Stránka 2 z 3

Napsal: pon kvě 11, 2009 23:06:52
od Zdrahy
Což o to my zpátečníci tady máme silnou koalici (to jako skupinu, ne samičku od koaly) :wink:

Napsal: pon kvě 11, 2009 23:22:00
od milda
Hele Zdrahoušku,tebe jsem zrovna nemyslel!!! :lol:

Ty přece tuníš !! (nebo si alespoň necháváš tunit)

A o tom to je!! :wink:

Napsal: pon kvě 11, 2009 23:33:33
od Zdrahy
Ale já rád rejpu :D jsem tuner zpátečník :lol:

Napsal: pon kvě 11, 2009 23:41:52
od milos ZX9R
Zdrahy píše:Ale já rád rejpu :D jsem tuner zpátečník :lol:
Zdrahy je fajn chlap, ja ho znaam, ja s nim jezdil .... chvilku :wink: :D

Napsal: pon kvě 11, 2009 23:47:26
od milda
Zdrahy píše:Ale já rád rejpu :D jsem tuner zpátečník :lol:
Tak to je jasný,to nejde - nerejpat s takovým rejčem!!! :twisted: :lol:

Napsal: úte kvě 12, 2009 01:56:23
od Dak
Jako já su pro úpravy. Enem sem napsal svůj názor, bo si nejsu touto úpravou úplně jistý. Tým neříkám, že to nemože jet líp!

Napsal: úte kvě 12, 2009 16:18:27
od Anti
Sem nevěděl,že ZX9R je takový slabý náčiní že potřebuje tunit...Jaký je percetuální nárůst výkonu po této úpravě?Jaký percetuální nárůst se dá poznat?
Teoreticky by tam neměl mít problém,při použití benzínu s vyšším oktanovým číslem to znamená krapet větší tlaky na kliku.Rozdíl 4 stupňů by snad neměl mít vliv na rozvody.Ale osobně bych tuto úpravu spojil s programovatelnou řídící jednotkou třeba od Ignitechu,jelikož posunutím výstupku se mění (zvětšuje) předstih v celém spektru a na nižší otáčky to naprosto zbytečně zatěžuje motor.Ale když něko potřebuje koně navíc...

Napsal: úte kvě 12, 2009 17:46:00
od Dargas
jj, podpis Mildova prispevku dole na str.1, seriova vyroba je vzdycky kompromis!

Napsal: úte kvě 12, 2009 18:03:30
od KankX
Dargas píše:jj, podpis Mildova prispevku dole na str.1, seriova vyroba je vzdycky kompromis!
...ja bych to tedy nenazval kompromisem, ja si spis myslim ze je to udelano pomer vykon/vydrz/spolehlivost ...kdyz neco delam na baraku tak to take radeji predimezuju aby to na me nespadlo, nez pak resit proc to tady praska pada mi to na hlavu. Takze v serii je to naladene tak aby z toho vymackli nejvetsi rozumnej vykon, pri rozumne spotrebe a predevsim aby jim to tam nechodili lidi za rok reklamovat ze se to rozbilo ;-) Takze pokud nemam s motorkou nejake umysly vlastnit ji dele ale jen rok dva, pak muzu ladit do aleluja at si s tim nasledujici majitel pak dela co chce :wink: :D ...no spis by tam melo byt asi tohle :cry:

P.S.:... a klid jen jsem napsal co si o tom myslim ja... nesnazim se nikoho presvedcit ze jedine tak je to spravne... tak me nebijte, kazdy jsme original :idea: :lol: ...mozna :lol:

Napsal: úte kvě 12, 2009 19:14:38
od milos ZX9R
tuto motorku mam od Maja 2006 a dufam ze este zopar Prvych Majov spolu oslavime ... :wink:

ucelom upravy nebolo vytunit do neba ....
ide o vyuzitie kvalitnejsieho paliva nez na ake bola stavana
predpokladom je pouzivanie okt. c 95 a viac
snimac som posunul pretoze som si precital niekolko hodnoteni ludi na fore, kt. - podla ich slov - maju tuto upravu uz par rokov (bud vymeneny rotor alebo posunuty snimac) k svojej velkej :D spokojnosti - na verziach B,C, E, F

navod na posun snimaca pochadza od:
Thanks to Taffy
West Wales Motorcycles
The Old Kingswood Works
London Road
Pembroke Dock
SA72 4RS

01646 685900

takze smelo volajte, faxujte, telefonujte, posielajte postove holuby ..... :wink:

myslim ze niekedy trosku cezhranicneho know-how (hau-hau :D ) nezaskodi ...

toz PEACE & LOVE :D

Napsal: úte kvě 12, 2009 22:22:58
od Jirka_Z
To vis, KankX od doby kdy ma nejrychlejsi autobus na svete ladit uz urcite nic nikdy nebude...;) :lol: :lol:

Napsal: úte kvě 12, 2009 22:27:52
od milda
Jirka_Z píše:To vis, KankX od doby kdy ma nejrychlejsi autobus na svete ladit uz urcite nic nikdy nebude...;) :lol: :lol:
Počkej pár tejdnů!!

Zvykneš si rychle a pár koníků navíc se může hodit!!! :lol:

Re: Posun polohy snimaca zapalovania ZX9R 2000

Napsal: ned črc 10, 2011 15:27:24
od Jard4
Ahoj lidi. Narazil jsem na toto starší vlákno a docela mě zaujalo. Zkoušel někdo z vás tuto úpravu? Nemyslím tím autora článku.
Mě to prostě nedalo a musel jsem to zkusit. Snímač jsem posunul proti směru otáčení cca o 1,5mm. Víc jak 2mm to určitě nebylo.
Moje postřehy: mírně se mi zvýšil volnoběh. Do 4000ot/min celkem beze změny. Od 4000 vejš živější celkem znatelně.
A vůbec se mi zdá že jde motorka líp za plynem.
Tak se vás chci zeptat zda ste jiš někdo tuto úpravu provedl a pocítil nějaké změny. Snad to není jen ten klasickej pocit "ty jooo s tou úpravou to ale jede a přitom to vůbec není pravda" určitě to znáte :mrgreen:

Re:

Napsal: ned črc 10, 2011 18:51:23
od 666S999
milda píše:
milos ZX9R píše:obrazok upravy snimaca, trosku "jawacka" uprava, pilnik ............

Já ti držím palce,jmenovče,ať motor maká co nejlíp a nejdýl!!
Tady na fóru je plno zpátečnickejch lidí,co uznávají jen origo stav a bojí se vylepšování ( a třeba i rizika a experimentování).Prej jenom origo stav je ten správnej a ve fabrice ví nejlíp!! :argue:

Ještě,že už je svoboda projevu i v CZ!!!! :wink:
S "ignition advancerem" jezdím sezónu a půl... a jde do otáček hezkypěkně, spotřeba pěkná, ventily necvrlikají, motor má dokonce kultivovanější běh v malých otáčkách.
A graf z brzdy je rovný jak "elektromotor". V KHI to prostě navrhli, aby to jezdilo i na "Mogul". (keď olej, tak Mogul, keď kopnůť, tak do gul).

Re: Posun polohy snimaca zapalovania ZX9R 2000

Napsal: pon lis 25, 2013 20:59:04
od milos ZX9R
tak len pre ozivenie tohto vlakienka ....

je koniec roku 2013, moja 9tecka ma este stale posunuty snimac a motor este stale zivo cvrlika :wink: