Stránka 2 z 3
Napsal: stř lis 11, 2009 21:12:40
od Pepa
Tak dnes jsem to zjišťoval a faktem je, že za šest tisíc je nekoupíš na výše uvedenou desítku , stojí 9400 CZk - 10% je nějakých 8500 CZK. Trochu drahý to teda jo, ale jsou to ty tvarovaný, jestli jste je někdo viděli, tak víte o čem mluvím, není to jen taková ta "koule".
Napsal: čtv lis 12, 2009 18:17:34
od Honza-Zed
Pepa píše:Tak dnes jsem to zjišťoval a faktem je, že za šest tisíc je nekoupíš na výše uvedenou desítku , stojí 9400 CZk - 10% je nějakých 8500 CZK. Trochu drahý to teda jo, ale jsou to ty tvarovaný, jestli jste je někdo viděli, tak víte o čem mluvím, není to jen taková ta "koule".
Vypadaji paradne. Hlavne padaky pro desitku model 04/05. Ty jsou dokonale...
Skoro jako sampon... 2V1... vypadaji neskutecne dobre a ochrani...

Napsal: pon lis 23, 2009 12:51:35
od Fugo
Tak po prodiskutování celé problematiky padáku a porovnání názorů jsem tedy vybral řešení které se mě líbí nejvíce a doufám ochrání i podstatnou část motocyklu, padáky půjdou skrze kapotáž a to v místě originální díry před motorem, zde budou přišroubovány pomocí desky k origo úchytům, desky pod padáky budou mezi sebou pevně spojeny tak že případný náraz nebude působit jen na jeden padák ale rozloží se i na druhý. Jakmile se do toho pustím udělám i nějaké fotky.
Napsal: pon lis 23, 2009 14:00:14
od marek
Elvis. píše:ja to mel mimo kapotu vyvedeny a zachranilo to prd... opravdu je to moc vzadu... kdyz uz neco takovyho, tak nekam do bocniho pruduchu kapot a nejlip kdyz by tam sla rozperna tyc skrz motorku mezi obema stranama... tak to mel kamos na cebru... ja mel akorat mustek a ten se ti dycky ohne i kdyz je to dobrej matros a kdyz je zas moc tvrdej, tak ti to tou pakou urve to kde je to uchyceny...
Hele, Elvis, když si hraješ na letecký den s květy a motorka tě pronásleduje luftem v saltech rychlostí 150 km za hodinu a občas si u toho brnkne některou částí o asfalt, tak se nediv že to padáky nezachrání
Já jsem velmi spokojen s uchycením padáků na šroub motoru. Mám spoustu kamarádů kteří tento způsob uchycení neustále testují a zatím všechno v pohodě. Používám šroub o standartní pevnosti (teď fakt nevím jestli 8 nebo 10, ale vyvaruj se 12) a pokud je deformační síla příliš veliká, tak se šroub ohne, ale pořád je na místě a padák plní funkci. A nemá takovou pevnost aby vylomil závit z bloku motoru. Vyzkoušeno na našich okruhových šestkách následně: Zdrahy 2x, Georg 2x, Elvis 2x, Čoud 2x, Kuba 1x, Marek 1x. Akorát furt kupuju šrouby a nechávám točit ze silonu padáky.
Napsal: pon lis 23, 2009 14:07:14
od volkswagen
marek píše:Elvis. píše:ja to mel mimo kapotu vyvedeny a zachranilo to prd... opravdu je to moc vzadu... kdyz uz neco takovyho, tak nekam do bocniho pruduchu kapot a nejlip kdyz by tam sla rozperna tyc skrz motorku mezi obema stranama... tak to mel kamos na cebru... ja mel akorat mustek a ten se ti dycky ohne i kdyz je to dobrej matros a kdyz je zas moc tvrdej, tak ti to tou pakou urve to kde je to uchyceny...
Hele, Elvis, když si hraješ na letecký den s květy a motorka tě pronásleduje luftem v saltech rychlostí 150 km za hodinu a občas si u toho brnkne některou částí o asfalt, tak se nediv že to padáky nezachrání
Já jsem velmi spokojen s uchycením padáků na šroub motoru. Mám spoustu kamarádů kteří tento způsob uchycení neustále testují a zatím všechno v pohodě. Používám šroub o standartní pevnosti (teď fakt nevím jestli 8 nebo 10, ale vyvaruj se 12) a pokud je deformační síla příliš veliká, tak se šroub ohne, ale pořád je na místě a padák plní funkci. A nemá takovou pevnost aby vylomil závit z bloku motoru. Vyzkoušeno na našich okruhových šestkách následně:
Zdrahy 2x, Georg 2x, Elvis 2x, Čoud 2x, Kuba 1x, Marek 1x. Akorát furt kupuju šrouby a nechávám točit ze silonu padáky.
a já???, co kurva já?????
Napsal: pon lis 23, 2009 14:11:08
od marek
A jo, VW má sice jiného výrobce padáků, ale princip úplně ten samý (po pravdě: made in marek, to je teprve kvalitka!). A taky Ti to dvakrát bezva zafungovalo, že jo vozembouchu

