Stránka 2 z 2

Napsal: stř pro 16, 2009 08:16:36
od volkswagen
Fugo píše:
volkswagen píše:Servisní interval je sice 12000 ale ani by mě nenapadlo jej dodržet, pěkně po šesti! Jednou za rok brzdovku :-)
A důvod? když si zatím výrobce stojí tak proč ne? to bys mohl napsat že když u jiný moto je dle výrobce 6tis km tak že dle tebe se to má dělat po 3tis. km. zajímá mě jen důvod.
Protože prostě nevěřím tomu, že olej tak dlouho vydrží. I po těch 6ti vypouštím sračky. Chci, aby ten motor něco vydržel. Po pravdě nevěřím tomu, že motivace výrobce je, aby ti motor vydržel věčně, jestli mi rozumíš ;-)

Kromě toho ten samý motor v devítce má servisní interval 6 :twisted:

Napsal: stř pro 16, 2009 11:55:33
od MARTY
motorce kratsi vymenou neublizis...spis naopak a vzhledem k tomu kolik stoji a ze se vetsinou motor toci si to zaslouzi....
a zas tak drahe to neni...ale kazdeho vec...ja jsem menil a menit budu po 6 a kazdej kdo uzna za vhodne po 12 necht se tak stane... :wink:

Napsal: stř pro 16, 2009 16:09:35
od Honza Mikeš
takže ho radši vyměním a bude klid. A jak často ventily? Spíš při kolika km?

Napsal: stř pro 16, 2009 16:23:38
od volkswagen
Ventily po 24... po pravdě doporučuji po nákupu ojeté motorky vyměnit veškeré kapaliny + udělat ventily + podívat se na olej ve vidlích a gufera a následně počítat servisní intervaly odznovu :-)

Napsal: stř pro 16, 2009 16:41:28
od Dak
volkswagen píše:Ventily po 24... po pravdě doporučuji po nákupu ojeté motorky vyměnit veškeré kapaliny + udělat ventily + podívat se na olej ve vidlích a gufera a následně počítat servisní intervaly odznovu :-)
Přesně tak! Důvěřuj, ale prověřuj. Nekolikrát už sa mně to vyplatilo!

Napsal: stř pro 16, 2009 18:07:25
od Dargas
tak to je snad samozřejmost, ne?

Napsal: stř pro 16, 2009 18:34:30
od Pepa
Z. píše:Koukám co člověk, to jiný "pracovní postup". Takže ještě já:
- auto - první výměnu u nového auta v polovině předepsaného intervalu (stroj se přece jenom zabíhá a dochází ke zvýšenému otěru), pak podle předpisu výrobce (aktuálně co 15 000) Ojeté auto výměna ihned, pak stejný postup ...
- Kawa - podle předpisu výrobce - (1000, 6000, 12000 atd resp 1x ročně) čili letos to bylo 1x ročně (nájezd asi 2300 km)

Oleje: Moderní polo a full syntetiky jsou od většiny výrobců jsou vlastnostmi velmi podobné. Správně fungující olej musí být, vypadat znečištěně. Je to známkou toho, že se v něm rozpouštějí všechny ty karbonové usazeniny, splodiny a jiné fujtajbly, které škodí motoru.
Zbyňďo, ad auto: je tam filtr oleje a plno průtokovej :idea: Máš pravdu předsedo :lol: :lol: Jinak nic ve zlým, nechme těch olejů, už někde Marty psal "těch olejů" :lol:

Napsal: stř pro 16, 2009 19:47:04
od Z.
Pepa píše:
Z. píše:Koukám co člověk, to jiný "pracovní postup". Takže ještě já:
- auto - první výměnu u nového auta v polovině předepsaného intervalu (stroj se přece jenom zabíhá a dochází ke zvýšenému otěru), pak podle předpisu výrobce (aktuálně co 15 000) Ojeté auto výměna ihned, pak stejný postup ...
- Kawa - podle předpisu výrobce - (1000, 6000, 12000 atd resp 1x ročně) čili letos to bylo 1x ročně (nájezd asi 2300 km)

Oleje: Moderní polo a full syntetiky jsou od většiny výrobců jsou vlastnostmi velmi podobné. Správně fungující olej musí být, vypadat znečištěně. Je to známkou toho, že se v něm rozpouštějí všechny ty karbonové usazeniny, splodiny a jiné fujtajbly, které škodí motoru.
Zbyňďo, ad auto: je tam filtr oleje a plno průtokovej :idea: Máš pravdu předsedo :lol: :lol: Jinak nic ve zlým, nechme těch olejů, už někde Marty psal "těch olejů" :lol:
jo jo nechme toho. Ale kdo "nemaže", ten "nejede" a nasucho to vení vono, vašnosto :roll: