Stránka 2 z 2
Napsal: pon črc 10, 2006 11:14:34
od NRG
No jo, ale už se to prodává x let a docela úspěšně, tak to snad výrobce musí mít nějak vyzkoušený a spočítaný, jestli to funguje nebo ne a jestli to má na ten řetěz nějakej vliv. I když samozřejmě netvrdím, že je to nějakej samospasitelnej systém.
Napsal: pon črc 10, 2006 11:34:01
od volkswagen
Vím co máš na mysli, ale stejně jako toto se prodává na každé benzínce asi 100 různých "zázračných" přípravků do oleje a do benzínu.
Kdyby to byl opravdu takový zázrak jsem si jistý že by to nějaký výrobce do motorky už dávno dal. Zatím nedal....
Celkový návod jak se starat o řetěz je
zde
Vřele doporučuji přečíst, ten člověk skutečně ví o čem mluví.
Funkce kterou tam popisují - jak se dostane do řetězu podle firmy scotoiler mazivo - odstředivou cestou... Je nesmysl. Vem si že jedeš na pětku či šestku tj +- autobus na přímý záběr a stálý převodový poměr je 4,5... no tak když si to počítám zadní kolo má při otáčkách motoru 6 tis nějakých 1000 otáček za minutu... to je 16 za vteřinu.... při takové odstředivé síle všechno mazivo vystříkne ven jen to hvízdne... Použitelné je to tak na skůtr nebo na kolo....
Napsal: pon črc 10, 2006 11:59:27
od čoud
Zajimavy clanek, zas jsem o neco moudrejsi, akorat s tim cistenim retezu - nekdo rika cistit jednou za cas, nekdo rika cistit po kazde jizde...tak nevim
Napsal: pon črc 10, 2006 12:06:47
od NRG
VW: no zní to logicky, to je pravda...
Napsal: pon črc 10, 2006 12:14:24
od volkswagen
Nenašel jsem v tom co píše chybu... nehledě k tomu že o tom něco ví, řetězy jsou jeho život

Napsal: pon črc 10, 2006 13:26:54
od čoud
Nerikam chybu, ale spis, ze nekdo ma nazor takovy a nekdo makovy...
Napsal: pon črc 10, 2006 13:36:56
od volkswagen
To je jasný
