Stránka 2 z 2

Napsal: úte bře 16, 2010 10:47:51
od KankX
Stan.in píše:"pozlatko" je co?
"navrh huj, uvnitr fuj"

Napsal: úte bře 16, 2010 11:49:40
od misak39
tak jsem napnutej, jak to dopadlo...

Napsal: úte bře 16, 2010 15:04:11
od Stan.in
Jedu pro ní až ve čtvrtek. Tak doufám, že v ní nebude nějaká krpa a chvilku mi vydrží :)

Napsal: pát bře 19, 2010 07:05:52
od Stan.in
Tak jsem včera lítal a zatím dobrý ;-) Jen ta absence palivoměru oproti ZZRku je docela změna. Došel mi benzín uprostřed města :-) Ale naštěstí je tam ten přepínač na rezervu.
Jinak ta motorka je asi po fanatikovi a ne položená. Rok výroby je opravdu 2000 a provoz 2001, takže lak sedí. Ta nastříkaná šachovnice na spodku je udělaná profesionálně. Krom výše zmíněných úprav (laďák apod.) to má ještě upravené trysky, tak je prý ostřejší. Ani za mák nevím, o co jde. Nejsem fanda tohohle tuningu, tak jen doufám, že mi to nedokurv* motor a nezvýší spotřebu. Nevíte, o co může jít? Snad se to dá kdyžtak vrátit zpátky..

Napsal: pát bře 19, 2010 09:44:39
od MICHALIS TSIOLAS
Ostřejší vačka byla u favoušů a dělala víc koníků, já měl i leštěnou hlavu a ventily a auto mělo z původních 55 kobyl 75. S motorem nebyl žádný problém, favouš měl do demolizující bouračky nalítáno přes 300 000 km, jednalo se o jednoho z prvních komunistických favoušů. Domnívám se, že ostřejší trysky jsou něco obdobného u vstřikování. Absenci palivoměru jsem u motorky řešil tím, že jsem si empiricky zjistil kolik km najedu bez zapnutí rezervy a pak jsem bral pokaždé plnou a nuloval počítač kilometrů. :idea: :wink: Jo a hooooodně spokojený kilometrů :!:

Napsal: pát bře 19, 2010 12:10:10
od misak39
hezký a pravdivý :D tedy u vaček

ale trysky budou větší, ppod sada Dynojet, a to slouží jednak k navýšení výkonu (pakliže je řádně seřízeno a sada kmpletní) a taky mění průběh výkonu. Životnost motoru to neovlivní, bo ten výkon mimo okruh stejně nevyužiješ, a spotřeba bude podle stylu jízdy, takže těžko říct... já s devítkou umím pod 5 litrů, ale taky přes osm... Jo, a vracet to zpět je podle mě zbytečný, pokud nemáš origo osazení, utratíš pytel peněz a rozdíl prakticky nepoznáš :wink:

Napsal: pát bře 19, 2010 12:57:24
od Stan.in
OK, já jen, že se v tomhle vůbec nevyznám a nerad bych, aby trpěl motor. Pokud je to tak, tak je to v pohodě. Jinak co jsem četl jinde, tak by se spotřeba neměla zvýšit o moc.

Napsal: pon bře 29, 2010 21:46:39
od xstanleyd
čauvec...hele,ty polepy neřeš...tyhle japončíci to mají v originalu!!!Na nádrži polepy zalakované a na plastech bez laku....