Stránka 2 z 3
...ještě lak?
Napsal: pon črc 10, 2006 14:11:12
od DoktorZRX
Ta barva i lak byl obyčejnej autokolor.Profíci používaj třeba 8 vrstev barvy a 6 vrstev bezbarvýho laku.

Napsal: pon črc 10, 2006 15:15:42
od Dak
Takže pánové jako syn lakýrníká říkám doma nikdy nic!!!!! Lak se musí přešmirglovat, samozřejmně rukama ne bruskou (zrnitost tak 240 - 320), pak následuje kitování , broušení, plnič, broušení pak broušení pod vodu (zrnitost 600 - 1000) , barva několikrát a nakonec vrchní bezbarvý dvousloškový (většinou polyuretanový) lak. O tom že by tam něměl byt prach a barvu co de mimo by mnělo odsát odsávání ani nemluvím. Navíc by se to mnělo "zapéct" (asi 40 stupňů). Když to někdo dělá na 100% a fakt umí tak cena kolem 20 000 je úplně v normálu. Sám bych si na to netroufnul
Napsal: pon črc 10, 2006 16:10:36
od čoud
Tak myslim, ze naprosto vycerpavajici popis...
Napsal: pon črc 10, 2006 16:33:05
od Bosik
Vrchni lak se dava u metalizovane barvy u obycejnych myslim ne
Napsal: pon črc 10, 2006 19:51:53
od Kozel
Vrchní - krycí - bezbarvý lak se myslím dává pokaždý, ale souhlasím s názorama, že bych se do toho sám nepouštěl......
Napsal: pon črc 10, 2006 19:58:35
od Bosik
Kozle nepracujes nahodou v motove?
Napsal: pon črc 10, 2006 22:24:19
od GEORG
hoši, vyserte se na lakování v garáži a podobný kraviny. Potřebuješ na to box a především hodně zkušenou ruku, jinak je to na hov..
A nezapomeňte, že kvalitu originálního laku NIKDY nedocílíte.
2x mi ve Škodovce stříkali na Octávce dveře a kapotu a stejně to nebylo ono, ani po přeleštění.
G.
Napsal: pon črc 10, 2006 22:32:00
od Kozel
V Motově nepracuju, ale majitel je se mnou rodina...
Napsal: pon črc 10, 2006 22:54:04
od Bosik
Prave se mi tam staraji o mou krasavici

.Jinak k tomu laku chtelo by to fakt odbornika mam masinu taky podomacku nalakovanou a i kdyz je videt ze si s tim borci pohrali tak se objevuji na plastech praskliny zrejme zpusobene vybracemi
Napsal: úte črc 11, 2006 08:29:49
od GEORG
"servismeni" jsou různí. Už sem viděl i štětkolak, na který byl majitel dokonce i hrdý

)
G.
Napsal: úte črc 11, 2006 10:00:16
od marek
Hm, pokud to dáš do " levné lakovny", tak to vyjde tak na 3 - 5 tis (předpokládám že na ER 5 nemáš kapotáže

). Pokud si nakoupíš všechny potřebné serepetičky a uděláš to doma, tak tě to vyjde na stejné prachy. Ani v jednom případě nebude výsledek perfektní, ale pořád to bude daleko kvalitnější v té lákovně, než doma. Bych tak řek.
Napsal: stř črc 12, 2006 16:53:32
od milhaus86
Nojo ale kdo dá 20 000 za novej lak beru když je motorka odřená ale když nepotřebuju odstranit starou barvu tím pádem nepotřebuju nic brousit ani kitovat tak si myslím že stačí nastříkat přes kompresor a je vyřešeno a rozdíl by neměl být ani poznat na pohled.
Napsal: stř črc 12, 2006 17:35:23
od Dak
Pokud se lak co tam máš neobrousí tak se ta barva na to nechytne, nadělá ti to "puchýře" a nakonec se sloupe.Po přebroušení ti zůstanou jamky a ty se musí kitovat. Pak to fíkneš plničem a uvidíš že budeš kitovat ještě jednou

. Jednou sem si dělal ninju a to mně pomáhal otec a vbůbec to nebylo ono. Tak sem to dal do lakovny a je to tak na 80 %. Takže pokud nejsi lakýrník a nemáš box tak o tom radši ani neuvažuj. Fakt ti radím dobře.
Napsal: stř črc 12, 2006 20:02:42
od Gigantus
KOMU NENI RADY TOMU NENI POMOCI. Myslim ze Milhaus nechce slyset objektivni nazor. Takze jdi do toho Milhausi. Znam par lidi co tohle pochopili az kdyz si to zkusili a vysledek stal za hovno. Pak dej vedet jak to vypada a jak dlouho barva vydrzi.
Napsal: stř črc 12, 2006 21:48:49
od GEORG
Dak-Ninja píše:Pokud se lak co tam máš neobrousí tak se ta barva na to nechytne, nadělá ti to "puchýře" a nakonec se sloupe.Po přebroušení ti zůstanou jamky a ty se musí kitovat. Pak to fíkneš plničem a uvidíš že budeš kitovat ještě jednou

. Jednou sem si dělal ninju a to mně pomáhal otec a vbůbec to nebylo ono. Tak sem to dal do lakovny a je to tak na 80 %. Takže pokud nejsi lakýrník a nemáš box tak o tom radši ani neuvažuj. Fakt ti radím dobře.
Pravdu máš !
G.