Stránka 2 z 2

Napsal: sob bře 07, 2009 18:56:37
od jaris
Hele rozvodovy kola na 9ku nejdou koupit samotny,na moji 750 taky ne, proste je kawasaki neprodava, co sem koukal ted na partsdepot tak se prodavali jeste u stary 6ky ale jen ty na vackach na kliku taky nejdou koupit. a je logicky ze se driv vytaha retez, nez opotrebujou ozubeny kola. Kdyz menis rozvodak tak se bezne meni rozvodak, napinak a pripadne voditka. Vy uz ste nekdo ty kola mel tak opotrebovany, ze ste je menil ? Ja mam na zxr najeto 50 000 mil (spis jeste vic) rozvodak byl vytahanej, ale ze by bylo neco videt na kolech ?? to ne. Kdyz bude zajem muzu poslat fotky...

Napsal: sob bře 07, 2009 19:09:49
od volkswagen
O řetězu a ozubených kolech:

Řetěz se během své životnosti protahuje, povoleno má 2%- na rozteči 15,875 mm, která je obvyklá, to dělá 0,3175 mm.To se nejeví sice jako mnoho, ale na 100 článcích je to 317 mm, tj. dva články. Takto prodloužená rozteč se snaží zapadnout do zubové mezery o rozteči 15,875mm.A protože je tam nesoulad a přičtěme k tomu ještě opotřebení vlivem odvalování válečku, tak řetěz si zubovou mezeru začne upravovat k obrazu svému.Dělá to samozřejmě od počátku do konce.A nyní přicházíš ty, snovým krásným řetězem, a dáváš ho na stará kola.Co se stane. Role se prohodí. řetěz je nyní na kole na volno, protože zubová mezera je nyní 15,875 + 0,3157 mm, takže řetěz nenabíhá přesně, má vůli, tzn že při ubrání, přidání plynu dostane větší ráz a jde rychleji do prdele.

Týká se to řetězu sekundárního, nicméně princip bude stejný ne?

Napsal: ned bře 08, 2009 00:59:06
od MiMoZa
Sakra,tady se to rozjelo...
jinak...asi logické je vyměnit oboje,alespon pro mě,ale jak jsem se tak díval po netu,nikde ve světě jsem o výměně kol nenašel zmínku,takže se to asi opravdu řeší jen tím řetízkem :roll: :dontknow:
Každopádně na to stejně seru a radši se do toho nebudu ani dívat :twisted:
Tady nějaký povídání...
http://www.ovrlnd.com/9RValveCheck/ZX9ValveCheck.html

Napsal: úte dub 21, 2009 07:44:54
od MiMoZa
Tak jsem přišel na zajímavou věc. Celé to klepání ozívající se z motoru a kuli kterému jsem se chtěl pustit do výměny rozvodů utichne,když nasadím místo otevřeného originální výfuk :shock: Fakt jsem tomu nevěřil,ale je to tak...při opětovném nasazení otevřeného výfuku to zase začne :D Vyzkoušeno 2x Vůbec mě teda ale nenapadá,co by to způsobovalo :dontknow: Nenapadá někoho důvod?

Napsal: úte dub 21, 2009 10:31:19
od milda
Ano,jedná se o spalování ne ideální směsi,na což má vliv více věcí.
Výfuková soustava-její propustnost každopádně ano.Sání-karburace.

Mělo by se jednat o zvuk při spalování chudé směsi-málo vzduchu při otevřeném výfuku.

Momentálně to taky řeším.Budu kontrolovat ventily,ale spíš budu mít podobný problém...