Stránka 2 z 4
Napsal: čtv lis 26, 2009 09:49:32
od ZRX 1984
pak nevím co řešíš? Nastav všechna nastavení na půlku, zkus se projet a pak nastavuj buď tvrdší, nebo měkčí..takhle to dělám já a nikdy jsem neměl problém to naladit dle potřeb svých...
Napsal: čtv lis 26, 2009 11:02:37
od misak39
trošku problém u nastavení je, že tady platí něco za něco...bohužel naše silnice mají tak proměnlivou kvalitu, že vyhovující nastavení snad ani není možný najít...
Napsal: čtv lis 26, 2009 11:07:09
od ZRX 1984
misak39 píše:trošku problém u nastavení je, že tady platí něco za něco...bohužel naše silnice mají tak proměnlivou kvalitu, že vyhovující nastavení snad ani není možný najít...
ALE TAKOVOU ITÁLII, JSEM JEL S DOST TVRDÝM PODVOZKEM, to byla paráda, chjo vzpomínám na to pokaždé, když mám styk a našima asfaltkama

Napsal: čtv lis 26, 2009 11:50:05
od misak39
ZRX 1984 píše:misak39 píše:trošku problém u nastavení je, že tady platí něco za něco...bohužel naše silnice mají tak proměnlivou kvalitu, že vyhovující nastavení snad ani není možný najít...
ALE TAKOVOU ITÁLII, JSEM JEL S DOST TVRDÝM PODVOZKEM, to byla paráda, chjo vzpomínám na to pokaždé, když mám styk a našima asfaltkama


ale tam jsou silnice a nééé enduro tratě... Já jsem s tím nehejbal, a celkem jsem občas ostatním i stačil, takže je to spíš o zvyku a nacvičení vyhovujícího jízdního stylu...
Napsal: čtv lis 26, 2009 12:04:28
od ZRX 1984
misak39 píše:ZRX 1984 píše:misak39 píše:trošku problém u nastavení je, že tady platí něco za něco...bohužel naše silnice mají tak proměnlivou kvalitu, že vyhovující nastavení snad ani není možný najít...
ALE TAKOVOU ITÁLII, JSEM JEL S DOST TVRDÝM PODVOZKEM, to byla paráda, chjo vzpomínám na to pokaždé, když mám styk a našima asfaltkama


ale tam jsou silnice a nééé enduro tratě... Já jsem s tím nehejbal, a celkem jsem občas ostatním i stačil, takže je to spíš o zvyku a nacvičení vyhovujícího jízdního stylu...
No víš jak, já jsme si říkal, jedem dost naložený, přitvrdíme a pak už jsem neubrala akdyž jsem jel tady doma pez Peťi a zpětného nastavení, tak jsem se málem vysekal, jak píše MMKS, odskok v zatáčce, já hnědé trenky, šok v očích

ale dal jsem to a hned měkčil

Napsal: pon lis 30, 2009 22:49:18
od Monty Jack
[quote="ZRX 1984"]Devítka je normálně ovladatelnej stroj, nechápu, jak ji někdo nemůže domutit do zatáčky.[/quote
Neříkam že by nešla donutit do zatačky ale když to srovnám s bejvalym farošem 929 tak to je nebe a dudy.
Napsal: pon lis 30, 2009 23:35:32
od KankX
Monty Jack píše:ZRX 1984 píše:Devítka je normálně ovladatelnej stroj, nechápu, jak ji někdo nemůže domutit do zatáčky.
Neříkam že by nešla donutit do zatačky ale když to srovnám s bejvalym farošem 929 tak to je nebe a dudy.
blby typ pneumatik, sjete pneumatiky... blbe nastaveny podvozek ... dej tam novy gumy a treba jiny typ, vyrobce a uvidis co to stou motorkou udela... kdyz se ti podari vybrat ty spravne bude padat do zatacky tak sama az se budes bat

Napsal: úte pro 01, 2009 00:40:44
od misak39
KankX píše:Monty Jack píše:ZRX 1984 píše:Devítka je normálně ovladatelnej stroj, nechápu, jak ji někdo nemůže domutit do zatáčky.
Neříkam že by nešla donutit do zatačky ale když to srovnám s bejvalym farošem 929 tak to je nebe a dudy.
blby typ pneumatik, sjete pneumatiky... blbe nastaveny podvozek ... dej tam novy gumy a treba jiny typ, vyrobce a uvidis co to stou motorkou udela... kdyz se ti podari vybrat ty spravne bude padat do zatacky tak sama az se budes bat

asi tak jak píše Honza.... a s Fárošovým kamarádem jezdím občas docela pilku a nikdy jsem neměl problém mu stačit

měl jsem devinu úplně natvrdo, a to trochu poskakovalo, ale jela stopu stále, teďky ji mám změklou, a to zhruba na poloviční tvrdost jak vpředu, tak vzadu, a pohoda....
Napsal: úte pro 01, 2009 12:37:35
od farmář
přidal bych se k Mišákovi, loni jsemjel na Mlejnky já vůl po dálnici a tak jsemsi přitvrdil, abych si to užil. No na tom tankodromu jsem si to vážně užil.
Musíš si spíš sám najít kompromis, ve svém stylu jízdy, jak za to chceš tahat a podle toho buď měkčí podvozek nebo přitvrdit, ale na zkurveným asfaltu se budeš zase dovolávat boží pomoci a odplaty silničářům.
Měká i tvrdá podle mne chtějí jiné zacházení. Jak psali kluci, každej si spíš najdeme nějakej kompromis vůči svým požadavkům a podle toho pak jezdíme. Ti co žijou jsou důkazem toho, že to funguje a zrovna někteří jsou možná i zázrakem

(v dobrým samozřejmě.)
Fároše moc neznám,ale přijde mi měkčí než tvrdej, takže je víc user friendly, ale jak pak píše Mišák - stačím mu naprosto v pohodě.

Kanx tě osdkazuje ještě na gumy a je to tak, co tam máš a v jakém stavu? jak tvrdý? jak staré???? už jsem zažil gumu co skákala jako hopík.....uá

Napsal: úte pro 01, 2009 13:00:33
od Zubr
Zkus seřídit podvozek na nastavení z výroby, a pak uvidíš jestli je to tak špatný, nebo ne. Čus Tom

Napsal: úte pro 01, 2009 13:12:49
od farmář
mrkni se jak jsou na tom oleje.Mrkni se na to nejplépe jejich výměnou v tlumičích !
Napsal: úte pro 01, 2009 16:17:27
od Monty Jack
Jako ja si taky myslím že to je jen o nastavení , podle tech članku co jsem nekdo uploadoval si myslim ze je malo vahy na prednim kole tak skusim posunout brejle níž a trochu zvednout zadek.
Napsal: úte pro 01, 2009 17:24:02
od Elvis.
nez zacnes posouvat vidle v brejlich pohraj si s nastavenim pruzina versus utlum ve vidlich... vahy na predku mas pri beznym silnicnim provozu az az, pze vetsinou na tom sedis pohodlnejc, tj. se zadkem spis u nadrze, nez ze bys lezel a mel zadek a vahu v zadu

Napsal: úte pro 01, 2009 19:50:41
od Monty Jack
Mozna jsem to s tou vahou na prednim kole rekl špatné proste kdyz se na tu motorku podívám tak predek je oproti zadku moc vysoko. Je to jak kdybych jel na nejakym choperu

Napsal: úte pro 01, 2009 19:51:56
od Monty Jack
Je taky možné že centralní tlumič je už po smrti tak tim ta zadni část motorky spadla.