Stránka 2 z 2

Napsal: pát bře 27, 2009 18:35:38
od MMKS
misak39 píše:
MMKS píše:všem děkuju ale Mišákovi zvlášť. Ten nápad se šroubem a s gumovou hmoždninkou byl super, paslo to skvěle, ješte jsem to přetáhl hadičkou pro sychr a myslím, že tady rozhodně slabé místo nebude.
:wink: :D roky praxe na jawách, žigulech, trabících a podobnejch přibižovadlech za doby komunistickýho přebytku všeho :D :D :D

Snad to bude držet, přeci jenom je tam tlak... kdyby to nedrželo, lze ještě vylepšit malým osazením na tom konci, kterej se cpe dovnitř a delším šroubem...
,

To bude držet, to by se dřív nafoukl chladič a bouchl jak balónek než toto povolí. Jo byla to dnes radost. Smontovat, potéct si chladící směsí čerstvě nastříkané svody, podrat si nalakované držáky chladiče, zjistit, že těsnění čidla propouští, pak až to je celé hotové tak zjistit, že hadice je skříplá nádrží a msuím ji nastavit zahradní spojkou (?!) no prostě paráda.
Do toho jsem ji nemohl snad 30 minut nastartovat, nejdřív to vypadalo vše v pohodě, pak nic a pak začal valit benzín z airboxu. Takže jsem se musel naučit vypouštět karburátory (to jsem nepochopil, proč ty šrouby jsou všechny jedním směrem a ne 2 a 2 abych nemusel vymýšlet 0,5 metrový imbus). Ale pak to nastartovalo. Čoudu jak prase, jak se vypaloval ten frigex na trubkách. Motorka zadělaná jak prase, od benzínu, od fridexu, od toho, jak jsem to furt demontoval atd. no prostě paráda. Ale naučil jsem se pár nových věcí a uvidím, jeslti mě nepolíbí přední blatník chladič až nahučím do nějaké díry.

Napsal: pát bře 27, 2009 21:20:12
od 666S999
MMKS píše:
misak39 píše:
MMKS píše:všem děkuju ale Mišákovi zvlášť. Ten nápad se šroubem a s gumovou hmoždninkou byl super, paslo to skvěle, ješte jsem to přetáhl hadičkou pro sychr a myslím, že tady rozhodně slabé místo nebude.
:wink: :D roky praxe na jawách, žigulech, trabících a podobnejch přibižovadlech za doby komunistickýho přebytku všeho :D :D :D

Snad to bude držet, přeci jenom je tam tlak... kdyby to nedrželo, lze ještě vylepšit malým osazením na tom konci, kterej se cpe dovnitř a delším šroubem...
,

To bude držet, to by se dřív nafoukl chladič a bouchl jak balónek než toto povolí. Jo byla to dnes radost. Smontovat, potéct si chladící směsí čerstvě nastříkané svody, podrat si nalakované držáky chladiče, zjistit, že těsnění čidla propouští, pak až to je celé hotové tak zjistit, že hadice je skříplá nádrží a msuím ji nastavit zahradní spojkou (?!) no prostě paráda.
Do toho jsem ji nemohl snad 30 minut nastartovat, nejdřív to vypadalo vše v pohodě, pak nic a pak začal valit benzín z airboxu. Takže jsem se musel naučit vypouštět karburátory (to jsem nepochopil, proč ty šrouby jsou všechny jedním směrem a ne 2 a 2 abych nemusel vymýšlet 0,5 metrový imbus). Ale pak to nastartovalo. Čoudu jak prase, jak se vypaloval ten frigex na trubkách. Motorka zadělaná jak prase, od benzínu, od fridexu, od toho, jak jsem to furt demontoval atd. no prostě paráda. Ale naučil jsem se pár nových věcí a uvidím, jeslti mě nepolíbí přední blatník chladič až nahučím do nějaké díry.
Milane, jako dvorní bavič píšeš za 1, sorry, neodolal jsem pokušení OT, ale držím pěsti, abys měl klid, a jen jezdil!!! :thumbup:
Jakékoli story napíšeš, líbí se mi "pozitivní" přístup! A tak to má být!

Napsal: pát bře 27, 2009 21:35:12
od MMKS
Tebe ten smích přejde, až tě zase zneužiju a budeš vymýšlet kam zapojíme ty klaksony, které teď leží v krabici na půdě :D

Napsal: pát bře 27, 2009 22:21:53
od 666S999
MMKS píše:Tebe ten smích přejde, až tě zase zneužiju a budeš vymýšlet kam zapojíme ty klaksony, které teď leží v krabici na půdě :D
když už bude jaro, i smát se budu! :lol:

Napsal: sob bře 28, 2009 07:20:56
od milda
666S999 píše:
MMKS píše:Tebe ten smích přejde, až tě zase zneužiju a budeš vymýšlet kam zapojíme ty klaksony, které teď leží v krabici na půdě :D
když už bude jaro, i smát se budu! :lol:
To musíš bejt Chosé zatím pěkně kyselej!!! :lol: