Stránka 2 z 2
Napsal: stř čer 30, 2010 02:46:36
od spamak
Možná vám to přijde jako blbej vtip ,ale motor jsem vyměnil na všech válcích 11 a ta díra na 6000 ot. je tam stále takže když někdo bude potřebovat motor mám ho náhradní .Tím končím jsem v pasti a tři servisy které zkoušely všechno možné taky.
Napsal: stř čer 30, 2010 20:54:59
od jaris
to mi nerikej, tak ja se tam k vam snad vydam

zajimava zavada. jeste me napada elektrika - snimac polohy kliky, prip. zapalovani. Kdysi kdyz sem si nebyl jistej, posilal sem to do ignitechu a za kilco mi tam tu jednotku zmerili, urcite by umeli zmerit i snimac
edit - a karburatory tam zustaly stejny, nebo si je taky menil ??
Napsal: stř čer 30, 2010 21:21:23
od spamak
Karburátory zůstaly stejné akjorát se přetryskovali a jediný na co ještě upozornily že možná membrány by to mohli udělat,že jsou prý vytahané
Napsal: stř čer 30, 2010 21:32:50
od jaris
vyzkousel bych ten test co sem ti psal predtim, jen bych ho trochu modifikoval... pripoj na karburatory flasku s benzinem, tak aby byla vejs nez karburatory. a u kazdyho karburatoru vyzkousej vypoustet benzin zespoda plovakovy komory,musi tect porad. zjistis jestli dobre otviraj jehlovy ventily. Kdyz to bude OK vyzkousel bych tu flasku pridelat nekam na moto - aby byla porad vejs nez karburatory a projet to.
Napsal: čtv črc 01, 2010 02:41:07
od spamak
Ok díky vyzkouším
Napsal: stř črc 07, 2010 20:09:26
od spamak
Tak a dál,víte co je nejhorší ono se to začíná zhoršovat a je to oto silnější čím víc je teplá
Napsal: stř črc 07, 2010 20:10:44
od spamak
prosím nemá někdo schéma zapojení hadi okolo vacua myslím že tam je toho nějak málo
Napsal: stř črc 07, 2010 20:44:37
od bushman
Zkus si stahnout
http://rapidshare.com/files/205755847/K ... erman_.zip
pro tebe bude z toho asi nejzajímavější část:
19_KABEL_UND_ZUEGE.PDF
Je to sice v němčině, ale zato přesně pro 1997, v nějakém civilizovanějším jazyce se mi to nepodařilo bohužel najít.
Ještě můžeš zkusit:
http://uloz.to/1327376/kawaski-zx600-63 ... manual.pdf
ten jsem ještě neviděl, akorát ho stahuju.
edit tak tohle je klasický Haynes, řekl bych lepší z Haynesů, které mě osobně teda příjdou málo podrobné a nepřehledné, ale tenhle vypadá OK.
Napsal: stř črc 07, 2010 22:22:18
od kawasan
spamak píše:Tak a dál,víte co je nejhorší ono se to začíná zhoršovat a je to oto silnější čím víc je teplá
Hele a nemáš jenom trochu přeloženou palivovou hadičku mezi ventilem a palivovým filtrem???Mě vyměnily hadičku,dali neorigo a v momentě kdy se ohřála a já to trochu opepřil tak BRRRRRRR a konec.Nakonec jsme to vyřešili ohnutou mosaz.trubičkou a je klid.Samo,že origo profil.hadička by měla zajistit dostatečný přísun paliva-schválně na to mrkni až pojedeš a stane se to-je to pod nádrží v místě napojení rámú.Někdy to bejvá takováhle blbost.

Napsal: čtv črc 08, 2010 20:16:48
od spamak
Děkuji,ale hadička to nedělá ,palivový filtr je nový,jedině co jsem našel prasklou hadici která z masky zásobí vzduchem karburátory,a jeden vstup u vacuový pumpy je bez hadice tak nevím jestli to má vliv
Napsal: čtv črc 08, 2010 22:07:55
od spamak
musí tam být ten filtr s uhlím a separátor,zněho by to mělo vést do toho vacuum ventilu a mě tam nic nevede ,je to asi jenom přívod vzduchu aby nebyl špinavý,
Tím končím stejně jako 4 servisy přede mnou máteli někdo zájem dejtě vědět at žijí servisy
Napsal: čtv črc 08, 2010 22:16:39
od bushman
Jestli to vyfotíš, tak se můžu podívat na té svojí jak to má vypadat správně.
Napsal: pát črc 09, 2010 02:43:02
od misak39
vakuová pumpa, uhlí ve filtru...fakt mluvíš o šestce motorce?

Napsal: pát črc 09, 2010 22:44:19
od spamak
Oprava podtlakový ventil