Kawa GPZ 1100 rv.1995 Benzin v motoru

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte srp 11, 2009 17:13:41

Lech píše:
Vláďa píše:Reaguji trochu pozdě. Nemá palivový kohout náhodou polohu PRI a není to tam nastavený?
Mi vrtalo hlavou co je to za polohu :oops: a dočetl jsem se tady :
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=49337&fid=18
:roll: 8)
docela jsi mě rozesmál :D :D :D Jak dlouho že máš tu sedmpade?
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

simon

Příspěvek od simon » úte srp 11, 2009 18:20:52

Ja jsem to na PRI nikdy nedaval tak jsem o tom jako o problemu vubec nepremýslel.Je to zjimavi cteni,jsem zase o neco chytrejsi :wink:

Uživatelský avatar
Lech
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2151
Registrován: pát úno 17, 2006 14:07:30
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lech » úte srp 11, 2009 21:14:27

misak39 píše:
Lech píše:
Vláďa píše:Reaguji trochu pozdě. Nemá palivový kohout náhodou polohu PRI a není to tam nastavený?
Mi vrtalo hlavou co je to za polohu :oops: a dočetl jsem se tady :
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=49337&fid=18
:roll: 8)
docela jsi mě rozesmál :D :D :D Jak dlouho že máš tu sedmpade?
No na GPX750R totiž ani žádný kohout není.Je to pro líné američany totiž určeno.Ale včera jsem si dovezl od kámoša po třčtvrtroce ze servisu kde byla moje GPZ600R a tak jsem to zrovna zkoumal.Já to měl pořád nastavené dolů na rezervu a když jsem si to dovezl tak koukám že to bylo nastaveno vlevo no a vpravo bylo,teda je to PRI. :idea: Náhodou paměť mi ještě dobře slouží,když jsem si tu zkratku pamatoval 24 hodin. :idea: :roll: :lol:
mobil:732 654 530
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » čtv srp 13, 2009 22:22:15

no, já mám trojcestnej jako každej jinej, dozadu je ON, dolu PRI a k motoru RES. Co je co je jasný. Proč to píšu....dělal jsem podtlaky a jako obvykle když shodím nádrž, fláknu tam PETku s benálem , nahoře do ní dirku na vzduch, akorát dnes jsem a to byla možná chyba podtlak napojil a ne ucpal a hlavní benál na flašku...takhle jsem kdysi jezdil když byla nádrž a kastlíky v lakovně, to byla jiná motka. Jak jsem neucpal tu hadičku co jde na ventil z boku, tak to ten benál vcuclo v mžiku. Chytla, běžela ale hulila a benál mizel jak do kanálu. Vypnul jsem, dolil a dal na motku, zatočím a rána, jak když narazí píst. Pod motorkou flekanec. Dobře to dopadlo,ale ... jestli si to pamatuju dobře,tak aby šlo jezdit na otevřenej ventil, jak na JAWÉ, tak by se musela ucpat ta druhá hadička. Já tak kdysi fakt jezdil a měli jste vidět ty policajty, když na křižovatce dojedete vedle nich a na rámu PETka s benálem :lol: :lol: :lol: než se rozkoukali byla zelená a já frrr pryč, radši. Tuning prase.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Odpovědět