Stránka 2 z 3

Napsal: úte čer 15, 2010 09:42:08
od volkswagen
Tak já bych tedy taky přispěl.

Spíš než cestou odškrcení bych zkusil pořádně zkontrolovat vzduchový a palivový filtr, veškeré konektory a kabeláže. Taky bych se porozhlédl po výfukovém potrubí, jestli ono si to někde trošku nepšouká. Pokud tohle nepomůže, jdi na brzdu a nech si ji změřit. Když půjdeš do dobrého servisu, změří ti to poctivě a opravdu ti dobře poradí, když budeš mít smůlu, tak ti borci prodají krabičku za čtyři litry a naměří ti potom novou křivku pět koní nad tou starou ;-)

Ještě mě napadá varianta, že může být problém v katalyzátoru - je umístěný hned v místě napojení svodu na tlumič. Nepíšeš kromě toho, jestli tam je nebo není laděný výfuk, jestli ano, je chyba na 110% v něm ;-)

Bohužel manuál k esku nemám, podle Nka se výkonové verze liší max o 3 koně

Napsal: úte čer 15, 2010 13:06:56
od speedsnail
jinak samozrejme neni problem opravdu skrcenou motorku odskrtit a kdyz nebudu chtit byt parchantem tak bych ti to mohl i poradit... zrovna 750 se da odskrtit bez vetsich znalosti a bez pouziti naradi. Nicmene v Francii se prodavala 100k verze a odskrcenim se prida max 10k... ale jako pocit ze mam otevrenou verzi samozrejme neni k zahozeni. Nicmene nemam rad startovace co se nekam prihlasi a hned se jim nic nelibi, takze snad se najde hodnejsi a krasnejsi clovek nez je KankX
Supr, konečně dobrá zpráva, že to jde odškrtit a dokonce poměrně jednoduše. :thumbup:
Doufám že se tedy nakonec slituješ a poradíš. Za těch 10 koní navíc bych byl samozřejmě rád.

:help:

Případně jestli se najde jiná dobrá duše, která ví jak na to.

@Volkswagen: Díky za nápady: Vzducháč jsem kontroloval, výfuk je sériovka bez jakýchkoli úprav a navíc jsem zkoušel i jiný origo. Takže vadu kaťáku a pšoukání lze vyloučit. Je to na 99% seškrcené. Takže nejdříve je potřeba pořešit to. Thx

Napsal: úte čer 15, 2010 13:24:22
od farmář
hledáš odpovědi na které si odpovídáš sám a pak nejsi spokojenej.
Jestli máš podle sebe blbou palivovou mapu, potřebuješ holt nahrát jinou. Jestli máš pocit, že nemáš výkon, určitě tento pocit nemůže pramenit z toho, co vidíš na youtubu plném fake.
Jedinné, co můžeš rozumně udělat: dojeď si na brzdu, ať ti udělaj graf a porovnej ho s grafem od výrobce.Malé niance jsou vždy, každej motor je trošku jinej, v řádu 5% cca co tipuji.
Brzdu nemá doma kutil,ale firma, která se úpravou zaobírá, tudíž by měli rovnou mít nejen origo,ale i různé verze palivovejch map, takže jestli má někdo šanci ti s tím něco udělat, tak oni.
Jestli jsi čekal radu: kup si za pár litrů tenhle a tenhle konektor,převodník, tady stáhni soft, tady data....to vše by se ale opět muselo zpětně vázat k reálnému měření průběhu výkonu!!!!
Navíc každá jakákoliv úprava se nejlépe opět pozná na brzdě. Myslím si tedy, že není moc co řešit. :idea:

Napsal: úte čer 15, 2010 13:56:44
od speedsnail
Díky i tobě farmáři!

Určitě máš pravdu, takhle budu postupovat pokud odškrcení nepomůže. Ale pokud je situace taková, že mám seškrcenou verzi (100 koní) čemuž vše nasvědčuje (zarážka, původ, techničák) chtělo by to nejdříve vyzkoušet pávě odškrcení, než bych dával peníze do servisu na brzdu, ladění atd.. Zas tak za vodou finančně rozhodně nejsem :( Stačí mi tam dostat tu standard palivovou mapu pro neškrcenou verzi. Nepotřebuju to štelovat a ladit na max a těch 5% jako odchylku samo beru. A jak právě KankX naznačil a jak jsem se svou mizernou francouzštinou vyčetl na FR fórech, tak by to mohlo být proveditelné svépomoci a doma. Myslel sem že právě od toho je tu tohle fórum.. Samozřejmě že vypláznout prachy a zajet do servisu můžu resp. spíš nemůžu vždycky :( No neztrácím naději že se to s Vaší pomocí nakonec povede!

Napsal: úte čer 15, 2010 14:12:44
od ZRX 1984
Ty vole,, ty si plácni normálně. Kolik lidí užý Ti tady radí nejdřív si zajeď na brzdu, ať pojedeš kamkoliv, nebude to stát víc než 500,- Kč a pak uvidíš ne?

Napsal: úte čer 15, 2010 14:42:23
od speedsnail
Bože další.. proč bych jezdil na brzdu se seškrcenou motorkou?! Jasný, dám 500,- a budu vědět co.. že jí mám (překvapivě) seškrcenou? Když už servis tak by mě spíš zajímalo, kolik si řeknou v servisu za reset řídící jednotky a kde všude to umí.

Napsal: úte čer 15, 2010 14:49:28
od ZRX 1984
Komu nění rady tomu není pomoci, proč budeš resetovat řídící jednotku, když to třeba není vůbec potřeba. Zbytečně se v tom vrtat, nechápu. Dělej si co chceš, když Ti tady pár zkušených lidí píše zajeď na brzdu a pak řeš co s tím, tak na tom asi něco bude ne?

Napsal: úte čer 15, 2010 18:35:54
od speedsnail
No před chvilkou tu ještě byly dva příspěvky uživatele Zubr, za které jsem chtěl poděkovat.. Nevim jestli chyba databáze, nebo jestli to smazal někdo úmyslně :roll:

Každopádně potvrzoval že červené pole na Z750 začíná na 12tis, takže rozhodně neni v pořádku že končím s výkonem na 10500 jak píše KankX v prvním postu.

Napsal: úte čer 15, 2010 19:01:37
od Teamgreen
Kucí s váma je fakt prdel, to je právě to proč to tady rád čtu. Jo a kde těch 240 jezdíte? Já když toho mojeho chudáčka Rexíka sériovýho, neladěnýho rozjedu na 190 až 200 tak hned musím rychle ubrat, protože 1)jsem pro tyhle rychlosti ještě v okolí nenašel tu správnou silničku 2) nasral bych si do gatí. :lol:

Napsal: úte čer 15, 2010 19:11:22
od speedsnail
Teamgreen píše:Kucí s váma je fakt prdel, to je právě to proč to tady rád čtu. Jo a kde těch 240 jezdíte? Já když toho mojeho chudáčka Rexíka sériovýho, neladěnýho rozjedu na 190 až 200 tak hned musím rychle ubrat, protože 1)jsem pro tyhle rychlosti ještě v okolí nenašel tu správnou silničku 2) nasral bych si do gatí. :lol:
1) Tak přes 200 většinou jen na dálnici, na okrskách to nejni moc bezpečný.
2) Po zkušenosti s GSXR750K7 už mě nic nepřekvapí..

Napsal: úte čer 15, 2010 20:27:30
od volkswagen
Podle manuálu vrcholí výkon a krouťák v 11 resp 10,5 - to jen pro pořádek.

Ještě mě napadla jedna věc, tuším, když jsem řešil tyhle voloviny u litru, že mi kluci v M2V říkali, že seškrcený je to jenom vložkou v sání, tak se můžeš mrknout, jestli tam náhodou není něco na hrdlech....

Napsal: úte čer 15, 2010 20:37:42
od tomson
Ja nevim ale ja jsem zatim dostal ze sve..750...max..230..tacho...asik to mam taky skrcene? :cry: Tak radte :wink:

Napsal: úte čer 15, 2010 21:06:22
od farmář
Tomsone,ty to máš zavařený natvrdo,aby ses nezabil :!: :lol:
Teame, asi jenom zaTáborem v tvém okolí, nebo ta z Písku....jak to s ní vypadá? Z Budějek nahoru by to taky šlo, ale ty boční malý silničky by mne mohly znervózňovat. PS: já z ní dostal 236 a to jen jednou myslím. Nemám tak velký gatě! 220 ještě jo.
Tak. Sry za OT, aspoň je co mazat :)
Hele Spíde, spíš jde o to, že tam kde je brzda tohle aj dělají. Jestli máš vložky v sání pro zmenšení průměru, je to možný. Žralo by to víc a jelo míň, to dá rozum. Pak by ani nemusela být mapa jiná. Tak si projdi své sání třeba najdeš poklad.
Tohle forum proč tu je, k tomu nejsem sice zrovna oprávněnej moc mektat, ale tohle není tuning forum. S velkou částí přispěvatelů zde jsem se párkrát setkal osobně a hodlám to zase zopakovat, až budu moci.
CKC je owners forum, kecáme o problémech, radostech a semotamo se sjedeme a ....ožereme a užereme se :twisted: to se nesmí dozvědět přítulka, jinak nikam nesmím :lol:
Čili v kostce, ptal jsi se dobře,ale to není opravdu priorita fora, hádám.
Jo a už jsem viděl i maníka, co mu nejela, žrala.... a pak měl jen moc oleje ve filtru sání. Tak zlom vaz a nějak se zařiď, jo a ukaž se někde, seznam slezů je tu uvedenej.

Napsal: úte čer 15, 2010 21:06:35
od speedsnail
2Tomson:Tak ty máš 2007, to už je novější model předpokládám, tam to může být s výkonem a maximálkou zas jinak. (třeba kvuli stále přísnějším hlukovým a emisním předpisům). Každopádně jel jsem na seriovce Z750 2006 a tachometrových 250 na D1 dala.

2VW: Ok, to určitě projdu a zkontroluju, to mě nenapadlo. Určitě to může být i tímhle. Díky moc za tip!

Napsal: úte čer 15, 2010 21:08:01
od KankX
Obrázek


...a dobre myslena rada... zajed si do autorizovaneho servisu Kawasaki, tam ti to odskrti a navic ti reknou jestli jede tak jak ma. Uz tam na par Z750 jeli a meli na servis, takze to muzou velmi presne posoudit...