Stránka 2 z 2
Napsal: úte dub 21, 2009 15:27:51
od farmář
pche, si představ, že příbuznej si teď chce koupit enduro. Vís co to bude? Pegaso.

Jsou věci, které ovlivnit nelze.

Napsal: ned črc 05, 2009 12:26:19
od josef lelka
Chlapi mam problem se startovanim zahrate motorky,za studena startuje super,mam rok nove svicky i baterku jo a se zapnutymi svetli bez sance problem je i za studena,svicky jsou tam DENSO japan,filtr vzduch jsem taky vypral tak ted uz nevim pripada mi to jako by tam bylo smesi moc,ze se to zahlti nebo malo? poradte...dik

Napsal: ned črc 05, 2009 12:31:11
od farmář
nejspíše svíčky. Je to spotřební materiál. Jestli ti to začlo až po vyprání filtru, hledal bych chybku kolem toho, protože to mění odpor sání vzduchu a tím i směs. Mluvím hlavně o karbcové motce.
Napsal: ned črc 05, 2009 13:37:09
od josef lelka
Ja to skusim jeste jednou vsechno nekde to byt musi! ono je to fakt prdel kdyz natankujes a pak to nemuzes natocit,vsichni cumi a tech mechaniku co se tam hned sleze v prdeli bych se nejradsi videl,jo a kdyz uz jsem videl ze baterka ma dost tak jsem to zduchnul a chytlo to na metru,na sup,taky zajimave.....dik
Napsal: ned črc 05, 2009 14:07:33
od farmář
jo počkej, tohle nemá baterky jak TIRák!!!! jesltiže ti to hůře dobíjí, ty tona benzině chcípneš a pak prd,ale na drcnutí ti chytne, buďto jsi neměl dost dobitou baterku (nevím jestli i u gelu,ale u olova určitě pokud není nabitá víc jak z 50%, jízdou ji nedobiješ....) nebo baterka slábne, to víš nevydrží všechno a sem tam dobít zkrátka chce, za dva roky má nárok i odejít.... tak se tohle stane hravě, motka točí ale nechytá a je to bohužel normální. Starter sežere všechen proud a na cívky zkrátka nezbyde. Nabít, pokud nedrží baterka vyměnit. Kdyby to byla směs, to by ses ku.evsky natlačil a potom by to stejně prskalo jak tygr na zeleninovej salát k večeři.
Napsal: ned črc 05, 2009 14:11:11
od farmář
osobně protože mi baterka chcípe ale není to ještě katastrofa, nemám gelovku tak doma startuju nejradši přes nabíječku. To jsou pohodové starty a nemučím ji. Samo že jí nepouštím 300A z boosteru,ale normální proudek. Teplý mi to pak chytá gut.
Napsal: ned črc 05, 2009 14:27:04
od josef lelka
zkusim ji nabit,covece ale to by mohlo bejt vono asi to spatne dobiji,protoze na to drcnuti to fakt chyta na sup,ja uz jsem ji skousel dobit a kdyz jsem napojil nabijecku taky to chytlo na sup a byla tam par vterin tak to bude asi na servis, spinaci rele nebo alternator to asi nespravim...
Napsal: ned črc 05, 2009 17:42:06
od farmář
servis-je to snažší bo ani posr. uhlíky pokud nemáš dobrej zdroj jen tak nekoupíš.
Napsal: ned črc 05, 2009 17:47:24
od farmář
proměřit dobíjení a zkusit nabít baterku a proměřit ji pod zatížením. Nabitá když zastartuješ by neměla klesnout nevím pod kolik, ale stačilo by to změřit voltmetrem při zastartování. Plus musí držet nějaké volty naprázdno. 12,4? Já si jen pamatuji,že po nastartování je nějakých 14,4V v mašině

) Jak je stará?
Napsal: ned črc 05, 2009 19:38:51
od josef lelka
Kamarade tak jsi asi mel pravdu,sel jsem po tom dobijeni a ten kabl od baterky drzel tak na dvou pramincich a jeste zaoxidovanych jak svina bylo to schovany pod tou krytkou co to chrani aby nedoslo ke kontaktu s kostrou,tk jsem to odstrihnul,pocinoval kabl,dal jsem nove ocko a ted to nabijim tak uvidime,ta baterka je rok stara,skolacka chyba bych si nejradsi nafackoval,snad to bude vono..
Napsal: ned črc 05, 2009 20:08:00
od farmář
asi určitě, to nemohlo věst dost proudu. Ani jedním směrem. Tedy při startu vůbec.Kdysi jsem dotáhl starého elektrikáře k Transitu, že mi nejde navrčet.Vyndanej starter Ok. Přijeli jsme, on rovnou dotáhl svorky kabelů fest, já to nemá význam. On že má.Sedl jsem, cvakl klíčkem...a nabrnkl ho na otočení.Nafackoval bych si. No co, povídám,co jsem dlužnej. On se usmál, povídá dvě stovky aby sis to pamatoval. a hoď mě domů

Já bych se tehdy propadl do země. Fest kabely, fest kostra, u aut hnijou zemnící pásky k motoru a pořádně dotáhlé svorky. Měl rech, pamatuju si to.
Napsal: ned črc 05, 2009 20:24:22
od josef lelka
Vis co je paradox,ze ten kdo o tom vi uplne prd,tak ten by to spravil,profoze nic jinyho nezna ale tobe se honi hlavou milion jinsich moznych zavad a na tu zakladni na kterou by sepodival kazdy laik na tu si nevspomenes

Napsal: ned črc 05, 2009 20:38:33
od Pepa
Jj, uvolněný sroub na svorce měl i Fanuš, když jsme jeli z Orlíku ze srazu. Musel to startovat roztláčením a tak jsme se bavili aby se podíval na kabely a spoje a ono to bylo tím. Jak to udělá z ničeho nic, tak je to divný. U mé bývalé š 105 jsem měl problém se startováním a ejhle, zemnící pásek velký přechoďák, vyčistil jsem to a utáhl a funkcionýrovalo to.
Napsal: ned črc 05, 2009 22:13:46
od farmář
nejčastější závady nejsou velké věci. Z čeho by taky mechanici žili