Napsal: pon lis 23, 2009 14:16:08
od volkswagen
No myslím, že jednou jsem už nový závit řezal

Napsal: pon lis 23, 2009 14:22:01
od marek
No dyk to říkám, sežeň si u mě made in marek a máš po starostech. Já nepamatuju že by s tím byl nějaký problém. Starý šroub jsem kladivem narovnal aby s tím šlo otočit, imbusem nebo zohnutý kleštěma (podle toho jestli byl ubroušen imbus) jsem to vytočil, hodil po psovi a dal nový. Myslím že kdysi jsme jeden závit pojebali na juniorce bo se tam někdo pokusil narvat metrický závit, ale to s tím nesouvisí.
Napsal: pon lis 23, 2009 16:21:33
od Elvis.
marek píše:Elvis. píše:ja to mel mimo kapotu vyvedeny a zachranilo to prd... opravdu je to moc vzadu... kdyz uz neco takovyho, tak nekam do bocniho pruduchu kapot a nejlip kdyz by tam sla rozperna tyc skrz motorku mezi obema stranama... tak to mel kamos na cebru... ja mel akorat mustek a ten se ti dycky ohne i kdyz je to dobrej matros a kdyz je zas moc tvrdej, tak ti to tou pakou urve to kde je to uchyceny...
Hele, Elvis, když si hraješ na letecký den s květy a motorka tě pronásleduje luftem v saltech rychlostí 150 km za hodinu a občas si u toho brnkne některou částí o asfalt, tak se nediv že to padáky nezachrání
Já jsem velmi spokojen s uchycením padáků na šroub motoru. Mám spoustu kamarádů kteří tento způsob uchycení neustále testují a zatím všechno v pohodě. Používám šroub o standartní pevnosti (teď fakt nevím jestli 8 nebo 10, ale vyvaruj se 12) a pokud je deformační síla příliš veliká, tak se šroub ohne, ale pořád je na místě a padák plní funkci. A nemá takovou pevnost aby vylomil závit z bloku motoru. Vyzkoušeno na našich okruhových šestkách následně: Zdrahy 2x, Georg 2x, Elvis 2x, Čoud 2x, Kuba 1x, Marek 1x. Akorát furt kupuju šrouby a nechávám točit ze silonu padáky.
Mas a nemas pravdu... pravdou je, ze muj leteckej den nebyl jen sklouznuti se po asfaltu... na druhou stranu zas nevis jak to bylo na desitce reseno... nebo aspon myslim, ze si to moc nestudoval. Ja pri hledani spravnych padaku stravil hodiny. A ono s tou desitkou to vazne neni tak slavny... Na uchyt motoru to jde, ale musis si rozvrtat kapoty, coz je u seriovky opravdu nemile... Proto se tady hledala jina alternativa... A ja jen prihodil nazor, jak to vidim ja -tj. po zkusenosti +s tim, ze jsem neco okoukal jinde a myslim ze zakladatel tohohle vlakna nasel celkem dobry reseni, jestli se mu to vazne povede. Tak jen do toho

Napsal: pon pro 14, 2009 16:25:14
od Fugo
Tak zatím jsem nainstaloval padáky do os, a teď řeším ten rám, a kurva je to problém, ještě o tom budu chvíli přemýšlet, jak to udělat aby byly v tý díře vpředu, a v nejhorším případě koupím ty origo, sehnal jsem je za ca 5700kč.
Napsal: úte pro 15, 2009 19:21:21
od Fugo
objednal jsem origo kawasaki.

Napsal: úte pro 15, 2009 21:29:10
od Elvis.
za ty prachy dobra volba

Napsal: pon pro 21, 2009 16:28:43
od Fugo
Tak padáky už jsou namontovaný a je to paráda, jsou fakt bytelný.
Napsal: pon pro 21, 2009 19:15:57
od Maverick
Fugo píše:Tak padáky už jsou namontovaný a je to paráda, jsou fakt bytelný.
Nahoď foto

Napsal: pon pro 21, 2009 21:13:27
od Fugo
jo snad se k tomu zítra dostanu (orientačně jsou to tyto

), ještě se vyrábí takovej nosič kterej je upevněnej pod zadní sedačku tak není moc času ale zítra to snad zvládnu
