Spíš než cestou odškrcení bych zkusil pořádně zkontrolovat vzduchový a palivový filtr, veškeré konektory a kabeláže. Taky bych se porozhlédl po výfukovém potrubí, jestli ono si to někde trošku nepšouká. Pokud tohle nepomůže, jdi na brzdu a nech si ji změřit. Když půjdeš do dobrého servisu, změří ti to poctivě a opravdu ti dobře poradí, když budeš mít smůlu, tak ti borci prodají krabičku za čtyři litry a naměří ti potom novou křivku pět koní nad tou starou

Ještě mě napadá varianta, že může být problém v katalyzátoru - je umístěný hned v místě napojení svodu na tlumič. Nepíšeš kromě toho, jestli tam je nebo není laděný výfuk, jestli ano, je chyba na 110% v něm

Bohužel manuál k esku nemám, podle Nka se výkonové verze liší max o 3 koně