Stránka 2 z 3

Napsal: úte srp 04, 2009 21:55:25
od bretacert
tady me nejde o to kdo věří nebo nevěří jen sem chtel se podelit a hlavne ziskat informace
zda se že sem asi na špatnem míste za chvilku to tady budete řešit jako na jinych např.motorkařích není to litr tak to není motorka

Napsal: úte srp 04, 2009 22:24:17
od MajaZRX
Taky miluju svou motorku,ale tohle už je na mě moc.

Napsal: stř srp 05, 2009 08:42:59
od Elvis.
To jsou pytloviny toto :-D Koho zajima jestli motorka udela 280 nebo 200? Stejne bezne jezdis do cca 250 kdyz jedes fakt kudlu a to max. na nemeckych dalnicich :wink: ze jo :lol: :roll: Me teda na motorkach spis bere zrychleni, nez maximalka. Nevim co ma kdo z toho kdyz na letisti jednou za zivot rozhuci stroj na 280. Pak o tom bude vypravet, jak pri tom vic foukal vitr nebo co? :lol:

Napsal: stř srp 05, 2009 09:34:49
od Teamgreen
Já to tedy vidím úplně stejně.

Napsal: stř srp 05, 2009 09:51:18
od Lech
Tak koukám do svého německého (škrceno vše na 100 PS)katalogu Motorrad 1987 a u té naší GPX 750 R 8)
100 koní/10 500 toček 222 kg 0-100 za 3,7 s maximálka 239km/11 000 spotřeba 6,8 l/100km (cena 12 950 Marek.)
:roll: 8)
Já mám na tacháku najtočeno 38 000 mil.Cožale nubude určitě pravda a spíše to vidím na dvojnásobek.Spotřebu mám kolem 6,5 litru na sto. 8)

Napsal: stř srp 05, 2009 10:06:37
od Zdrahy
já se tady taky nemíním dohadovat kolik co komu jede, jan mi přijdou některý příspěvky úsměvný :wink:

Napsal: stř srp 05, 2009 17:01:41
od bretacert
Prvni příspěvek zněl rada a pomoc ne se tady dohadovat kam to vše spěje je mě 40 let něco mam za sebou toto není první motorka a mimochodem starej moped dokáže jet až 120km v hodině směješ se tomu tak seš blázen a nemam slov pokud nevěříš každej rok pořádáne sprinty v u Štáhlav jinak přeji hezké pokračování vaší diskuze ale tentokráte beze mě.

Napsal: čtv srp 06, 2009 08:46:07
od volkswagen
Ale jo, já věřím, že na tachu s menším kolem a větší rozetou tolik ukázala. Sice bohatší směs dokurvila svíčky a propálila válec, ale co bychom pro motorku neudělali, žejo ;-)

Ještě se to musí drobet upravit kvůli pohodlí, ve 280 strašně fučí:


Obrázek

Napsal: čtv srp 06, 2009 09:17:10
od Dak
Jak malí kluci se tu hádáte o rychlost. Mě to přešlo v 15, když sme odvařily pincka :lol: (90km/hod)

Napsal: čtv srp 06, 2009 09:20:05
od Zdrahy
Daku, nikdo se tu nehádá. Jen jsem napsal že je to nesmysl.. Mě je osobně rychlost celkem ukradená - rychle rovně umí jezdit každej.

Napsal: čtv srp 06, 2009 09:20:43
od farmář
tedy že tohle vlákno mi mohlo doteď unikat! :lol:
Tak koukám v prvním příspěvku je 180Km/hod...asi sníženo autorem? takže původní hodnota co tak chápu byla 280? všechno se dá udělat,pokud to není chyba tacha, ale se sto koníky je to mučení,ne? určo ne na státovce.
A já se taky jen ptám...k čemu? když to někde rozhulím na 200, je to v místních podmínkách vcelku vzácné, dost o hubu s asfaltem a nečekanejma věcma ....280? utopie. Nebo ne, rozjedou to lidi, ale to bych už fakt nechal na německou dálnici nebo okruh.
Také mám radši zrychlení, když se nemusím s plechovkáři srát a ze stovky je sto pade sto šede a mám od nich klid. Žerou, telefonujou nebo vůbec neví,kam jedou. Nerad skáču přes auta. :wink: No a v provozu stejně i těch 160 je dost.... takže 120 a pohodová jízda. No a kvůli tomu mít dloooouhej sekundár, abych to jednou ročně na dálnici přemluvil na 280 a měl o čem povídat v knajpě :roll: chudák motor a převodovka.
Jinak sprinter a zvyšovat bohatost směsi.....to je jako jezdit na sytič. :lol: leda studenej. Když si vezmeš,že podle směšovacích rovnic musíš mít na spálení určitého množství benálu jisté množství vzduchu.....každej se akorát bojí ulejt svíčky aby je nezkurvil, tak bych spíš mluvil o ideálním poměru a dobře seřízeném motoru,ne? tady jsou to pak už spíš konstrukční úpravy typu kolmé sání, náporové sání.... a nejsem si jistej, že v garáži bez dynamometru něco nahoníš. Spíš si to budeš myslet, než reálně dosáhneš významného efektu.
To je můj osobní názor. To co zrovna mám na ježdění má 4sací koše místo společného filtru, starej Laser vejfuck průchoďák a karburátory Mikuni z bůhví čeho místo Keihin a nejsem si jistej, že ten nadšenec co to tam kdysi napáchal to dělal v souladu s ne očekávaným,ale reálně naměřeným ziskem. Akorát když to otevřeš někde na rovince, žere to snad i boty, mouchy, trávu kolem cesty. Jestli tomuhle říkáš tuning, tak Ti přeji ...světlé zítřky. Protože to je vážně víc o přání než o výsledcích.
Naopak kdybys mu trošku pomohl větší rozetou, budeš brát stejně silné motky u huby.

Napsal: čtv srp 06, 2009 09:21:27
od Dak
Zdrahy píše:Daku, nikdo se tu nehádá. Jen jsem napsal že je to nesmysl.. Mě je osobně rychlost celkem ukradená - rychle rovně umí jezdit každej.
Ano, přesně tak. Zvlášť nejaká Hujda rr :lol:

Napsal: čtv srp 06, 2009 09:25:23
od farmář
Daku, s tím nic nenaděláme, tohle je takovej main stream, RR...rovně a rychle :wink: všimni si nikdo se skoro neptá na podvozek, gumy.... jak to sedí v náklonech....jak někdo začne rychle a rychleji, víc koní , jak jak.....tak to nemá moc smysl odpovídat :lol:

Napsal: čtv srp 06, 2009 09:27:59
od farmář
...k čemu jsou kobyly, když to v zatáčce budu držet zuby nehty na silnici. Nežiju v Rusku aby to bylo tři dny rovně , pak doleva a půl dne rovně k sousedovi :lol: :lol: :lol: (to si dělám prdel, podle starejch vtipů - uvázat volant, cihlu na pedál a nařídím budíka :lol: )

Napsal: čtv srp 06, 2009 11:16:24
od farmář
farmář píše:jak někdo začne rychle a rychleji, víc koní , jak jak.....tak to nemá moc smysl odpovídat :lol:
vlastně jo, na to je jediná odpověď.....tak si kup silnější, rychlejší motku.