Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
-
Jirka_Z
- Ghostrider

- Příspěvky: 4244
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Jirka_Z » čtv črc 30, 2009 21:13:40
To Mamka: Budes se divit, ale i na Jawce je ten pruhyb stejnej

To Marrilynn: Jj vsechny motky to maji podobne akorat endura maji vetsi kvuli delsim draham perovani...

JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
-
Marrillynn
- Babyrider

- Příspěvky: 39
- Registrován: sob črc 11, 2009 10:31:44
- Bydliště: Ostrava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Marrillynn » čtv črc 30, 2009 21:23:15
nemám to víc než 50mm, ale i tak se mi to zdá nějaké prověšené
ZX-6R (636)...Forever NINJA!!!!
-
MARTY
- Ghostrider

- Příspěvky: 5936
- Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15
Příspěvek
od MARTY » čtv črc 30, 2009 21:29:43
mrkni na extrem moto GP....tam jim lita retez jako by za nic nedrzel...je fakt ze nevydrzi nic ale bez zateze 4-5 cm je fakt ok...a pokud se o nej budes aspon trosku starat vydrzi moc a moc km...a stoji tak malo ze vymenu retezovky vzhledem k poctu najetych km povazuji za zanedbatelnou

ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
-
MARTY
- Ghostrider

- Příspěvky: 5936
- Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15
Příspěvek
od MARTY » čtv črc 30, 2009 21:30:40
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
-
Jirka_Z
- Ghostrider

- Příspěvky: 4244
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Jirka_Z » čtv črc 30, 2009 21:33:41
Faaaakt? Ty jo tak fotka mi nejak unikla

JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
-
MARTY
- Ghostrider

- Příspěvky: 5936
- Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15
Příspěvek
od MARTY » čtv črc 30, 2009 21:35:46
super fotka...hledej smudlo hledej...se budes divit...

ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
-
Pepa
- Easy slider

- Příspěvky: 835
- Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
- Bydliště: Tišnov u Brna
Příspěvek
od Pepa » čtv črc 30, 2009 21:53:57
Marrillynn píše:Hoj a jak je to s napnutím řetězu na ZX-6R?? Existuje i manuál v češtině?? Něco jsem si stáhla, ale je to všechno angličtina nebo němčina !!
30-40 mm, měřeno na spodní straně řetězu na bočním stojanu.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
-
Marrillynn
- Babyrider

- Příspěvky: 39
- Registrován: sob črc 11, 2009 10:31:44
- Bydliště: Ostrava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Marrillynn » čtv črc 30, 2009 21:54:29
MARTY píše:super fotka...hledej smudlo hledej...se budes divit...

Divoká kombinace

ZX-6R (636)...Forever NINJA!!!!
-
Pepa
- Easy slider

- Příspěvky: 835
- Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
- Bydliště: Tišnov u Brna
Příspěvek
od Pepa » čtv črc 30, 2009 21:58:47
Tilda píše:volkswagen píše:Aby ti to nebouchalo vo kyvnou

no prave vcera mi pripadalo jako kdyz to do neceho mlati, kdyz je pod plynem kolem 4-6 tisic otacek (vyresil jsem to tak ze jsem nejel pod 7 tisic

)
jaka je realna zivotnost retezu? kdyz jsem ji koupil tak mela na tachu 17300km, predpokladam ze km byly stoceny takze rekneme ze mela 25-30 tkm. tohle mohla najet na puvodni retez. ja ji pridal dalsich 24 tkm. to uz mozna bude lepsi dat novej misto napinani

Moje zkušenost: nemlátí do kyvky, ale je nepravidelně vytahanej a napnout nejde, protože když otočíš kolem tak je jednou napnutej míň a potom zase víc. Tím dochází ke kopání do stupaček. Je to na výměnu, já jsem měnil po 35 tis. ale já mám 520-tku, Ty máš asi 525 a ten silnější.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
-
Jirka_Z
- Ghostrider

- Příspěvky: 4244
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Jirka_Z » čtv črc 30, 2009 22:12:46
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
-
MARTY
- Ghostrider

- Příspěvky: 5936
- Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15
Příspěvek
od MARTY » čtv črc 30, 2009 22:51:54
je to bozi fotka,,,ma hodne do sebe...uz chci jen Jawa...ma hujda uz me nebere

ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
-
KankX
- Site Admin

- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od KankX » pát črc 31, 2009 00:08:51
aby tady mimo toho bordelu zvaneho OT bylo taky neco uzitecneho... napisu toto:
NORMALNI PRUHYB 30 - 45mm
a meri se to tak jak je zobrazeno na prilozenem obrazku - ve stredu mezi retezovymi koly zvednu retez nahoru a pak stlacim dolu (merim vzdy stejnou hranu retezu - spodni)
a zivotnost retezu se podle vyrobce pohybuje od 12 - 50 tis. km podle zpusobu jizdy a udrzby

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
-
Tilda
- Ghostrider

- Příspěvky: 5518
- Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tilda » pát črc 31, 2009 10:22:09
Jirka_Z píše:kazdopadne jestli mas na retezu 24t tak uz bude pomalu koncit...
kez by 24, to jsem na nem najel ja. pochybuju ze predchozi majitel menil retez tesne pred prodejem. navic jsem to koupil u Pavelky v Olomouci takze i kdyby nahodou na ty motorce byl novej retez tak on by byl schopnej ho vymenit za nejakej skoro mrtvej
Pepa píše:Moje zkušenost: nemlátí do kyvky, ale je nepravidelně vytahanej a napnout nejde, protože když otočíš kolem tak je jednou napnutej míň a potom zase víc. Tím dochází ke kopání do stupaček
nepravidelne vytahanej neni, dival jsem se na pruhyb po cca kazdych 10cm retezu a byl temer stejnej
Ladis a KankX: dik za cisla i za obrazek

ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
-
666S999
- Ghostrider

- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 666S999 » sob srp 01, 2009 12:00:57
pokud průvěs řetězu je dle Kankxova obrázku (optimální napnutí) a přesto ho v půlce zadní rozety nadzvednete, má vůli v článcích - čili je opotřebený, celá síla motoru pak tahá jen za pár článků. Vliven lokálního přetížení záběrem se začínají zuby ohýbat, nejsou symetrické a vypadají jak "žraločí" zuby. Při provozování snadno může dojít k "přeskočení" a spadnutí/přetržení řetězu - můžete si dokurvit výstupní osu z motoru (minimálně) nebo dáte TLAMU s bloklým zadním kolem.
Prostě řetěz, který má vůle hodit do kopru, šetříte si peníze (za motorku) a hlavně zdraví ( nepřeju zažít mazec s hryzlým řetězem)

[/b]
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
-
MMKS
- Ghostrider

- Příspěvky: 2517
- Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
- Bydliště: okr. Břeclav
Příspěvek
od MMKS » sob srp 01, 2009 12:37:53
zeptám se tady když se řeší řetěz. Jaký je rozdíl v řetězu s "O" a "X". V popisu jsem přečetl, že X má mít kvalitnější těsnění a tím delší životnost. Nějaké osobní zkušenosti?
ZX-12R naked