takovéé dotaz

Opravdu o všem - od špendlíku po lokomotivu

Je ninja 600 jako první mašina moc?

Anketa končí za úte bře 31, 2009 00:04:11

Ano
5
26%
Ne
0
Žádná hlasování
pokud nebudeš jezdit jako prase
8
42%
začni na něčem slabším
6
32%
 
Celkem hlasů: 19

Uživatelský avatar
Bednys
Příspěvky: 15
Registrován: stř bře 04, 2009 15:55:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bednys » pon bře 23, 2009 22:00:47

Jo GPZta je dobrej stroj. Ale asi ji budu prodavat, koukam po zx9r. :twisted:
GPZ500S´03 > ZX-9R Ninja´03

Uživatelský avatar
netdedek
Příspěvky: 17
Registrován: stř kvě 09, 2007 21:22:35
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od netdedek » úte bře 24, 2009 19:30:04

jj, GPZta je dobrej stroj, do začátku určitě vhodná. Dá se na ní jezdit v klidu a dokáže se i pěkně rozparádit. Škoda jen tý výkonový díry uprostřed. Ta mě jaksi vždycky nutí jet buď klidným projížďkovým tempem anebo hold ostřejší jízdou.
netdedek, GPZ 500S

Děda Lebeda
Příspěvky: 18
Registrován: ned bře 22, 2009 22:54:52
Bydliště: Brno-lesná

Příspěvek od Děda Lebeda » ned zář 27, 2009 18:09:02

tak už sem tady docela dost dlouho nebyl,tak mašinu nakonec koupím až příští sezonu.Tedkom sem musel koupit auto:(
jinak su asi nejspíš rozhodnutej pro zxr400
cetl sem dost recenzi a na zacatek je prej dobra.Umí být i divoka a vzhledove je jak šestka si myslim
jen sem ju nevidel este na vlastni oci
nebude problem pri me výšce 184cm a váze 93kg?

Uživatelský avatar
Gina
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 697
Registrován: stř srp 16, 2006 14:24:46
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gina » pon zář 28, 2009 09:25:31

Nebude.....pri mojich 45kg a 157cm bola príliš...tebe bude akorát do ruky
Gina- GPZ500S/2001

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » pon zář 28, 2009 09:36:02

Děda Lebeda píše:tak už sem tady docela dost dlouho nebyl,tak mašinu nakonec koupím až příští sezonu.Tedkom sem musel koupit auto:(
jinak su asi nejspíš rozhodnutej pro zxr400
cetl sem dost recenzi a na zacatek je prej dobra.Umí být i divoka a vzhledove je jak šestka si myslim
jen sem ju nevidel este na vlastni oci
nebude problem pri me výšce 184cm a váze 93kg?
proboha takovej chlap na takoveho chrustika ???OMG OMG OMG :D :D
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Děda Lebeda
Příspěvky: 18
Registrován: ned bře 22, 2009 22:54:52
Bydliště: Brno-lesná

Příspěvek od Děda Lebeda » pon zář 28, 2009 13:39:22

MARTY píše:
Děda Lebeda píše:tak už sem tady docela dost dlouho nebyl,tak mašinu nakonec koupím až příští sezonu.Tedkom sem musel koupit auto:(
jinak su asi nejspíš rozhodnutej pro zxr400
cetl sem dost recenzi a na zacatek je prej dobra.Umí být i divoka a vzhledove je jak šestka si myslim
jen sem ju nevidel este na vlastni oci
nebude problem pri me výšce 184cm a váze 93kg?
proboha takovej chlap na takoveho chrustika ???OMG OMG OMG :D :D
no co mám dělat:( bude to moje první motorka vůbec a zxr600 je prej na zacatek moc:(

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » pon zář 28, 2009 14:23:28

Tyhle debaty "jak já na tý motorce budu božínku vypadat" mě už trochu se*ou, už je jich tu nějak moc.. Na to se vyprdni, důležitý je jezdit, na koukání to nejezdí. 400ka je hezká motorka, jen už se nedělají dost dlouho a tak to většinou jsou vyramovaný starý vrány. Kup si 6ku a nech ji uškrtit, nebo si kup rovnou něco uškrcenýho.
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » pon zář 28, 2009 14:26:28

teorie a praxe. No chce to nejlépe začít na něčem co vůbec jezdí to jo, pak je to i mezikusem.Nadupná šestka je velké sousto, u zmrzlin ta čtyřka je opravdu bezpečná, jsi kus chlapa tak budeš krotit hlavně sebe. Děláš dobře co si budeme říkat, dá se začít i na silnější,ale pak je to o pokoře v každém okamžiku.
Uvidíš, zkusíš poměníš, klíííd do důchodku daleko, hlavně se ho dožít,že. :wink:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Děda Lebeda
Příspěvky: 18
Registrován: ned bře 22, 2009 22:54:52
Bydliště: Brno-lesná

Příspěvek od Děda Lebeda » pon zář 28, 2009 14:27:43

Zdrahy píše:Tyhle debaty "jak já na tý motorce budu božínku vypadat" mě už trochu se*ou, už je jich tu nějak moc.. Na to se vyprdni, důležitý je jezdit, na koukání to nejezdí. 400ka je hezká motorka, jen už se nedělají dost dlouho a tak to většinou jsou vyramovaný starý vrány. Kup si 6ku a nech ji uškrtit, nebo si kup rovnou něco uškrcenýho.
děkuju máš recht,těch čtyřstovek sem na netu mco nenašel to je pravda.Šestka je parádní,takže radíš koupit šestku a nechat seskrtit a pak casem odskrtit.Muzu jen dotaz?jak to jede ta seskrcena sestka k cemu se to da porovnat?

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » pon zář 28, 2009 14:31:50

Třeba k té 400ce :) Ono to jede na nezkušeného i tak dost. U novějších modelů se vstřikováním je navíc škrcení a potom i odškrcení většinou jen čistě softwarovou věcí a tak je to laciná operace. Moc bych o tom neuvažoval a šel do toho.
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Děda Lebeda
Příspěvky: 18
Registrován: ned bře 22, 2009 22:54:52
Bydliště: Brno-lesná

Příspěvek od Děda Lebeda » pon zář 28, 2009 14:36:22

Zdrahy píše:Třeba k té 400ce :) Ono to jede na nezkušeného i tak dost. U novějších modelů se vstřikováním je navíc škrcení a potom i odškrcení většinou jen čistě softwarovou věcí a tak je to laciná operace. Moc bych o tom neuvažoval a šel do toho.
taky sem o tom dost uvazoval ale moc o tom nic nevim tak sem nevedel zda je to vhodne

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » pon zář 28, 2009 14:38:52

asi jo ono to nebude moc váhově rozdílné. Jo to je dobrý řešení.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Děda Lebeda
Příspěvky: 18
Registrován: ned bře 22, 2009 22:54:52
Bydliště: Brno-lesná

Příspěvek od Děda Lebeda » pon zář 28, 2009 14:42:34

farmář píše:asi jo ono to nebude moc váhově rozdílné. Jo to je dobrý řešení.
http://tn.nova.cz/zpravy/motorkari/rady ... nou-i.html

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » pon zář 28, 2009 15:04:22

jo poměr výkonu k hmotnosti je jedna věc, druhá věc je váha jezdce a jeho schopnosti a další věcí je věk motorky a od toho se odvíjející schopnosti jejího podvozku a její stav. Myslím že už tu bylo naznačeno, že na někoho to může být málo na někoho příliš moc, proto jsem mluvil o té pokoře. Určitě je dobrý hodit prvního šmejra na nějakém lehkém sráči co stál pakatel, pro případ že bys ho nevybral. Že na nějakej píseček mejdlo nebo jinou šílenost najedeš si piš, taky optimismus při vjezdu na polňačku nebo trávu je děsnej luxus, takže máš pár věcí na výběr. Ty sis vybral 400 nebo 600 což v kilech mašiny nebude moc velký rozdíl, až na to že ta 600 bude asi novější a tím mít i modernější a méně zhuntěnej podvozek. Jestli máš papíry na 25kilo, je jasný že škrtit, jestli ne, asi bych se trochu bál. Ta pokora je tam trochu nutná, protože ty jsi ten kdo ovládá stroj a nesmí se dostat do fáze, kdy stroj ovládá tebe. V době kdy šestka má i 135 koní to není žádná hujda :!: i když ji musíš kvůli výkonu točit.
Takže buďto nějakou výkonově hodně níž posazenou šestku nebo nervy jak dráty a sebeovládání. Pokud to máš za kecy, tak se s tebou rovnou loučím.
Jo jsou tu kluci co sedli rovnou na velkoobjem a přežili...někdo to tu tvrdil. Já už kdysi bezmotorovej let při selhání brzd pořádal a stát se to může kdykoliv zase, technika může zklamat kdykoliv. Pády z blbosti jsou věc dávnějších začátků a těch rozdanejch ohlejch padáků.... :lol: :lol: :lol: no řekněme že jsem měl pomálu množstevní slevu a kluci kolem rovnané padáky po mně 8) doba Jawy 350. Ta svině měla těžiště fakt někde v řiti.
článků je mnoho a pravd taky, otázka je na co máš, ne na co si myslíš že máš. Já ti budu držet akorát palce, jezdit budeš sám.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » pon zář 28, 2009 15:08:47

jo a k těm radám .... třeba pro osmnáctiletého chrousta co má padesát kilo is klíčema a koženejma hadrama určitě uškrcená třeba devítka s bratru 220 kily nebude to pravý vořechový, že. Šestka je lehčí, ale i tak by to byl asi dřina. Zase pro metrákového chlapíka s nějakou vejškou ta šestka už není takovej problém co se váhy týče si myslím. Jde jen o zvyk.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Odpovědět