát črc 09, 2010 15:27:19
od ivanversys
Tak a už je to tady
První zkušenost byla na jedničku. Velice lehká, zpracování opět na výbornou srovnatelné z vyžší třídou.
A včil jízdní test na
lc8
Zvuk na dosti dunící lc8čce neznatelný až skoro neslyšitelný ( překvapivě), jak zvolíš dobrou velikost,
tak máš hlavu jako na gauči v obýváku

.
Obraz v zrcátku vůbec neruší, jak si mnozí myslí a dokonce při západu slunce v zádech žádné oslnění,
zadní krycí sklo má iridiový povlak a jezdec vidí za sebe a né nad sebe, je to opravdu vytuněné
Obraz je menší, ale zato pokrývá hluché místa zpětných zrcátek a jezdec okamžitě vidí když se vzadu něco děje i když se
upřeně dívá před sebe.
Obraz je závislý na pohybu přilby, ale plně postačuje na dobrý výhled co se děje za ním a nijak neruší
Snad jeden malý mínus to má v tom, že jízda v tunelu, či v lese je obraz tmavší
Každopádně přilba výborné kvality a i bez průhledu by stála za to
Už jsou tady na severu dva hoši co vidí i dozadu
Vřele doporučujeme

Napsal: pát črc 09, 2010 20:08:52
od MARTY
tak na kolik ta sranda prijde ???
Napsal: pát črc 09, 2010 20:29:25
od ivanversys
Napsal: pát črc 09, 2010 22:19:21
od MARTY
jen tri velikosti...mozna to bude orisek...ale........................

Napsal: pát črc 09, 2010 22:32:01
od SumavaCZ
A půjde na ni tmavé plexi, nebo ne?
Napsal: sob črc 10, 2010 09:01:03
od ivanversys
MARTY píše:jen tri velikosti...mozna to bude orisek...ale........................

Tři velikosti stačí na průměrný škopek evropského typu

, ti z větší hlavou mít přilbu nemusí,
protože mají tolik mozkové hmoty, že polstr v přilbě by byl stejně zbytečný

.
A ti z malou hlavou mít přilbu taky nemusí, protože stejně nepochopí jízdu na motocyklu, tím vše vyřešeno

Napsal: sob črc 10, 2010 09:02:39
od ivanversys
SumavaCZ píše:A půjde na ni tmavé plexi, nebo ne?
Jak nebudeš lepit tmavou fólii na zadní iridiové sklo, tak proč né

Napsal: sob črc 10, 2010 20:23:00
od SumavaCZ
ivanversys píše:SumavaCZ píše:A půjde na ni tmavé plexi, nebo ne?
Jak nebudeš lepit tmavou fólii na zadní iridiové sklo, tak proč né

