Stránka 2 z 3
Napsal: pon črc 13, 2009 21:01:13
od misak39
jediný schůdný řešení jak to legalizovat je koupit Zephýří papíry a tuhle motku na ně postavit. K typu, co máš k němu papíry teď, těžko někdo legálně změní šířku ráfků...trápení, výdaje, lítání, čas, a ve výsledku budeš na ceně, za kterou koupíš legála.... Nehledě k tomu, že teď, když si dá někdo jen malou práci, zjistí z WIN že se jedná o jinou motorku než jsou papíry... Podle mě je to motorka pro policajta, nejlíp dopraváka, kterej s ní nebude jezdit mimo svůj okres...
Napsal: úte črc 14, 2009 08:28:50
od volkswagen
No tak se na to pořádně koukám. Papíry od motorky nezmizí jenom tak. Dá se tedy předpokládat, že na papíry jedné motorky jezdí jiná, kradená a papíry, na kterých jezdí tato motorka mají někde svou motorku rozebranou na díly...
Šel bych od toho opravdu pryč, tohle smrdí moc a moc....
Samozřejmě je taky možné, že to celé je legální jako přestavba.
Napsal: úte črc 14, 2009 12:58:52
od francimor
Nová informace: Cvalik k tomu prej má i původní origo švýcarský TP, nevim proč je to teda GPZťáckejch papírech, prej to kdysi dávno nešlo ofiko přihlásit. Už fakt nevim co si o tom mám myslet. Ale čorka to teda asi nebude, tak aspon že tak..
Napsal: úte črc 14, 2009 13:00:02
od volkswagen
No je to zajímavé. Nicméně mi přijde divné, že existují dvoje papíry se shodným VIN.
Anebo jsou původní švýcarské papíry s jiným VIN a na motorce je VIN přebouchané - otázka je, zda legálně či nikoliv anebo už fakt nevím

Napsal: úte črc 14, 2009 14:48:56
od marek
francimor píše:Nová informace: Cvalik k tomu prej má i původní origo švýcarský TP, nevim proč je to teda GPZťáckejch papírech, prej to kdysi dávno nešlo ofiko přihlásit. Už fakt nevim co si o tom mám myslet. Ale čorka to teda asi nebude, tak aspon že tak..
To zní pravděpodobně, dřív se dalo vozidlo přihlásit pouze do určitého stáří a při splnění určitých emisních limitů. Ale pokud k tomu jsou origo papíry tak to můžeš přihlásit jako dovoz kdykoliv, tím pádem bys nepoužil papíry které k tomu jsou z jiné moto, ale šel bys normálně na technickou a nachal si vystavit nové doklady. Jenomže na tom asi zase bude přeražené číslo na rámu a nebude to tím pádem sedět s tím švajctechničákem

Napsal: úte črc 14, 2009 14:52:41
od misak39
jo, má to logiku, před pár lety nešlo přihlásit motku starší 5-ti let, tak se to takhle dělalo, imaginárně se "omladila" . Pak se mezitím několikrát změnily předpisy pro dovoz, takže dnes by to šlo normálně na původní papíry. Ale dost pochybuju o tom, že se to podaří legalizovat zpátky na zephýří údaje.
Napsal: úte črc 14, 2009 15:01:39
od farmář
jo to byl problém aj s auty.....nějak matně si pamatuji. Švýcarsko bo není v Unii mělo jiná pravidla dovozu a bylo tam myslím na motorku 9let?? ale nad tohle stáří byly mašiny ve švajcu levný. Hafo lidí dovezlo a zabulelo. Bylo jich na netu hafo....XJ, FJ, Zephyr atd. Lidi to řešili všelijak,ale přerážení se většinou pozná, typy se poznaj, je to o průserech. Dřív udělali za dobré slovo přestavbu kde čeho, pokud přepsali origo VIN tak to šlo, pokud ne, průser. Dneska jsou všichni jak zkažení, takže pokud je to něco z doby divokého západu....jakž takž může být,ale Rakušák nebo Němec si bude myslet, že si z něj děláš toaleťák a nevysvětlíš jim to. To si myslím já.
Napsal: úte črc 14, 2009 15:14:14
od farmář
nádherná mašina. Na papírech GPZ??? ee. Hele pokud má původní doklady, zkusil bych to dohlásit na ně. Se zbytkem bych se vůbec nesral. Nejdřív bych si zjistil jestli by to šlo, pokud by se jim čísla dublovala v evidenci, zrušil bych ty GPZťácký a pak přihlásil.Ale ať si nenaběhneš jako já 2x u nás, vždy jsem se zeptal předem a pak ...mne odtud vyrazili že to nejde.
Ale pokud chápu dobře.....v papírech stejného obsahu je upraven výkon a změněn VIN podle Zephyra??? změněn rozměr kol atd...čili legálně uzpůsobeno? pak bych to moc neřešil. Akorát bych požádal že když byla někdy kdysi udělána přestavba, aby tam nebylo GPZ...když je to teď Zephyre.
Napsal: úte črc 14, 2009 18:40:30
od francimor
farmář píše:nádherná mašina. Na papírech GPZ??? ee. Hele pokud má původní doklady, zkusil bych to dohlásit na ně. Se zbytkem bych se vůbec nesral. Nejdřív bych si zjistil jestli by to šlo, pokud by se jim čísla dublovala v evidenci, zrušil bych ty GPZťácký a pak přihlásil.Ale ať si nenaběhneš jako já 2x u nás, vždy jsem se zeptal předem a pak ...mne odtud vyrazili že to nejde.
Ale pokud chápu dobře.....v papírech stejného obsahu je upraven výkon a změněn VIN podle Zephyra??? změněn rozměr kol atd...čili legálně uzpůsobeno? pak bych to moc neřešil. Akorát bych požádal že když byla někdy kdysi udělána přestavba, aby tam nebylo GPZ...když je to teď Zephyre.
No právě, jestli jsem to dobře pochopil, tak jediný co je překopanýho, tak jsou čísla motoru a rámu. Zbytek údajů zůstává GPZetě.. Prej ho nikdy nikdo nikde s rozměrama kol netrápil, za to u nás na stk po tom jdou jak psi.. Proto jsem do něj začal šťourat. Ještě ale nevím, zda jsou ty čísla přebouchaný fyzicky, nebo přepsaný v papírech..To by potom měl pravdu "volkswagen", že by na jednu motku byly dvoje papíry, a to se mi nechce zdát.. Taky někdo výše psal, že se to takhle "omlazovalo" jinejma papírama, ale tohle ja na papírech '85, čili "zestárnuto" o 7 jáhrů.. Takže se to kdysi hodilo na český papíry GPZty, která tu už předtím byla normo přihlášená.. Celkem logish.. Dostává to malinko jasnější obraz, že..

