Stránka 2 z 3

Napsal: čtv črc 30, 2009 21:13:40
od Jirka_Z
To Mamka: Budes se divit, ale i na Jawce je ten pruhyb stejnej ;)
To Marrilynn: Jj vsechny motky to maji podobne akorat endura maji vetsi kvuli delsim draham perovani... ;)

Napsal: čtv črc 30, 2009 21:23:15
od Marrillynn
nemám to víc než 50mm, ale i tak se mi to zdá nějaké prověšené

Napsal: čtv črc 30, 2009 21:29:43
od MARTY
mrkni na extrem moto GP....tam jim lita retez jako by za nic nedrzel...je fakt ze nevydrzi nic ale bez zateze 4-5 cm je fakt ok...a pokud se o nej budes aspon trosku starat vydrzi moc a moc km...a stoji tak malo ze vymenu retezovky vzhledem k poctu najetych km povazuji za zanedbatelnou :wink:

Napsal: čtv črc 30, 2009 21:30:40
od MARTY
Jirka_Z píše:To Mamka: Budes se divit, ale i na Jawce je ten pruhyb stejnej ;)
To Marrilynn: Jj vsechny motky to maji podobne akorat endura maji vetsi kvuli delsim draham perovani... ;)
ja to jen hodne zjednodusil...proste ti ji zavidim...vsak se mrklni na ten muj vyraz jak si na ni lebedim ...fotka je na foru kamo :wink: :D :D :P :P

Napsal: čtv črc 30, 2009 21:33:41
od Jirka_Z
Faaaakt? Ty jo tak fotka mi nejak unikla :oops: :)

Napsal: čtv črc 30, 2009 21:35:46
od MARTY
super fotka...hledej smudlo hledej...se budes divit...


Obrázek

Napsal: čtv črc 30, 2009 21:53:57
od Pepa
Marrillynn píše:Hoj a jak je to s napnutím řetězu na ZX-6R?? Existuje i manuál v češtině?? Něco jsem si stáhla, ale je to všechno angličtina nebo němčina !!
30-40 mm, měřeno na spodní straně řetězu na bočním stojanu.

Napsal: čtv črc 30, 2009 21:54:29
od Marrillynn
MARTY píše:super fotka...hledej smudlo hledej...se budes divit...


Obrázek

Divoká kombinace :thumbleft:

Napsal: čtv črc 30, 2009 21:58:47
od Pepa
Tilda píše:
volkswagen píše:Aby ti to nebouchalo vo kyvnou :-)
no prave vcera mi pripadalo jako kdyz to do neceho mlati, kdyz je pod plynem kolem 4-6 tisic otacek (vyresil jsem to tak ze jsem nejel pod 7 tisic :twisted: )

jaka je realna zivotnost retezu? kdyz jsem ji koupil tak mela na tachu 17300km, predpokladam ze km byly stoceny takze rekneme ze mela 25-30 tkm. tohle mohla najet na puvodni retez. ja ji pridal dalsich 24 tkm. to uz mozna bude lepsi dat novej misto napinani :scratch:
Moje zkušenost: nemlátí do kyvky, ale je nepravidelně vytahanej a napnout nejde, protože když otočíš kolem tak je jednou napnutej míň a potom zase víc. Tím dochází ke kopání do stupaček. Je to na výměnu, já jsem měnil po 35 tis. ale já mám 520-tku, Ty máš asi 525 a ten silnější.

Napsal: čtv črc 30, 2009 22:12:46
od Jirka_Z
:lol: a ten modrej dym za tebou :lol: no to nema chybu, fakt dobry... :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv črc 30, 2009 22:51:54
od MARTY
je to bozi fotka,,,ma hodne do sebe...uz chci jen Jawa...ma hujda uz me nebere :D :D

VULE RETEZU ZR7

Napsal: pát črc 31, 2009 00:08:51
od KankX
aby tady mimo toho bordelu zvaneho OT bylo taky neco uzitecneho... napisu toto:

NORMALNI PRUHYB 30 - 45mm

a meri se to tak jak je zobrazeno na prilozenem obrazku - ve stredu mezi retezovymi koly zvednu retez nahoru a pak stlacim dolu (merim vzdy stejnou hranu retezu - spodni)

Obrázek

a zivotnost retezu se podle vyrobce pohybuje od 12 - 50 tis. km podle zpusobu jizdy a udrzby :wink: :idea:

Napsal: pát črc 31, 2009 10:22:09
od Tilda
Jirka_Z píše:kazdopadne jestli mas na retezu 24t tak uz bude pomalu koncit...
kez by 24, to jsem na nem najel ja. pochybuju ze predchozi majitel menil retez tesne pred prodejem. navic jsem to koupil u Pavelky v Olomouci takze i kdyby nahodou na ty motorce byl novej retez tak on by byl schopnej ho vymenit za nejakej skoro mrtvej :lol:
Pepa píše:Moje zkušenost: nemlátí do kyvky, ale je nepravidelně vytahanej a napnout nejde, protože když otočíš kolem tak je jednou napnutej míň a potom zase víc. Tím dochází ke kopání do stupaček
nepravidelne vytahanej neni, dival jsem se na pruhyb po cca kazdych 10cm retezu a byl temer stejnej

Ladis a KankX: dik za cisla i za obrazek :wink:

upřesnění:

Napsal: sob srp 01, 2009 12:00:57
od 666S999
pokud průvěs řetězu je dle Kankxova obrázku (optimální napnutí) a přesto ho v půlce zadní rozety nadzvednete, má vůli v článcích - čili je opotřebený, celá síla motoru pak tahá jen za pár článků. Vliven lokálního přetížení záběrem se začínají zuby ohýbat, nejsou symetrické a vypadají jak "žraločí" zuby. Při provozování snadno může dojít k "přeskočení" a spadnutí/přetržení řetězu - můžete si dokurvit výstupní osu z motoru (minimálně) nebo dáte TLAMU s bloklým zadním kolem.

Prostě řetěz, který má vůle hodit do kopru, šetříte si peníze (za motorku) a hlavně zdraví ( nepřeju zažít mazec s hryzlým řetězem)
Obrázek
[/b]

Napsal: sob srp 01, 2009 12:37:53
od MMKS
zeptám se tady když se řeší řetěz. Jaký je rozdíl v řetězu s "O" a "X". V popisu jsem přečetl, že X má mít kvalitnější těsnění a tím delší životnost. Nějaké osobní zkušenosti?