Stránka 2 z 2

Napsal: pon led 25, 2010 10:36:19
od Dargas
a má to ohřátí nějakej reálnej účinek?
ohřeje se-zmenší se viskozita-líp to teče. chápu
ale ten nejhustší šlem stejně zůstane na dně vany a to kolik toho vyteče je dáno "výškou hladiny" která odpovídá poloze výpustnýho otvoru.
Po delším stání je víc oleje steklého do vany, tak se ho z motoru dostane víc ven.
nebo se pletu?

Napsal: pon led 25, 2010 18:48:27
od Anti
Nezapomeň,že "volej" v motoru koluje,proto je šance,že zahřátím stroje jej nejen ohřeješ,ale i promícháš.Měl by pak sebou vzít co nejvíc toho bordela,ne jak když je ztuhlej s steklej ve vaně.

Napsal: pon led 25, 2010 23:00:25
od 666S999
Dargas píše:a má to ohřátí nějakej reálnej účinek?
ohřeje se-zmenší se viskozita-líp to teče. chápu
ale ten nejhustší šlem stejně zůstane na dně vany a to kolik toho vyteče je dáno "výškou hladiny" která odpovídá poloze výpustnýho otvoru.
Po delším stání je víc oleje steklého do vany, tak se ho z motoru dostane víc ven.
nebo se pletu?
Fajnšmekři s každou výměnou sundávaj olejovou vanu, vytřou dočista a dolesku! :idea: :wink:

Napsal: úte led 26, 2010 15:25:30
od MICHALIS TSIOLAS
666S999 píše:
Dargas píše:a má to ohřátí nějakej reálnej účinek?
ohřeje se-zmenší se viskozita-líp to teče. chápu
ale ten nejhustší šlem stejně zůstane na dně vany a to kolik toho vyteče je dáno "výškou hladiny" která odpovídá poloze výpustnýho otvoru.
Po delším stání je víc oleje steklého do vany, tak se ho z motoru dostane víc ven.
nebo se pletu?
Fajnšmekři s každou výměnou sundávaj olejovou vanu, vytřou dočista a dolesku! :idea: :wink:
:lol: :lol: :lol:

Napsal: úte led 26, 2010 16:02:59
od farmář
do lesku-metelesku blesku? :lol: by mne jeblo. Já ohřívám a nechávám vykapat.

Napsal: úte led 26, 2010 18:24:33
od Dargas
666S999 píše:
Fajnšmekři s každou výměnou sundávaj olejovou vanu, vytřou dočista a dolesku! :idea: :wink:
no to já právě dělám, tak ob výměnu, ale nechtěl jsem to tu rozvířit až moc :D tak jsem to ani nepsal

Napsal: úte led 26, 2010 19:34:03
od farmář
já mám nejnižší bod jestli se nepletu dekl olejáku :lol: takže v podstatě pokaždé 8)

Napsal: úte led 26, 2010 19:38:05
od Dargas
ja to jednou zkoušel, vypustil olej a pak sundal vanu a zůstalo tam krásný bláto:D
ale je fakt, že to bylo po koupi....

Napsal: úte led 26, 2010 21:33:17
od Jirka_Z
Urcite tam to "blato" je u kazdyho si myslim... a pokud jsi ho vytrel tak ti motka urcite dekuje za perfektni starani se... :)

Výměna s oleje 10W50 100%synt. na olej 10W40polosynt.

Napsal: ned zář 26, 2010 23:03:37
od ErZa153
Ahoj Kawaři :)
Chci se zeptat zda hodně bude vadit když provedu tuhle výměnu?
Četl jsem že ta 10W50 je spíš pro vzucháče což moje motorka není..Nákej chmátek předemnou tam šoupnul tu 10W50 přitom jsem četl že tej mej nejvíce vyhovuje 10W40polosynt.
Mám Kawasaki KLX 250 1996..
Prosím o rady :)
Dík

Re: Výměna s oleje 10W50 100%synt. na olej 10W40polosynt.

Napsal: ned zář 26, 2010 23:21:50
od ErZa153
ErZa153 píše:Ahoj Kawaři :)
Chci se zeptat zda hodně bude vadit když provedu tuhle výměnu?
Četl jsem že ta 10W50 je spíš pro vzucháče což moje motorka není..Nákej chmátek předemnou tam šoupnul tu 10W50 přitom jsem četl že tej mej nejvíce vyhovuje 10W40polosynt.
Mám Kawasaki KLX 250 1996..
Prosím o rady :)
Dík
Popřípadě i kdybych změnil značku oleje..

Napsal: pon zář 27, 2010 19:42:54
od Pavel ZRX
Jo, to klidně můžeš použít. 10W 50 snese větší teplotní zatížení, pro závody a pro vzducháče, tam raděj v polosyntetice.

Napsal: pon zář 27, 2010 23:02:23
od ErZa153
Pavel ZRX píše:Jo, to klidně můžeš použít. 10W 50 snese větší teplotní zatížení, pro závody a pro vzducháče, tam raděj v polosyntetice.
Ok ok :)
Dík moc :)

Re: Zx9r přechod z 10w-40full syn. Na 15w-50 polosyn. ?

Napsal: pát úno 18, 2011 00:28:33
od Marzoochi
Pokud papá olej a otevřeš motor, tak si myslím, že na tom budeš jako já. Žere mi to přes gufera ventilů. A jakmile měníš gufera (16 x 200kč, tj. 3200Kč), jde dolů hlava. Sundáš hlavu, tak těsnění pod hlavu (1800 kč). Jakmile máš hlavu dole tak ji zabrousit. Jak zabrousíš hlavu, tak necháš zrovna i sedla ventilů (3000 - 4000 kč). A nakonec se rozhodneš, že vyměníš i kroužky - tudíž těsnění pod válce a kruhy (1200 kč + 4800 kč = 6000 kč). Možná nové těsnění pod víko hlavy (800 Kč) Počítej do 19tis. s levným mechanikem :)) Ty ceny jsem valil z paměti, tak si nejsem přesně jistý stovkama :oops: . Ale ta konečná cena s nějakou rezervou myslím sedí.