tedy že tohle vlákno mi mohlo doteď unikat!
Tak koukám v prvním příspěvku je 180Km/hod...asi sníženo autorem? takže původní hodnota co tak chápu byla 280? všechno se dá udělat,pokud to není chyba tacha, ale se sto koníky je to mučení,ne? určo ne na státovce.
A já se taky jen ptám...k čemu? když to někde rozhulím na 200, je to v místních podmínkách vcelku vzácné, dost o hubu s asfaltem a nečekanejma věcma ....280? utopie. Nebo ne, rozjedou to lidi, ale to bych už fakt nechal na německou dálnici nebo okruh.
Také mám radši zrychlení, když se nemusím s plechovkáři srát a ze stovky je sto pade sto šede a mám od nich klid. Žerou, telefonujou nebo vůbec neví,kam jedou. Nerad skáču přes auta.

No a v provozu stejně i těch 160 je dost.... takže 120 a pohodová jízda. No a kvůli tomu mít dloooouhej sekundár, abych to jednou ročně na dálnici přemluvil na 280 a měl o čem povídat v knajpě

chudák motor a převodovka.
Jinak sprinter a zvyšovat bohatost směsi.....to je jako jezdit na sytič.

leda studenej. Když si vezmeš,že podle směšovacích rovnic musíš mít na spálení určitého množství benálu jisté množství vzduchu.....každej se akorát bojí ulejt svíčky aby je nezkurvil, tak bych spíš mluvil o ideálním poměru a dobře seřízeném motoru,ne? tady jsou to pak už spíš konstrukční úpravy typu kolmé sání, náporové sání.... a nejsem si jistej, že v garáži bez dynamometru něco nahoníš. Spíš si to budeš myslet, než reálně dosáhneš významného efektu.
To je můj osobní názor. To co zrovna mám na ježdění má 4sací koše místo společného filtru, starej Laser vejfuck průchoďák a karburátory Mikuni z bůhví čeho místo Keihin a nejsem si jistej, že ten nadšenec co to tam kdysi napáchal to dělal v souladu s ne očekávaným,ale reálně naměřeným ziskem. Akorát když to otevřeš někde na rovince, žere to snad i boty, mouchy, trávu kolem cesty. Jestli tomuhle říkáš tuning, tak Ti přeji ...světlé zítřky. Protože to je vážně víc o přání než o výsledcích.
Naopak kdybys mu trošku pomohl větší rozetou, budeš brát stejně silné motky u huby.