Tak to sou bez nich to nejde.Dak-Ninja píše:Já vím Bohušu, já vím. Ale to bylo myšleno tak, že brzdy sou fakt důležité!Motors píše:Tobohužel nebylo zavzdušněním brzd...Dak-Ninja píše:Odvzdušnit, ale enem pokud to umíš. A taky brzdovky sa neleje celá nádobka, ale přesně mezi rysky min a max. Samozřejmě když je nádobka vodorovně. Taky omrkni všecky hadičky, šroubky a těsnění na pumpě. Esi to neumíš, tak to nekomu radši dej. Kuba taky jednou nebrzdil na okruhu......
Problém s brzdami
- Motors
- Easy rider
- Příspěvky: 410
- Registrován: pon čer 18, 2007 18:31:09
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
KLE 500 -06 - prodaná
ZZR 600 -99 - šedá Míša - prodaná
>> CKC#606 <<
ZZR 600 -99 - šedá Míša - prodaná
>> CKC#606 <<
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
no evidentně ještě jednou. Když v nádobce má bržděním ubýt kapalina, musí tam být dost vzduchu na to, aby to fungovalo koše, proto tam ty rysky jsou.farmář píše:jak jsi na tom s plněním nádobky a membránou? nemáš trošku moc naplněno?
Odˇvzdušňovat je trošku piplárna, nesmíš zpětně nasát ani prd, takže hned po vytečení utáhnout a za druhé pravidelně dolejvat v nádobce, bo jak nasaješ tam vzduch jsi opět na začátku. Jestli máš na předku regulaci tvrdosti přes brzdovku, tak tam odvzdušňuješ taky, na rozbočce taky, no všude kde jsou odvzdušňováky a to směrem od pumpy ke kolu.
Hádám že to děláš hadičkou na odvzdušňováku do flašky a ne podtlakovou pumpičkou. Jo a kapalina pak všude musí jít čisťoučká, pokud je zbordelená tak musí pryč. Osobně si odvzdušňováky nejprve povolím šestihranem na ráčně(ale pak utáhnu s citem), abych zbytečným rvaním očkem je nekurvil.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
- Monty Jack
- Babyrider
- Příspěvky: 43
- Registrován: ned zář 30, 2007 14:48:49
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem si to na partsdepotu spočítal na cca 3600,- To se mi zdá k.r.a dost, za blbý těsnění. Třeba ho ani nepotřebuju, ale už nevím co s tím, tak jdu po všem.. Můj problém spočívá ve strašně dlouhým kroku na páčce, skoro až k řidítku. Už jsem měnil i pumpu a je to pořád to samý. Novou brzdovku, destičky a hodiny a hodiny dokola odvzdušňování nepočítám.. Pod pancer hadice jsem dával všude nový těsnění. Po řádným odvzdušnění je to trochu lepší, ale po pár stovkách km jsem s páčkou opět skoro u řidítka.. Měl někdo podobnej problém? Jde o šestipísty Tocico..