Stránka 2 z 2
Napsal: sob led 31, 2009 20:39:30
od Goofy
Jojo o Ceptrusu vím, už jsem jim posílal i fotky a mluvili jsme spolu o kalkulaci vyšlo by to na desítku od svodů až dozadu i s odladěním akrát nevím co na to hoši policajtský v rakousku, a navíc minimálně tejden bez motorky. Uvidíme po sezóně, třeba si to ještě rozmyslím. To by člověk musel dělat jenom na bike. Nu uvidíme, když mi nezkrouhnou 13 plat tak něco zainvestuju. Jen tak mimochodem a nechtěl by někdo Zephyra????? Že bych se pak kouknul po nějakým Rexovi?
Napsal: sob led 31, 2009 21:27:55
od KING
GEORG chtěl. napiš mu PM. Už dlouho něco schání.
Napsal: sob led 31, 2009 21:35:52
od Ladis
Jo hochu, neni penis - neni laska! Každá sranda něco stojí a když chceš laďáky na mašinu, musíš je zaplatit...jinak nezbývá než barbarský "samadomatuning" a i ten se pak příliž často nesetkává u příslušníků s pochopením...

Každopádně možností, jak naučit řádně "mutovat" Zephyra je určitě hodně, jen na to mít groše...

Napsal: sob led 31, 2009 22:08:58
od Dargas
tenhle kousek od kerkera je taky libovej

Napsal: pon úno 02, 2009 10:58:53
od MiMoZa
KankX píše:
Dynojet se vetsinou rovna vetsi dira a kdyz je vetsi dira, tece vic benzinu co z se zase rovna vetsi spotreba

Dovol mi s tebou KankXi tak trochu nesouhlasit...Většinou to tak je,ale záleží jakej stage si tam dá...
Jsou tuším tři základní druhy,aspon mi to tak vysvětloval mechanik..
Stage 1: (mám já)Jede krásně od nízkých otáček,plynulá výkonová křivka a spotřebu mám o cca 0,5l/100km níž než předtím
Stage 2: Kompromis mezi stage 1 a 3. Nástup kolem 6-7tis. ot.
Stage 3: Vyloženě okruhová záležitost. Spodek mrtvej,od 8-9tis ot. vám to urve ruce
Jinak,pokud bych se měl rozhodovat znovu,už bych se na to asi vybodnul. Dával jsem stage 1+KN do airboxu a přihodilo to nějakých 4-5 koníků,takže vyšel koník na 1000Kč a to se věru nevyplatí....
Napsal: pon úno 02, 2009 11:57:28
od milda
Tady si zase dovolím nesouhlasit já.
Koupil jsem sadu,kde je stage 1-3 tzn. několik průměrů trysek,zvedací jehly.jiný pružiny.
No a dvorní ladič ladí a zkouší a pokouší se dosáhnout optimální křivky výkonu a krouťáku...
Nevím,kdo by chtěl,aby mu motorka jela jako blázen 6-10 tis.ot. a 2-6 tis. nejela- byla mrtvá na spodek?

To bych chcípnul!!!
A vše souvisí se vším,dle průchodnosti.
Sání
Výfuk.soustava (svody hrajou nejdůležitější roli,ověřeno v praxi)
Přívod paliva,seřízení ...
A ještě máš pravdu,že stage 1 má menší průměr trysek než jsou origo,tj.-míň paliva...
Napsal: pon úno 02, 2009 12:09:59
od KankX
MiMoZa píše:KankX píše:
Dynojet se vetsinou rovna vetsi dira a kdyz je vetsi dira, tece vic benzinu co z se zase rovna vetsi spotreba

Dovol mi s tebou KankXi tak trochu nesouhlasit...Většinou to tak je,ale záleží jakej stage si tam dá...
Jsou tuším tři základní druhy,aspon mi to tak vysvětloval mechanik..
Stage 1: (mám já)Jede krásně od nízkých otáček,plynulá výkonová křivka a spotřebu mám o cca 0,5l/100km níž než předtím
Stage 2: Kompromis mezi stage 1 a 3. Nástup kolem 6-7tis. ot.
Stage 3: Vyloženě okruhová záležitost. Spodek mrtvej,od 8-9tis ot. vám to urve ruce
Jinak,pokud bych se měl rozhodovat znovu,už bych se na to asi vybodnul. Dával jsem stage 1+KN do airboxu a přihodilo to nějakých 4-5 koníků,takže vyšel koník na 1000Kč a to se věru nevyplatí....
ok, verim ti