No, jde my o to, jestli ho na to vůbec vyrábí.
Napsal: ned črc 11, 2010 01:55:37
od misak39
Napsal: pát črc 16, 2010 13:46:51
od Radovan
Našel jsem jednu malou recenzi na tuhle helmu, tak posílám:
Prvních moje postřehy z používání helmy Reevu:
O víkendu jsem v helmě Reevu najel cca 350 poměrně žhavých kilometrů - oba dny jsem vyjížděl před polednem a vracel se okolo 15 hod. - tzn. vše v teplotách nad 30°C.
Už jsem psal (na Cenduru), že Reevu na mne působí velmi solidním dojmem svým celkovým provedením - lak, polstrování, šití, slícování, …
Po nasazení helmy vybavené komfortním nastavitelným zapínáním mne "objalo" velmi příjemné polstrování. Pokud helmu srovnám s mojí aktuálně používanou vyklápěcí Schuberth C2, tak Reevu je trochu mělčí-otevřenější (CéDvojka obepíná hlavu i zespoda) - samozřejmě popisuji subjektivní pocity. V každém případě jsem si následně, po pár kilometrech, zvyknul a mít "volnější" krk a hlavu bylo v současných vedrech příjemné. Helma na mne působila vyváženě ve všech možných jízdních i statických režimech (nevím jak lépe napsat, že mne netáhla vpřed, vzad či na stranu jako jsem jednou zažil u levnější přilby nejmenovaného výrobce).
Trochu mne zaskočil plastový nástavec před nosem (proti zafunění?) - několikrát jsem si s ním nepříjemně o nos zavadil. V průběhu testování jsem ho nakonec vyndal a jezdil bez něho (dá se kdykoli nasadit zpět).
Ještě nesmím zapomenout na brýle! Jedním z důvodů proč cca šest let jezdím ve vyklápěčkách je komfort nasazování helmy i s brýlemi. Při prvním nasazování brýlí do helmy Reevů jsem uspěl až na třetí pokus. Navíc jezdím celoročně v kukle, která nasazení brýlí také lehce znesnadňuje). Naštěstí mám ještě jedny brýle, jejichž nasazení šlo napoprvé - v těch tedy jezdím. Bude to tvarem a provedením nožiček brýlí. Při troše snahy a cviku to ale jde.
Než se dostanu k samotnému zpětnému zrcátku ještě názor na hlučnost, nebo lépe - tichost přilby. Je zhruba srovnatelná s mojí CéDvojkou, tzn. že Reevu patří k tišším helmám. Výrazné ztišení následuje po zaklapnutí plexi. Ovládání plexi výstupkem (zobáčkem) vlevo je dostatečné, ale kdyby bylo totéž i vpravo, bylo by to lepší. Pokud plexi chcete z nějakého důvodu vyjmout, jde to velmi snadno (myslím, že je to vidět ve videu někde výše), stejně jako jeho zpětné nasazení. Samotné plexi mi připadá kvalitní, výhled nezkresluje, nedrnčí, dobře doléhá na těsnění helmy a má jisté aretace v jednotlivých polohách.
Větrání prostřednictvím ventilačních otvorů na bradě a temeni je dobré, v nižších rychlostech (pod 50 km/hod) si "přivětrávám" pootevřeným hledím. Výhled z Reevu je srovnatelný s CéDvojkou, jen ve středu horní části kousek vyčnívá zrcátko ...to je částečně možno použít jako mini štítek proti oslnění sluncem zepředu.
Před samotnou jízdou je nutné věnovat pár chvil seřízení vnitřního zrcátka pomocí přiloženého "šroubováčku". Je to dobré dělat venku, nejlépe přímo sedíc na motorce.
Jak popsat používání zpětného zrcátka? Samotný pohled do zrcátka „zvednutím očí“, bych přirovnal k pohledu, kterým mé oči směřují, když manželka chce, abych šel nakoupit, nebo něco pomohl doma Nevím jak to lépe popsat. V každém případě není radno se pohledem do zrcátka nějak dlouho kochat, mohlo by se lehce stát, že skončíte ve škarpě. Mě se nejlépe osvědčili rychlé „orientační“ pohledy a spíše periferní vidění.
Chci upozornit, nečekejte "televizi" ani zpětné zrcátko srovnatelné s tím, co máte v autě! Ale zrcátko poskytující základní přehled o tom, co se děje za vámi. Obraz je čistý a slušně zřetelný, v okrajích trochu zvlněný. Dost záleží na vaší jízdní poloze - já (na BMW R1100GS) musím pro zobrazení situace za mnou hlavu trochu sklonit ...zhruba tak, jako bych se díval na plexi nad budíky. Je to jen pár cm, ale chci tím říci, že obraz za sebou nevidíte stále stejně a v širokém rozsahu, ale je nutno laborovat s nastavením zrcátka a svou jízdní pozicí.
Při používání jsem se nesetkal s oslněním zrcátkem od za mnou jedoucích aut, ani ostrým zapadajícím sluncem (to boční zrcátka vás oslní raz-dva). Neruší ani obraz ubíhajícího okolí za mnou, ani střídání světla a stínu. Ve stínu tónování zadního krytu potlačuje obraz a vy vidíte jen světla auta.
Někdo se ptal na jízdu se spolujezdcem. Podle mne (a zkoušel jsem to se 180cm vysokým synem i s 164 cm „velkou“ manželkou) v okamžiku nasednutí spolujezdce pro řidiče zrcátko postrádá uplatnění. Vidíte pouze helmu či vrcholek helmy spolujezdce. Naopak, tato přilba je vhodná pro „baťůžky“ , kteří se pak mohou kochat všemi směry a navíc třeba upozornit na něco co řidič nevidí …třeba tu zezadu se blížící blikající sanitku, kterou jsem já neviděl.
Kde já osobně vidím největší přínos Helmy Reevu? V zobrazování situace za mnou při jízdě ve stupačkách. Ve stoje jezdím často nejen na Off úsecích, ale občas i v běžného provozu. A zde je Reevu neocenitelným pomocníkem. Mám slušný přehled o situaci za mnou, aniž bych si musel co chvíli sedat, abych se mohl podívat do zpětných zrcátek na řidítkách, nebo se otáčel celým tělem ve stoje (často s tím, že řídím jednoruč). Pro mne je pro tento účel Reevu prostě perfektní!
Nějaká negativa? Ani ne. Pro mne, jako pro brejlovce, o něco obtížnější nasazování brýlí. Potom se mi daří zanechávat otisky prstů na zrcadlovém povrchu zadního krytu optiky zrcátka (v týlu helmy), ale toto jde úspěšně rozleštit měkkým hadříkem.
Co ještě nevím? Jak se bude provozem špinit a následně čistit optický systém (tunel periskopu)? Co helma a déšť? Co helma a nižší teploty? Jak bude po delším používání vypadat lesklá plocha zadního krytu optiky - nebude oťukaná od spolujezdce, nebude nevyleštitelně poťapaná" otisky prstů?
Díky dlouhodobé zápůjčce na všechny výše položené otázky odpovědi získám.
Stručný souhrn: Reevu je velmi solidně vyrobená, dobře vybavená a komfortní helma z přidanou hodnotou ve formě optického systému, který poskytuje přehled o dění za zády řidiče motocyklu.
Na zrcátko jsem po pár desítkách kilometrů „zapomněl“ a používal účelově, např. když jsem cítil potřebu okouknout situaci v "mrtvém úhlu" za mnou, nebo když jsem v zrcátku periferně zachytil pohyb a hlavně při jízdě ve stoje.
Napsal: sob črc 17, 2010 01:09:24
od misak39
hezký čtení, jen na kriply jako já to pořád není, když mám čočky, je pro mě všecho co je blíž jak metr passe

Napsal: sob črc 17, 2010 18:18:47
od GEORG
já bych tu helmu rád zkusil, je to dost zajímavý kousek.
G.
Napsal: čtv črc 29, 2010 20:47:58
od Radovan
Napsal: pát črc 30, 2010 08:38:20
od 666S999
Napsal: pon srp 02, 2010 20:34:45
od ivanversys
Má-li někdo zájem, tak k mání jsou na vyzkoušení i k prodeji ve všech velikostech u známého,
který dostal zastoupení firmy Reevu. Můžeme si třeba udělat výjezd za poznáním do Nového Jičína kde si některý
zájemce může přilbu co vidí dozadu hned zakoupit
U nás v Cenduru už jsou dva šťastní majitelé
