Stránka 2 z 3

Napsal: pát lis 13, 2009 23:00:51
od Anti
A to ti po chcípnutí nedává jiskru žádná svíčka nebo jen ta co vytáhneš z motorky?

kx 85 r.v.1995 závada

Napsal: ned lis 15, 2009 08:55:33
od pablo155
no jen ta jedna co vytáhnu ale po opálení zapalovačem zase hází a tak je to u každého pokusu

Napsal: ned lis 15, 2009 13:17:41
od Anti
Z čehož naprosto logicky plyne,že se ti to přechlastává.Buď máš vysokou hladinu v plovákové komoře,nebo někde povolenou trysku.

Re: kx 58ccm

Napsal: ned lis 15, 2009 19:42:19
od Pavel ZRX
pablo155 píše:mám 3 nové svíčky DENSO JAPAN a dělá to u každé
Musíš to popsat trochu lip. Já jsem pochopil, že v okamžiku, kdy to nehází jiskru nefunguje žádná svíčka. Anti to asi rozlouskl, pokud je to zapalování v pořádku(jiskra může mít slabou intenzitu a otevřením plynu se svíčka zaleje a je mokrá). Zkus krátce jízdu bez filtru, nebo sniž jehlu, aby jsi dosáhl ochuzení směsi a motorku vyzkoušej, jestli to jde líp. Zkontroluj výšku hladiny v plov. komoře a těsnost jehlového ventilku na vstupu paliva. Problém bohaté směsi může být v opotřebenám komínku, do kterého je zašroubovaná hlavní tryska. Napiš označení svíčky, kterou používáš.

Napsal: ned lis 15, 2009 22:13:54
od Anti
Vidíš,to mě nenapdlo.No jo,malý obsah bude hodně háklivý na nastavení karburace.

Napsal: pon lis 16, 2009 10:32:03
od Pavel ZRX
Anti píše:Vidíš,to mě nenapdlo.No jo,malý obsah bude hodně háklivý na nastavení karburace.
Máš pravdu, tato motorka je poměrně háklivá jak na nastavení směsi, tak i na svíčku. Syn jezdil na KX 85 2001, jela jak pila, z jízdy jsme byli nadšení. Je to dobrá motorka pro kluky tak do 15 let, dospělák ji užene. Za tu dobu co jsme ji měli, byl motor několikrát na stole, ale to k tomu patří!

kx 85

Napsal: pon lis 16, 2009 17:21:43
od pablo155
tak děkuju všem....zítra jí vezem do servisu pravděpodobně to bude cdi nebo prý něco v zapalování cena opravy asi 5000kč....takže po opravě jí hned prodám a koupim nějakou 125ccm docela se mi líbí i suzuki RM ale spíše zůstanu u KX ale jaký rok mám koupit aby nebyly takovéto problémy??

Napsal: pon lis 16, 2009 18:18:59
od Matyband
jak uz sem ptal tak problemy nebudou u zadny o kterou se majitel staral...ale jestly uz neco peknyho tak bych nesel pod rok 2000...

kx

Napsal: pon lis 16, 2009 18:38:53
od pablo155
to se mi taky nechce já se o motorky starám moc dobře ale tahle je r.v. 95 protože jsem na cnic jinýho neměl a ted toho lituju měl jsem si radši počkat a koupit si novější je mi 15 co by jste mi doporučil 125 nebo už 250ccm abych mohl zkusit nějaký ten závod???85ccm umím docela dobře ovldat a skákat s ní

Napsal: úte lis 17, 2009 15:29:45
od Pavel ZRX
V 15 letech bych doporučil dvoutaktní 125ccm nebo 250 4takt. Záleží na finančních možnostech. Servis dvoutaktu asi znáš, stojí to balík, u čtyřtaktu je to ještě mnohem horší. Ono hlavně záleží na tom, jak se ti povede koupit. Všechny ojetiny v inzerci mají GO motoru a pérování a tak je skutečně problém vybrat. Oprava motoru u čtyřtaktu stojí opravdu hodně, potkaný motor 30tis. i víc. Nechci tě nějak strašit, ale jen dobře poradit. 4T kupuj jen nový, nebo zánovní po KAMARADOVI.
A hlavně napiš, včem je problém u té KX 85.

kx85

Napsal: čtv lis 19, 2009 18:47:58
od pablo155
problém vyřešen zítra pro ní jedu do servisu cena opravy 1000kč vada byla na cívce tak díky všem co jste mi radili

Napsal: čtv lis 19, 2009 22:08:35
od Pavel ZRX
Tak to nebylo tak strašný. Ať to jede!

kx 85 r.v.1995

Napsal: pát lis 20, 2009 08:57:45
od pablo155
ještě mám otázku...když si koupim nové plasty(nějaký novější) budou pasovat na kawu r.95???aby nebyly jiné úchyty např....

Napsal: pát lis 20, 2009 21:02:44
od Pavel ZRX
Tak to ti nepovím. KX 85 se dělala vždy pár let stejná, chce to mrknout na fotky, třeba do motodatabáze na motorkářích, nebo zavolat do prodejny kawasaki, tam ti poradí nejlíp. Přední blatník vždycky nějak dopasuješ, problém může být u bočních plastů. Určitě se měnil tvar nádrže, sedla a rámu, plasty z jiných (novějších) ročníků např 2001 na 1995 sedět nebudou.

kx 85 závada

Napsal: úte lis 24, 2009 11:32:30
od pablo155
tak jsem jí projel...stajtuje bez problému ale pořád se ve vysokých otáčkách dusí nevím čímn to je když sundám filtr a nakopnu a přidám do vysokých otáček tak se dusí pořád prosím poradte....díky