Dynojet
Jojo o Ceptrusu vím, už jsem jim posílal i fotky a mluvili jsme spolu o kalkulaci vyšlo by to na desítku od svodů až dozadu i s odladěním akrát nevím co na to hoši policajtský v rakousku, a navíc minimálně tejden bez motorky. Uvidíme po sezóně, třeba si to ještě rozmyslím. To by člověk musel dělat jenom na bike. Nu uvidíme, když mi nezkrouhnou 13 plat tak něco zainvestuju. Jen tak mimochodem a nechtěl by někdo Zephyra????? Že bych se pak kouknul po nějakým Rexovi?
Zephyr 1100
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4467
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Jo hochu, neni penis - neni laska! Každá sranda něco stojí a když chceš laďáky na mašinu, musíš je zaplatit...jinak nezbývá než barbarský "samadomatuning" a i ten se pak příliž často nesetkává u příslušníků s pochopením... 
Každopádně možností, jak naučit řádně "mutovat" Zephyra je určitě hodně, jen na to mít groše...

Každopádně možností, jak naučit řádně "mutovat" Zephyra je určitě hodně, jen na to mít groše...

ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
Dovol mi s tebou KankXi tak trochu nesouhlasit...Většinou to tak je,ale záleží jakej stage si tam dá...KankX píše: Dynojet se vetsinou rovna vetsi dira a kdyz je vetsi dira, tece vic benzinu co z se zase rovna vetsi spotreba
Jsou tuším tři základní druhy,aspon mi to tak vysvětloval mechanik..
Stage 1: (mám já)Jede krásně od nízkých otáček,plynulá výkonová křivka a spotřebu mám o cca 0,5l/100km níž než předtím
Stage 2: Kompromis mezi stage 1 a 3. Nástup kolem 6-7tis. ot.
Stage 3: Vyloženě okruhová záležitost. Spodek mrtvej,od 8-9tis ot. vám to urve ruce
Jinak,pokud bych se měl rozhodovat znovu,už bych se na to asi vybodnul. Dával jsem stage 1+KN do airboxu a přihodilo to nějakých 4-5 koníků,takže vyšel koník na 1000Kč a to se věru nevyplatí....
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tady si zase dovolím nesouhlasit já.
Koupil jsem sadu,kde je stage 1-3 tzn. několik průměrů trysek,zvedací jehly.jiný pružiny.
No a dvorní ladič ladí a zkouší a pokouší se dosáhnout optimální křivky výkonu a krouťáku...
Nevím,kdo by chtěl,aby mu motorka jela jako blázen 6-10 tis.ot. a 2-6 tis. nejela- byla mrtvá na spodek?
To bych chcípnul!!!
A vše souvisí se vším,dle průchodnosti.
Sání
Výfuk.soustava (svody hrajou nejdůležitější roli,ověřeno v praxi)
Přívod paliva,seřízení ...
A ještě máš pravdu,že stage 1 má menší průměr trysek než jsou origo,tj.-míň paliva...
Koupil jsem sadu,kde je stage 1-3 tzn. několik průměrů trysek,zvedací jehly.jiný pružiny.
No a dvorní ladič ladí a zkouší a pokouší se dosáhnout optimální křivky výkonu a krouťáku...
Nevím,kdo by chtěl,aby mu motorka jela jako blázen 6-10 tis.ot. a 2-6 tis. nejela- byla mrtvá na spodek?

To bych chcípnul!!!

A vše souvisí se vším,dle průchodnosti.
Sání
Výfuk.soustava (svody hrajou nejdůležitější roli,ověřeno v praxi)
Přívod paliva,seřízení ...
A ještě máš pravdu,že stage 1 má menší průměr trysek než jsou origo,tj.-míň paliva...
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
ok, verim tiMiMoZa píše:Dovol mi s tebou KankXi tak trochu nesouhlasit...Většinou to tak je,ale záleží jakej stage si tam dá...KankX píše: Dynojet se vetsinou rovna vetsi dira a kdyz je vetsi dira, tece vic benzinu co z se zase rovna vetsi spotreba
Jsou tuším tři základní druhy,aspon mi to tak vysvětloval mechanik..
Stage 1: (mám já)Jede krásně od nízkých otáček,plynulá výkonová křivka a spotřebu mám o cca 0,5l/100km níž než předtím
Stage 2: Kompromis mezi stage 1 a 3. Nástup kolem 6-7tis. ot.
Stage 3: Vyloženě okruhová záležitost. Spodek mrtvej,od 8-9tis ot. vám to urve ruce
Jinak,pokud bych se měl rozhodovat znovu,už bych se na to asi vybodnul. Dával jsem stage 1+KN do airboxu a přihodilo to nějakých 4-5 koníků,takže vyšel koník na 1000Kč a to se věru nevyplatí....


----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Tak jsem pohledal a našel toto
Jak vidno,vše je jinak...

