Stránka 2 z 5

Napsal: ned dub 18, 2010 20:40:08
od amavet
jeste takovy dotaz , je jedno jakou civku pouziju ? mam moznost civky , cislo je stejne , ale male pismeno za civkou mam ja "c" a dotycny ma pismena "a" a "b"

Napsal: ned dub 18, 2010 20:41:54
od Z.
amavet píše:Svíčky mám nové , kupované hned na začátku jara , najeto 1000km . Nádrž už sem 3x vyprázdnil . ale je fakt , že motorka 2 roky stála a než sem ji rozhejbal byl mazec . Skusím tedy vyčistit nejakým bordelem karbce a někde sehnat budíky a udělat podtlaky . Snad to pomůže
budik na podtlaky mam doma, kdyby jsi mel zajem

Napsal: ned dub 18, 2010 20:45:44
od amavet
zájem by byl , ale ještě musím rozlouskat , jak se podtlaky seřizují , v životě sem to nedělal a nikde neviděl . díky za nabídku , budíky sou drahe docela

Napsal: ned dub 18, 2010 21:10:37
od Z.
amavet píše:zájem by byl , ale ještě musím rozlouskat , jak se podtlaky seřizují , v životě sem to nedělal a nikde neviděl . díky za nabídku , budíky sou drahe docela
Neva že neumíš. Já taky neumím všechno. Ale podtlaky jsem už přece jenom seřizoval na několika motorech. Myslím si, že se dohodneme.

Napsal: pon dub 19, 2010 16:53:59
od amavet
Tak dnes sem byl s kawou u jednoho mechoše , kterého sem náhodně poznal :D když sem sháněl někoho na výbrus válce na skůtra . Vadné karbce vyloučil a seřizovat je prý nemá cenu hned po vyčištění , ze prej je dobré najet alespoň 500km . ale padlo vše na cívky . prej z kawy nemá , ale pasují z japonce nějakého , že je má doma . sem s ním domluven , ze mu kawu dovezu a za litr mi tu závadu opravý , což by bylo super :D

Napsal: pon dub 19, 2010 20:43:27
od misak39
amavet píše:Tak dnes sem byl s kawou u jednoho mechoše , kterého sem náhodně poznal :D když sem sháněl někoho na výbrus válce na skůtra . Vadné karbce vyloučil a seřizovat je prý nemá cenu hned po vyčištění , ze prej je dobré najet alespoň 500km . ale padlo vše na cívky . prej z kawy nemá , ale pasují z japonce nějakého , že je má doma . sem s ním domluven , ze mu kawu dovezu a za litr mi tu závadu opravý , což by bylo super :D
pokud jsi měl karbce rozházený po stole a někdo Ti radí neseřizovat :shock: nooo, pak to je mechanik vod pánaboha... bo těch 500 km se budeš jen modlit abys dojel :D

Napsal: pon dub 19, 2010 21:10:33
od amavet
on to myslel tak , jakoze pokud to jezdi atd slusne .

Napsal: úte dub 20, 2010 07:44:28
od Z.
misak39 píše:
amavet píše:Tak dnes sem byl s kawou u jednoho mechoše , kterého sem náhodně poznal :D když sem sháněl někoho na výbrus válce na skůtra . Vadné karbce vyloučil a seřizovat je prý nemá cenu hned po vyčištění , ze prej je dobré najet alespoň 500km . ale padlo vše na cívky . prej z kawy nemá , ale pasují z japonce nějakého , že je má doma . sem s ním domluven , ze mu kawu dovezu a za litr mi tu závadu opravý , což by bylo super :D
pokud jsi měl karbce rozházený po stole a někdo Ti radí neseřizovat :shock: nooo, pak to je mechanik vod pánaboha... bo těch 500 km se budeš jen modlit abys dojel :D
Jo, je to tak, a myš to napsala první. Určitě mechanik ze značkového servisu.

Napsal: úte dub 20, 2010 14:52:37
od amavet
takže sem se konečne domluvil s jedním dotyčným , chyba nebyla ani na mojí straně a ani na jeho , čili cívky sou obě na cestě (dnes nebo zítra), tak snad to bude lepší . Včera sem musel do OV a neměl jsem doma ani jedno auto , tak sem cívku obalil do papíru . přichytil na šrouby a jel otestovat . Šla vytočit pres 4 tis otáček , ale ten výkon nebylo ono . Jinak s tím mechošem , myslím že se trošku význá , ale to seřízení je mi taky divné . Možna řekl 50km , už si nejsem jistý

Napsal: úte dub 20, 2010 15:24:54
od misak39
povím Ti to tak-můj půllitřík jel víceméně jen na volnoběh, nešel vytočit, netéhlo to a nejelo... hrůza děs. Po seřízení karbeců letí 200... Taky jsem si myslel, co tomu není, měnil jsem kde co a karbecům jsem se bránil s tím, že to zas tak velká vada bejt nemůže... Chyba, může :wink:

Napsal: úte dub 20, 2010 18:04:53
od Z.
Loni toudle dobou jsem "oživoval" jeden "mrtvý" dvouvál . Kawasaki EN 400 Vulcan. Takovej malej čopříček, měl jsem ho loni na Tesáku. Hádej co mi dalo nejvíc zabrat? Nevíš? Napovím. Naladit karburaci - taky jsem to měl na stole rozhonené a první co bylo nutné udělat byla synchronizace karburace.
Nezdá se mi, že cívka o které říkáš že jde do 4000 by nešla i více. Elektricky je evidentně v pořádku.

Napsal: úte dub 20, 2010 19:06:00
od KankX
Z. píše:Loni toudle dobou jsem "oživoval" jeden "mrtvý" dvouvál . Kawasaki EN 400 Vulcan. Takovej malej čopříček, měl jsem ho loni na Tesáku. Hádej co mi dalo nejvíc zabrat? Nevíš? Napovím. Naladit karburaci - taky jsem to měl na stole rozhonené a první co bylo nutné udělat byla synchronizace karburace.
Nezdá se mi, že cívka o které říkáš že jde do 4000 by nešla i více. Elektricky je evidentně v pořádku.
no pokud mu jedna civka nepojede a potahnou to jen dva valce, pak je hodne pravdepodobne ze vic jak 4tis. nevytoci ;-)

Napsal: úte dub 20, 2010 19:43:07
od Z.
KankX píše:
Z. píše:Loni toudle dobou jsem "oživoval" jeden "mrtvý" dvouvál . Kawasaki EN 400 Vulcan. Takovej malej čopříček, měl jsem ho loni na Tesáku. Hádej co mi dalo nejvíc zabrat? Nevíš? Napovím. Naladit karburaci - taky jsem to měl na stole rozhonené a první co bylo nutné udělat byla synchronizace karburace.
Nezdá se mi, že cívka o které říkáš že jde do 4000 by nešla i více. Elektricky je evidentně v pořádku.
no pokud mu jedna civka nepojede a potahnou to jen dva valce, pak je hodne pravdepodobne ze vic jak 4tis. nevytoci ;-)
dobře, ale čtyřválec v chodu na dva musí dělat pěkný bordel ... pokud dva válce nepálí. :roll:

Napsal: úte dub 20, 2010 20:32:11
od misak39
jj, na dva válce se ani nerozdeje...teda, pokud se to vůbec udrží v chodu...

Napsal: úte dub 20, 2010 21:13:11
od KankX
misak39 píše:jj, na dva válce se ani nerozdeje...teda, pokud se to vůbec udrží v chodu...
no me to jen tak napadlo podle toho co tady psal... :)