Ale proč je s tím takovýho sraní..
Napsal: úte črc 14, 2009 19:53:45
od farmář
protože si někdo dovezl mašinu a pak zjistil,že to posral.Protože pro švajc byl jinej počet let na stáří na dovoz. Tak vzal noty jiný Kawy co byla už někde rochlá a za flašku a pár bankocetlí někde nechal změnit čísla, dělalo se to tak....čísla origo sedí, papíry taky vo co go. Tak se to bralo.
Nevímjak to je, ale do nějaký doby po dovozu musíš myslím motku dohlásit...jinak smolík. Musel bys tu motku ve švajcu zase dohlásit jestli to jde a znova odhlásit ale na legoš dovoz je už je myslím stará. Jediná šance by byla někde pod rukou vyvolat malé řízení pro zmatky v TP vinou úředníků jako kdysi dáávno aby ti z moci úřední opravili údaje. Bez tlačenky bych měl hodně bobky. Protože někdo se naprdne a z moci úřední motorku jednoduše pro podvod zruší. Jo a bylo by dobré vědět, jestli se o to už někdo nepokusil!!!!! jeden chlapík koupil auto, na rámu(off) byl nečitelnej VIN a dovozce co mu to dovezl ho přesvědčil že je zbytečný VIN hledat, vyrazil ho....z STK ho vyhnali pro podvod a i když našel na rámu VIN vyraženej origo, už s ním nikdo nebavil a má z toho akorát auto na díly, protože to dali někam do registru. Průůůser.
Zkus to jestli máš kde.
tedy za předpokladu, že není přeražená a vyměněný štítek!!!
Napsal: úte črc 14, 2009 20:48:26
od Pepa
Pokud máš origo papíry a všechno je v pořádku, tak můžeš motorku jako dovoz přihlásit kdykoliv, není to omezeno. Tak mě to říkali na úřadě. To znamená potřebuješ technickou pro vystavení čistopisu, kde se opíše vše z cizího techničáku, a že je to homologováno pro evropu a je to funkční.Potom Ti na úřadě za 1500 udělqjí dovoz a 500 za přihlášení do registru. Pokud není v evidenci, tak pro náš stát neexistuje a můžeš ju mít třeba schovanou v boudě a nic se neděje.
Napsal: úte črc 14, 2009 21:47:24
od farmář
Počkej Pepo. jakkoliv starou ....?? není ze země unie. Neplatí tu pravidla věku??
Napsal: úte črc 14, 2009 22:30:09
od marek
farmář píše:Počkej Pepo. jakkoliv starou ....?? není ze země unie. Neplatí tu pravidla věku??
Z evropské unie můžeš právě dovézt vozidlo libovolně staré,není to nijak omezeno.
Napsal: úte črc 14, 2009 22:35:19
od farmář
a odkdy Švýcarsko vstoupilo do unie,pánové?

Napsal: úte črc 14, 2009 22:53:15
od Zdrahy
Onehdá jsem tam před pár lety oslavil s domorodci 1200let trvání Švýcarska. Jsou tak nějak hrdí na to že se jejich prapředci vydrželi šukat navzájem v těch kopcích tak dlouho, že už na tom nechtějí nic měnit, V Unii nebyli, nejsou a nebudou - takže ty pravidla o dovozu z unie na ně nejspíš neplatí (pokud nemají vyjímku).