Kód: Vybrat vše
Protože každý motocykl je možno upravit různými způsoby, Dynojet vyrábí několik variant kitů, označovaných jako "Stage". Každý Stage počítá s jinou úpravou motocyklu. Při konstrukci kitů Dynojet testuje možnosti jednotlivých motocyklů, zda se dá upravit airbox, použít přímé filtry, úprava motoru atd. Lze tedy říci, že rozdělení kitů je dáno možnou úpravou motocyklu.
STAGE 1 : navržen pro motocykly , které používají air-boxový filtr, mají sériové nebo jiné otevřené výfuky. Tyto kity obsahují většinou více velikostí trysek pro osazení na sériový filtr nebo propustnější K&N filtr, sériové nebo otevřené výfuky, dále obsahují speciální jehly a pružiny do šoupátek. Tyto kity jsou navrženy na vylepšení celého průběhu výkonové křivky, mají vyhladit výkonnostní propady, které jsou u mnoha motocyklů už v sérii (většinou v oblasti 5000-6000 otáček). Určitě je doporučujeme po montáži otevřeného výfuku nebo koncovky, kdy optimalizují přísun a bohatost palivové směsi v celém průběhu. Co se týče výkonnostního nárůstu, je to cca 5% v maximálním výkonu, ve střední části je toto zlepšení mnohdy výraznější. Spotřeba?, v 95% případů jsou použité hlavní trysky menší než sériové, takže spotřeba nebývá vyšší!
STAGE 2 : obsahují stejné díly jako kity STAGE 1, ale na rozdíl od nich jsou určeny pro motocykly, kde se upravuje air-box nebo sání. Také obsahují více variant hlavních trysek pro osazení na sériový filtr nebo otevřenější K&N filtr a pro různé typy koncovek nebo celých kompletních výfukových systémů. Výkonnostní nárůst u těchto kitů je cca 8% v maximálním výkonu.
STAGE 3 : tyto kity se používají, pokud je motocykl osazen přímými vzduchovými filtry a air-box se ruší.Obsahují také jiné jehly, pružiny stejně tak jako u kitů STAGE 1 a 2. Protože přímé filtry dodají motocyklu mnohem více vzduchu než filtr umístěný v air-boxu, používají se větší hlavní trysky. Proto je třeba počítat s o něco vyšší spotřebou (většinou o 1-1,5 litru na 100 km). V porovnání se stage 1 a 2 zlepšují tyto kity hlavně výkon ve vyšších otáčkách - a to o 10-15%. Nejsou vyvinuty pro všechny motocykly, ale jen pro motocykly kde se dají použít přímé filtry, a kde se při testování ukázaly významné výkonnostní nárůsty.
STAGE 7 : jsou to kity určené jen pro závodní motocykly nebo pro speciální aplikace. S výjimkou Dynojet kitů Stage 7 pro motocykly Harley Davidson jsou určeny jen pro závodní okruhy, protože zlepšují výkon jen ve vyšších otáčkách (oblast do cca 6000-8000 otáček je pro běžné účely na silnici téměř nepoužitelná - motocykl zabírá až ve vyšších otáčkách!)
dynojet nemam ale vse ostatni se ladilo jak jen to slo...odspodu mi jede vyborne...ale ...ale je pravda ze je vse odladeno o tevrenemu kompletu...jak jej ucpu tak je to tak strasne znat...po ucpani pada vykon na uroven ZRX




ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Kamarád namontoval motor ZX 12 do peugeotu 205 a jezdí s tím úspěšně autokros.zdenek píše:![]()
![]()
to bylo dobry Marty, holt nic se nevyrovna ZRX s motorem ze ZX12![]()
o jedním vím, ale pan si ho chce davat do Skodovky mb 1000, tak mu držim palečky
Marty, o výkonu ZX 12 nelze pochybovat, nedostatek výkonu u těchto motorek bývá způsoben pravým zápěstím

ZRX 1200 R
Pavel ZRX píše:Kamarád namontoval motor ZX 12 do peugeotu 205 a jezdí s tím úspěšně autokros.zdenek píše:![]()
![]()
to bylo dobry Marty, holt nic se nevyrovna ZRX s motorem ze ZX12![]()
o jedním vím, ale pan si ho chce davat do Skodovky mb 1000, tak mu držim palečky
Marty, o výkonu ZX 12 nelze pochybovat, nedostatek výkonu u těchto motorek bývá způsoben pravým zápěstím


ale jak rika bohem FANUS...kazda motorka nad 100 koni uz ladit nepotrebuje...dostatek vykonu...pak uz je to o umeni


ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Jo tak na tom co říká Fanuš něco pravdy budeMARTY píše:Pavel ZRX píše:Kamarád namontoval motor ZX 12 do peugeotu 205 a jezdí s tím úspěšně autokros.zdenek píše:![]()
![]()
to bylo dobry Marty, holt nic se nevyrovna ZRX s motorem ze ZX12![]()
o jedním vím, ale pan si ho chce davat do Skodovky mb 1000, tak mu držim palečky
Marty, o výkonu ZX 12 nelze pochybovat, nedostatek výkonu u těchto motorek bývá způsoben pravým zápěstím![]()
![]()
ale jak rika bohem FANUS...kazda motorka nad 100 koni uz ladit nepotrebuje...dostatek vykonu...pak uz je to o umeni![]()

Buell xb12r
CKC#160
CKC#160