Zatím jsem nenašel zámkařství, kde by mě nahráli z čipu černého klíče kod na jiný černý u originál zabudovaného imobilizéru. Nemají na to software, sice to přečtou, ale nepřehrají.creck píše:no teda nevim, moc bych mu neradil, jelikoz pokud mas k tomu technicaky a motorka neni kradena, meli by ti v pohode v kawasaki udelat nahradni klic i s imobiliserem, i v pripade ze nemas kod, alespon vsechny firmy to takhle delaji, kod se da vycist podle VIN a maji ho ulozeny v databazi, zkus to v jine prodejne, i u aut to v nekterych servisech neumi a tvrdi ti ze si musis koupit vsechno nove za 30 000, zajedes do druheho a mas do tydne novy klic za patnaset (jednou mi to dokonce udelali i bez technicaku, ptal jsem se zenske jak je to mozne, to si jako nekdo precte moje vin na parkovisti , necha si v pohode udelat klic u nich a v totalnim klidu ti odfrci s cimkoliv)
A v Kawě potřebují červený master key. Tam Ti prodají čistý černý klíč, necháš si ho vyřezat a potom přehrát přímo z jednoitky po otevření master klíčem. Jinak na mou šestku bych musel koupit tu jednotku za 43 tis. včetně červeného klíče, který není vybroušený a po jeho vybroušení podle černého klíče s i můžu nechat aktivovat další černý náhradní.