...nemam s tim osobni zkusenost, znam to jen z vypraveni

Napsal: pon úno 02, 2009 15:18:21
od MiMoZa
Tak jsem pohledal a našel toto

Jak vidno,vše je jinak...
Kód: Vybrat vše
Protože každý motocykl je možno upravit různými způsoby, Dynojet vyrábí několik variant kitů, označovaných jako "Stage". Každý Stage počítá s jinou úpravou motocyklu. Při konstrukci kitů Dynojet testuje možnosti jednotlivých motocyklů, zda se dá upravit airbox, použít přímé filtry, úprava motoru atd. Lze tedy říci, že rozdělení kitů je dáno možnou úpravou motocyklu.
STAGE 1 : navržen pro motocykly , které používají air-boxový filtr, mají sériové nebo jiné otevřené výfuky. Tyto kity obsahují většinou více velikostí trysek pro osazení na sériový filtr nebo propustnější K&N filtr, sériové nebo otevřené výfuky, dále obsahují speciální jehly a pružiny do šoupátek. Tyto kity jsou navrženy na vylepšení celého průběhu výkonové křivky, mají vyhladit výkonnostní propady, které jsou u mnoha motocyklů už v sérii (většinou v oblasti 5000-6000 otáček). Určitě je doporučujeme po montáži otevřeného výfuku nebo koncovky, kdy optimalizují přísun a bohatost palivové směsi v celém průběhu. Co se týče výkonnostního nárůstu, je to cca 5% v maximálním výkonu, ve střední části je toto zlepšení mnohdy výraznější. Spotřeba?, v 95% případů jsou použité hlavní trysky menší než sériové, takže spotřeba nebývá vyšší!
STAGE 2 : obsahují stejné díly jako kity STAGE 1, ale na rozdíl od nich jsou určeny pro motocykly, kde se upravuje air-box nebo sání. Také obsahují více variant hlavních trysek pro osazení na sériový filtr nebo otevřenější K&N filtr a pro různé typy koncovek nebo celých kompletních výfukových systémů. Výkonnostní nárůst u těchto kitů je cca 8% v maximálním výkonu.
STAGE 3 : tyto kity se používají, pokud je motocykl osazen přímými vzduchovými filtry a air-box se ruší.Obsahují také jiné jehly, pružiny stejně tak jako u kitů STAGE 1 a 2. Protože přímé filtry dodají motocyklu mnohem více vzduchu než filtr umístěný v air-boxu, používají se větší hlavní trysky. Proto je třeba počítat s o něco vyšší spotřebou (většinou o 1-1,5 litru na 100 km). V porovnání se stage 1 a 2 zlepšují tyto kity hlavně výkon ve vyšších otáčkách - a to o 10-15%. Nejsou vyvinuty pro všechny motocykly, ale jen pro motocykly kde se dají použít přímé filtry, a kde se při testování ukázaly významné výkonnostní nárůsty.
STAGE 7 : jsou to kity určené jen pro závodní motocykly nebo pro speciální aplikace. S výjimkou Dynojet kitů Stage 7 pro motocykly Harley Davidson jsou určeny jen pro závodní okruhy, protože zlepšují výkon jen ve vyšších otáčkách (oblast do cca 6000-8000 otáček je pro běžné účely na silnici téměř nepoužitelná - motocykl zabírá až ve vyšších otáčkách!)
Napsal: pon úno 02, 2009 19:35:32
od Pavel ZRX
O STAGE 7 jsem nevěděl, o některých částech článku by se dalo diskutovat.
Napsal: pon úno 02, 2009 20:03:50
od MARTY
Napsal: pon úno 02, 2009 20:33:18
od zdenek
Napsal: pon úno 02, 2009 20:56:18
od Pavel ZRX
Kamarád namontoval motor ZX 12 do peugeotu 205 a jezdí s tím úspěšně autokros.
Marty, o výkonu ZX 12 nelze pochybovat, nedostatek výkonu u těchto motorek bývá způsoben pravým zápěstím

Napsal: pon úno 02, 2009 21:04:39
od MARTY
Napsal: pon úno 02, 2009 21:32:31
od DoktorZRX
Jo tak na tom co říká Fanuš něco pravdy bude
