Problém s brzdami

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Uživatelský avatar
Motors
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 410
Registrován: pon čer 18, 2007 18:31:09
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motors » úte kvě 19, 2009 14:46:44

Dak-Ninja píše:
Motors píše:
Dak-Ninja píše:Odvzdušnit, ale enem pokud to umíš. A taky brzdovky sa neleje celá nádobka, ale přesně mezi rysky min a max. Samozřejmě když je nádobka vodorovně. Taky omrkni všecky hadičky, šroubky a těsnění na pumpě. Esi to neumíš, tak to nekomu radši dej. Kuba taky jednou nebrzdil na okruhu......
Tobohužel nebylo zavzdušněním brzd...
Já vím Bohušu, já vím. Ale to bylo myšleno tak, že brzdy sou fakt důležité!
Tak to sou bez nich to nejde.
KLE 500 -06 - prodaná
ZZR 600 -99 - šedá Míša - prodaná
>> CKC#606 <<

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 19, 2009 14:48:22

farmář píše:jak jsi na tom s plněním nádobky a membránou? nemáš trošku moc naplněno?
no evidentně ještě jednou. Když v nádobce má bržděním ubýt kapalina, musí tam být dost vzduchu na to, aby to fungovalo koše, proto tam ty rysky jsou.
Odˇvzdušňovat je trošku piplárna, nesmíš zpětně nasát ani prd, takže hned po vytečení utáhnout a za druhé pravidelně dolejvat v nádobce, bo jak nasaješ tam vzduch jsi opět na začátku. Jestli máš na předku regulaci tvrdosti přes brzdovku, tak tam odvzdušňuješ taky, na rozbočce taky, no všude kde jsou odvzdušňováky a to směrem od pumpy ke kolu.
Hádám že to děláš hadičkou na odvzdušňováku do flašky a ne podtlakovou pumpičkou. Jo a kapalina pak všude musí jít čisťoučká, pokud je zbordelená tak musí pryč. Osobně si odvzdušňováky nejprve povolím šestihranem na ráčně(ale pak utáhnu s citem), abych zbytečným rvaním očkem je nekurvil.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 19, 2009 14:49:32

to Motors : všechno jde.....ale něco jen jednou :? jo a plochá brzdy nemá jestli se nepletu.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Motors
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 410
Registrován: pon čer 18, 2007 18:31:09
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motors » úte kvě 19, 2009 14:50:23

farmář píše:to Motors : všechno jde.....ale něco jen jednou :? jo a plochá brzdy nemá jestli se nepletu.
Tak samozdřejmě když tam nejsou jsou to kila dolů a není jich málo :)
KLE 500 -06 - prodaná
ZZR 600 -99 - šedá Míša - prodaná
>> CKC#606 <<

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 19, 2009 14:53:54

jj ale na silnici bych to taky viděl jako hodně slepou vývojovou cestu :lol: :lol: :lol:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

SIWS
Příspěvky: 26
Registrován: stř pro 17, 2008 21:00:32

Příspěvek od SIWS » úte kvě 19, 2009 14:58:44

No odvzdušňuju hadička-petka a té brzdovky je tam co se vlezlo, takže ji zkusím ubrat.

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 19, 2009 15:24:28

jj, pak jestli pořád, tak hledej bublinu, když nebude, bude vada v pumpičce. Hadice hádám máš v cajku a ne nějaké nafouklé měkké.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

SIWS
Příspěvky: 26
Registrován: stř pro 17, 2008 21:00:32

Příspěvek od SIWS » úte kvě 19, 2009 17:59:47

Ono, když odvzdušňuju tak poprvní vždycyk nějaká bublinka vyletí a pak ani ťuk. A hadice když cepuju tak pulsuje, když ji mám mezi prsty, ale to se mě nezdá, aby hadice odešly během 2-3 měsíců.

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 19, 2009 20:41:41

no a nebere ti to někde vzduch??? bo kde se ti sakra bere vzduch, tam kde nemá žádnej být???
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Monty Jack
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 43
Registrován: ned zář 30, 2007 14:48:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Monty Jack » úte kvě 19, 2009 21:18:41

Kdyz mu při každem odvzdušnovani jde nejdřiv mala bublinka tak bych to vydel na spatne tesnici odvzdušnovak , občas se stane ze se na tesnici ploše udelaj zařezy
Přesedlal jsem na ZX9R 2001

SIWS
Příspěvky: 26
Registrován: stř pro 17, 2008 21:00:32

Příspěvek od SIWS » úte kvě 19, 2009 21:49:28

No malá bublinka to není, je to pár dost velkých bublin.

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » stř kvě 20, 2009 08:57:09

Tak máš nekde netěsnost a postupně se ti tam dostává vzduch. Zkontrolovat a opravit/vyměnit
Dak
CKC -015-

francimor
Příspěvky: 24
Registrován: čtv bře 05, 2009 23:20:48
Bydliště: Český Ráj

Příspěvek od francimor » úte srp 18, 2009 13:00:24

Může si brzdovej systém nasát vzduch spuchřelým těsněním kolem pístků ve třmenu? Daj se někde tyhle gumičky sehnat a objednat? Počitám, že asi jen u výrobce a to za kotel..

Uživatelský avatar
lukas.01
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 730
Registrován: ned kvě 14, 2006 19:04:21
Bydliště: Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukas.01 » úte srp 18, 2009 17:05:57

ZZR 1400 L.E.
Estrella 250
CKC # 568

francimor
Příspěvky: 24
Registrován: čtv bře 05, 2009 23:20:48
Bydliště: Český Ráj

Příspěvek od francimor » stř srp 19, 2009 18:41:48

Tak jsem si to na partsdepotu spočítal na cca 3600,- To se mi zdá k.r.a dost, za blbý těsnění. Třeba ho ani nepotřebuju, ale už nevím co s tím, tak jdu po všem.. Můj problém spočívá ve strašně dlouhým kroku na páčce, skoro až k řidítku. Už jsem měnil i pumpu a je to pořád to samý. Novou brzdovku, destičky a hodiny a hodiny dokola odvzdušňování nepočítám.. Pod pancer hadice jsem dával všude nový těsnění. Po řádným odvzdušnění je to trochu lepší, ale po pár stovkách km jsem s páčkou opět skoro u řidítka.. Měl někdo podobnej problém? Jde o šestipísty Tocico..

Odpovědět