no, já mám trojcestnej jako každej jinej, dozadu je ON, dolu PRI a k motoru RES. Co je co je jasný. Proč to píšu....dělal jsem podtlaky a jako obvykle když shodím nádrž, fláknu tam PETku s benálem , nahoře do ní dirku na vzduch, akorát dnes jsem a to byla možná chyba podtlak napojil a ne ucpal a hlavní benál na flašku...takhle jsem kdysi jezdil když byla nádrž a kastlíky v lakovně, to byla jiná motka. Jak jsem neucpal tu hadičku co jde na ventil z boku, tak to ten benál vcuclo v mžiku. Chytla, běžela ale hulila a benál mizel jak do kanálu. Vypnul jsem, dolil a dal na motku, zatočím a rána, jak když narazí píst. Pod motorkou flekanec. Dobře to dopadlo,ale ... jestli si to pamatuju dobře,tak aby šlo jezdit na otevřenej ventil, jak na JAWÉ, tak by se musela ucpat ta druhá hadička. Já tak kdysi fakt jezdil a měli jste vidět ty policajty, když na křižovatce dojedete vedle nich a na rámu PETka s benálem

než se rozkoukali byla zelená a já frrr pryč, radši. Tuning prase.