Napsal: ned dub 18, 2010 20:40:08
jeste takovy dotaz , je jedno jakou civku pouziju ? mam moznost civky , cislo je stejne , ale male pismeno za civkou mam ja "c" a dotycny ma pismena "a" a "b"
budik na podtlaky mam doma, kdyby jsi mel zajemamavet píše:Svíčky mám nové , kupované hned na začátku jara , najeto 1000km . Nádrž už sem 3x vyprázdnil . ale je fakt , že motorka 2 roky stála a než sem ji rozhejbal byl mazec . Skusím tedy vyčistit nejakým bordelem karbce a někde sehnat budíky a udělat podtlaky . Snad to pomůže
Neva že neumíš. Já taky neumím všechno. Ale podtlaky jsem už přece jenom seřizoval na několika motorech. Myslím si, že se dohodneme.amavet píše:zájem by byl , ale ještě musím rozlouskat , jak se podtlaky seřizují , v životě sem to nedělal a nikde neviděl . díky za nabídku , budíky sou drahe docela
pokud jsi měl karbce rozházený po stole a někdo Ti radí neseřizovat nooo, pak to je mechanik vod pánaboha... bo těch 500 km se budeš jen modlit abys dojelamavet píše:Tak dnes sem byl s kawou u jednoho mechoše , kterého sem náhodně poznal když sem sháněl někoho na výbrus válce na skůtra . Vadné karbce vyloučil a seřizovat je prý nemá cenu hned po vyčištění , ze prej je dobré najet alespoň 500km . ale padlo vše na cívky . prej z kawy nemá , ale pasují z japonce nějakého , že je má doma . sem s ním domluven , ze mu kawu dovezu a za litr mi tu závadu opravý , což by bylo super
Jo, je to tak, a myš to napsala první. Určitě mechanik ze značkového servisu.misak39 píše:pokud jsi měl karbce rozházený po stole a někdo Ti radí neseřizovat nooo, pak to je mechanik vod pánaboha... bo těch 500 km se budeš jen modlit abys dojelamavet píše:Tak dnes sem byl s kawou u jednoho mechoše , kterého sem náhodně poznal když sem sháněl někoho na výbrus válce na skůtra . Vadné karbce vyloučil a seřizovat je prý nemá cenu hned po vyčištění , ze prej je dobré najet alespoň 500km . ale padlo vše na cívky . prej z kawy nemá , ale pasují z japonce nějakého , že je má doma . sem s ním domluven , ze mu kawu dovezu a za litr mi tu závadu opravý , což by bylo super
no pokud mu jedna civka nepojede a potahnou to jen dva valce, pak je hodne pravdepodobne ze vic jak 4tis. nevytociZ. píše:Loni toudle dobou jsem "oživoval" jeden "mrtvý" dvouvál . Kawasaki EN 400 Vulcan. Takovej malej čopříček, měl jsem ho loni na Tesáku. Hádej co mi dalo nejvíc zabrat? Nevíš? Napovím. Naladit karburaci - taky jsem to měl na stole rozhonené a první co bylo nutné udělat byla synchronizace karburace.
Nezdá se mi, že cívka o které říkáš že jde do 4000 by nešla i více. Elektricky je evidentně v pořádku.
dobře, ale čtyřválec v chodu na dva musí dělat pěkný bordel ... pokud dva válce nepálí.KankX píše:no pokud mu jedna civka nepojede a potahnou to jen dva valce, pak je hodne pravdepodobne ze vic jak 4tis. nevytociZ. píše:Loni toudle dobou jsem "oživoval" jeden "mrtvý" dvouvál . Kawasaki EN 400 Vulcan. Takovej malej čopříček, měl jsem ho loni na Tesáku. Hádej co mi dalo nejvíc zabrat? Nevíš? Napovím. Naladit karburaci - taky jsem to měl na stole rozhonené a první co bylo nutné udělat byla synchronizace karburace.
Nezdá se mi, že cívka o které říkáš že jde do 4000 by nešla i více. Elektricky je evidentně v pořádku.
no me to jen tak napadlo podle toho co tady psal...misak39 píše:jj, na dva válce se ani nerozdeje...teda, pokud se to vůbec udrží v chodu...