Napsal: pon led 18, 2010 14:39:59
nebo Píítrsovo CinqecentoZRX 1984 píše:To bylo jen tak,, aby řeč nestála, já jsem si myslel fiat 600



nebo Píítrsovo CinqecentoZRX 1984 píše:To bylo jen tak,, aby řeč nestála, já jsem si myslel fiat 600
Nebo bys k tomu mohl Mišáku nabídnout to UNO což? s tím by to taky pěkně zápasilomisak39 píše:nebo Píítrsovo CinqecentoZRX 1984 píše:To bylo jen tak,, aby řeč nestála, já jsem si myslel fiat 600![]()
![]()
nééé tygr, ale jaguár!!! bo víc řve i žerefarmář píše:Mišáku, jestli máš ještě tygra, ten by to utáhl, dokonce k němu existovaly pomalejší převodovky na cesty s karavanem, jasně, tygr to dá, tygr to zná!
nebo sehnat rozstřelenou boudu z nějakýho tranďáka a vyřezat to z toho, mohl jsem takto mít stavební buňku od GLS za dvojku.farmář píše:řekl bych potáhni to hrubým skelným a udělej laminát,ale finančně by sis za to mohl klidně koupit alu, hádám :/
Jakékoliv opláštění z ocelového plechu je prostě příliš těžké, jakékoliv opláštění z hliníku je zase hodně drahé. Rozhodně nebudu předělávat nějakou starou boudu, vždycky u toho narazíš na spoustu problémů které to v konečné fázi nesmyslně zkomplikují a prodraží. Kór v kontextu s tím že novou plachtu mi udělají za 6tis., můžu si vybrat jakoukoliv zelenou a je to za jeden den hotové.farmář píše:hele to je fakt, sundané boudy, těch je dost. Kdyby to mělo být plachtové, na netu je dost starších plachet z návěsů za pár....
To jo, ale pokud je plast silný tak je mos těžký, pokud je dostatečně tenký aby byl lehký tak zase nemá žádnou samonosnost a musíš tam nasrat poměrně hustou konstrukci, pak opravdu musí být kvůli váze hliníková a o to je zase dražší a taky neumím hliník vařit . . . . čím dál víc to vidím na plachtu.volkswagen píše:řekl bych, že když sešroubuješ plast hliníkovými profily tak nemusíš žádnou další konstrukci řešit a máš to samonosné....