Stránka 2 z 2

Napsal: pát kvě 07, 2010 07:24:29
od Tomast33
Protože se mi zdálo,v nízkých otáčkách to nějak špatně běží ,přidal jsem 0,25 otáčky a najednou je motor klidnější a i při 2000ot/min neškube ani na jedničku.(při popojíždění na semaforu).
Dokonce bych řekl,že se líp ohřívá. Předtím 65-68 C a dneska ráno v šesti stupních 70C. Při klidné jízdě 100-110 na šestku.

Napsal: sob kvě 08, 2010 21:38:25
od nouvy86
Zdravim! Tak jo, volnoběžné otáčky se zlepšily, ale zas mi blbne startování. Baterka točí pěkně, ale asi tam špatně teče benzín...

Napsal: pon kvě 10, 2010 13:01:53
od Motors
Taky mi točila baterka jak divá,ale nechytalo to. Byla špatná a navíc to taky nebyl kapacitně baterka pro moji motorku. Po koupi nové startovala na "drc". Nechs i ju někde proměřit.

Napsal: pon kvě 10, 2010 13:31:16
od Tomast33
nouvy86 píše:Zdravim! Tak jo, volnoběžné otáčky se zlepšily, ale zas mi blbne startování. Baterka točí pěkně, ale asi tam špatně teče benzín...
Co synchronizace karburátorů (podtlaky)?
Taky mi to nechtělo chytat a bylo to jen rozházený.
Myslím,že baterkou to nebude.

Napsal: pon kvě 10, 2010 14:31:44
od nouvy86
baterka je loni na jaře nová a celou zimu byla na udržovači napětí, tam problém neni.
na podtlaky se chystám už měsíc, ale furt s mym mechanikem nemůžem sladit termín návštěvy. zkusim jí poladit příští týden (snad) :)
v sobotu sem jí holku mojí musel dokonce roztlačit. :lol: ale to chytne na první drcnutí...

Napsal: pon kvě 10, 2010 15:06:50
od Tomast33
Když startuješ tak to slibuje a občas blafne ,třeba jeden válec,nebo vůbec nic?
Mě to právě jen blafalo a nechtělo to chytit.
Koukal jsi na svíčky? Myslím po tom neúspěšném startování. Nejsou mokrý.

Napsal: pon kvě 10, 2010 19:29:33
od nouvy86
Právě, že vůbec neslíbí, jen točí a nic. Pak když už tak prostě chytne...
Musim zavrklat plynem při startování a pak až chytne. Pokud za plyn nevezmu vůbec tak prostě nechytne.
Největší sranda je, že za studena chytá jak víno...
Ještě sem jí za tepla nezkoušel dát sytič, mě tak napadlo, příště zkusim.

Re:

Napsal: stř bře 09, 2011 21:56:51
od Jard4
Mám dotaz. Moto zx9r rv. 99
1.Jaké je standartní nastavení polohy jehly? Mám tam 5 drážek. momentálně nastaveno na prostřední.
2.povolení šroubů bohatosti směsy. Teď mám 2a1/2 otáčky povoleno. A všechny 4 jsou stejně.
Chtěl bych s tím trošku zaexperimentovat ale nevím z čeho vycházet.

Re: ZX9R - na kolik pootočit jehlu v karburátorech?

Napsal: stř bře 09, 2011 22:33:09
od Pavel ZRX
Šrouby už víc nepovoluj, 2 a půl ot. je strop, většího průtoku už nedosáhneš. Při experimentování bys měl vycházet z průběhu výkonu, krout. momentu a hodnoty lambda, případně CO.

Re: ZX9R - na kolik pootočit jehlu v karburátorech?

Napsal: stř bře 09, 2011 23:43:46
od Jard4
To že jsou ty šrouby na max 2a1/2 mi nejak nehraje. Co jsem se v tomto vláknu dočetl tak to nikdo nemá na plné otevrění. Vše je v rozmezí 1 až 2 ot. Jen pro info mám tam sportovní filtr a Akrapoviče bez tlumící vložky. Chtěl bych si pohrát právě s tou směsí. Zkusit povolit jen o 2 otáčky a k tomu posunout jehlu vejš. Dost by mě zajimalo jak se změní průběh výkonu. Ale nevím od jakého nastavení mám vycházet. Mohl by mi tu někdo napsat tovární nastavení. Bohužel nemám k dispozici brzdu takže můžu porovnat jen pocitově.

Re: ZX9R - na kolik pootočit jehlu v karburátorech?

Napsal: čtv bře 10, 2011 07:25:28
od Pavel ZRX
Na pocit to nenaladíš, mockrát vyzkoušeno.

Re: ZX9R - na kolik pootočit jehlu v karburátorech?

Napsal: pon bře 21, 2011 08:37:21
od Jard4
Takže jsem nadherne pročistil karburatory, komplet palivovou cestu a dal KN filter. Jehly jsem dal o drážku vejš a bohatost směsy ubral o 1/4ot.
Závěr je že motorka nádherně chyta při studeném startu. Prostě takhle parádně to nikdy nešlo. Jízda mi příjde pocitově stejná. Snad jen zmizela díra při 4-5tis ot. Je fakt že se to nedá vyladit na maximum bez brzdy. Nevíte kde bych sehnal nejakou měřící brzdu? Pokud možno Mladá Boleslav nebo prostě tu nejbližší.