Napsal: stř lis 04, 2009 14:44:50
Zcela logicky na ZX10R stejný problém řešil ELvis.. než ji se zcela perfektníma brzdama roztlouk na placku 

Fórum příznivců značky Kawasaki
http://forum.kawa.cz/
Tak jednak když klikneš na můj profil tak je tam link na motorkáře kde je vidět co mám za stroj a je jedno na co to potřebuju, klidně na koloZRX 1984 píše:jakej jakej jakejFugo píše:Je fakt že to tam nenapsal, já ho znám dle nicku z motorkářů a tak vím o jaký stroj se jedná, stane se zapoměl no.
Je někde foto? a co dělal? waw... ale i to se může státZdrahy píše:Zcela logicky na ZX10R stejný problém řešil ELvis.. než ji se zcela perfektníma brzdama roztlouk na placku
Vymejšlel kraviny a šetřil na gumách.Máma-RM píše:Je někde foto? a co dělal? waw... ale i to se může státZdrahy píše:Zcela logicky na ZX10R stejný problém řešil ELvis.. než ji se zcela perfektníma brzdama roztlouk na placku
Já se vůbec divím s jeho tělesnýma dispozicema, že se toho udržel....volkswagen píše:Vymejšlel kraviny a šetřil na gumách.Máma-RM píše:Je někde foto? a co dělal? waw... ale i to se může státZdrahy píše:Zcela logicky na ZX10R stejný problém řešil ELvis.. než ji se zcela perfektníma brzdama roztlouk na placku
Hele já na tom mám origo tokika a s pancéřema a po chvíly to zvadne takže chci nissin páč jsem na ně slyšel jen chválu. No a model 04 i 05 má to samé páč Bubrák má 04 a měl ten samej problém, je to jediná chyba ZX10ky jinak to je dokonalej strojZdrahy píše:Upadl.. problém ale je, že Elvis řešil problém s vadnutím brzd na ZX10R 06-07, na modelu který máš ty se tato závada standartně neobjevovala, nehledě na to, že ten problém nastával zpravidla při delší jízdě na okruhu, ne snad ani moc v běžném provozu![]()
Nicméně o brzdách si bude nejlepší promluvit s ním přímo.
On ten problém možná není úplně v brzdičích, ale gumičkách. Stejný problém řešil Marek na šetce a gumičky to vyřešily.Máma-RM píše:Hele já na tom mám origo tokika a s pancéřema a po chvíly to zvadne takže chci nissin páč jsem na ně slyšel jen chválu. No a model 04 i 05 má to samé páč Bubrák má 04 a měl ten samej problém, je to jediná chyba ZX10ky jinak to je dokonalej strojZdrahy píše:Upadl.. problém ale je, že Elvis řešil problém s vadnutím brzd na ZX10R 06-07, na modelu který máš ty se tato závada standartně neobjevovala, nehledě na to, že ten problém nastával zpravidla při delší jízdě na okruhu, ne snad ani moc v běžném provozu![]()
Nicméně o brzdách si bude nejlepší promluvit s ním přímo.
Moment? jaké gumičky? jsem uživatel tolik tomu nerozumím sorryvolkswagen píše:On ten problém možná není úplně v brzdičích, ale gumičkách. Stejný problém řešil Marek na šetce a gumičky to vyřešily.Máma-RM píše:Hele já na tom mám origo tokika a s pancéřema a po chvíly to zvadne takže chci nissin páč jsem na ně slyšel jen chválu. No a model 04 i 05 má to samé páč Bubrák má 04 a měl ten samej problém, je to jediná chyba ZX10ky jinak to je dokonalej strojZdrahy píše:Upadl.. problém ale je, že Elvis řešil problém s vadnutím brzd na ZX10R 06-07, na modelu který máš ty se tato závada standartně neobjevovala, nehledě na to, že ten problém nastával zpravidla při delší jízdě na okruhu, ne snad ani moc v běžném provozu![]()
Nicméně o brzdách si bude nejlepší promluvit s ním přímo.
když dělat puchřet, dělat zlobit, dělat krást kapalina či ne?volkswagen píše:Těsnící, v brzdičích. Dělat puchřet, dělat zlobit.
Otázka je jak se na tom jezdí, už po Motogp jsem tady vysvětloval jak jsem mohl jet do brna a zpět za 2500kč za benzínZRX 1984 píše:A nemůže to být spíš deskama? To by vypadalo, že se někde ztrácí kapalina, když by to při brždění po čase přestávalo brzdit. Desítka je asi peklo na kolech