Dynojet

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Uživatelský avatar
Goofy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 135
Registrován: úte zář 30, 2008 21:54:59
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Goofy » sob led 31, 2009 20:39:30

Jojo o Ceptrusu vím, už jsem jim posílal i fotky a mluvili jsme spolu o kalkulaci vyšlo by to na desítku od svodů až dozadu i s odladěním akrát nevím co na to hoši policajtský v rakousku, a navíc minimálně tejden bez motorky. Uvidíme po sezóně, třeba si to ještě rozmyslím. To by člověk musel dělat jenom na bike. Nu uvidíme, když mi nezkrouhnou 13 plat tak něco zainvestuju. Jen tak mimochodem a nechtěl by někdo Zephyra????? Že bych se pak kouknul po nějakým Rexovi?
Zephyr 1100

Uživatelský avatar
KING
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 855
Registrován: stř bře 29, 2006 22:56:48
Bydliště: Sebranice č.10

Příspěvek od KING » sob led 31, 2009 21:27:55

GEORG chtěl. napiš mu PM. Už dlouho něco schání.
KING ZRX 1200 "03"
148 CKC

Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4467
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis » sob led 31, 2009 21:35:52

Jo hochu, neni penis - neni laska! Každá sranda něco stojí a když chceš laďáky na mašinu, musíš je zaplatit...jinak nezbývá než barbarský "samadomatuning" a i ten se pak příliž často nesetkává u příslušníků s pochopením... ;)
Každopádně možností, jak naučit řádně "mutovat" Zephyra je určitě hodně, jen na to mít groše... :)
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 832
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvek od Dargas » sob led 31, 2009 22:08:58

Obrázek

tenhle kousek od kerkera je taky libovej :wink:
CKC # 594

MiMoZa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 678
Registrován: sob srp 19, 2006 14:25:30

Příspěvek od MiMoZa » pon úno 02, 2009 10:58:53

KankX píše: Dynojet se vetsinou rovna vetsi dira a kdyz je vetsi dira, tece vic benzinu co z se zase rovna vetsi spotreba :wink:
Dovol mi s tebou KankXi tak trochu nesouhlasit...Většinou to tak je,ale záleží jakej stage si tam dá...
Jsou tuším tři základní druhy,aspon mi to tak vysvětloval mechanik..
Stage 1: (mám já)Jede krásně od nízkých otáček,plynulá výkonová křivka a spotřebu mám o cca 0,5l/100km níž než předtím
Stage 2: Kompromis mezi stage 1 a 3. Nástup kolem 6-7tis. ot.
Stage 3: Vyloženě okruhová záležitost. Spodek mrtvej,od 8-9tis ot. vám to urve ruce
Jinak,pokud bych se měl rozhodovat znovu,už bych se na to asi vybodnul. Dával jsem stage 1+KN do airboxu a přihodilo to nějakých 4-5 koníků,takže vyšel koník na 1000Kč a to se věru nevyplatí....

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » pon úno 02, 2009 11:57:28

Tady si zase dovolím nesouhlasit já.

Koupil jsem sadu,kde je stage 1-3 tzn. několik průměrů trysek,zvedací jehly.jiný pružiny.

No a dvorní ladič ladí a zkouší a pokouší se dosáhnout optimální křivky výkonu a krouťáku...

Nevím,kdo by chtěl,aby mu motorka jela jako blázen 6-10 tis.ot. a 2-6 tis. nejela- byla mrtvá na spodek? :roll:
To bych chcípnul!!! :lol:

A vše souvisí se vším,dle průchodnosti.
Sání
Výfuk.soustava (svody hrajou nejdůležitější roli,ověřeno v praxi)
Přívod paliva,seřízení ...

A ještě máš pravdu,že stage 1 má menší průměr trysek než jsou origo,tj.-míň paliva...
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » pon úno 02, 2009 12:09:59

MiMoZa píše:
KankX píše: Dynojet se vetsinou rovna vetsi dira a kdyz je vetsi dira, tece vic benzinu co z se zase rovna vetsi spotreba :wink:
Dovol mi s tebou KankXi tak trochu nesouhlasit...Většinou to tak je,ale záleží jakej stage si tam dá...
Jsou tuším tři základní druhy,aspon mi to tak vysvětloval mechanik..
Stage 1: (mám já)Jede krásně od nízkých otáček,plynulá výkonová křivka a spotřebu mám o cca 0,5l/100km níž než předtím
Stage 2: Kompromis mezi stage 1 a 3. Nástup kolem 6-7tis. ot.
Stage 3: Vyloženě okruhová záležitost. Spodek mrtvej,od 8-9tis ot. vám to urve ruce
Jinak,pokud bych se měl rozhodovat znovu,už bych se na to asi vybodnul. Dával jsem stage 1+KN do airboxu a přihodilo to nějakých 4-5 koníků,takže vyšel koník na 1000Kč a to se věru nevyplatí....
ok, verim ti :-) ...nemam s tim osobni zkusenost, znam to jen z vypraveni :lol:
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

MiMoZa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 678
Registrován: sob srp 19, 2006 14:25:30

Příspěvek od MiMoZa » pon úno 02, 2009 15:18:21

Tak jsem pohledal a našel toto :arrow: Jak vidno,vše je jinak...

Kód: Vybrat vše

Protože každý motocykl je možno upravit různými způsoby, Dynojet vyrábí několik variant kitů, označovaných jako "Stage". Každý Stage počítá s jinou úpravou motocyklu. Při konstrukci kitů Dynojet testuje možnosti jednotlivých motocyklů, zda se dá upravit airbox, použít přímé filtry, úprava motoru atd. Lze tedy říci, že rozdělení kitů je dáno možnou úpravou motocyklu.

STAGE 1 : navržen pro motocykly , které používají air-boxový filtr, mají sériové nebo jiné otevřené výfuky. Tyto kity obsahují většinou více velikostí trysek pro osazení na sériový filtr nebo propustnější K&N filtr, sériové nebo otevřené výfuky, dále obsahují speciální jehly a pružiny do šoupátek. Tyto kity jsou navrženy na vylepšení celého průběhu výkonové křivky, mají vyhladit výkonnostní propady, které jsou u mnoha motocyklů už v sérii (většinou v oblasti 5000-6000 otáček). Určitě je doporučujeme po montáži otevřeného výfuku nebo koncovky, kdy optimalizují přísun a bohatost palivové směsi v celém průběhu. Co se týče výkonnostního nárůstu, je to cca 5% v maximálním výkonu, ve střední části je toto zlepšení mnohdy výraznější. Spotřeba?, v 95% případů jsou použité hlavní trysky menší než sériové, takže spotřeba nebývá vyšší!

STAGE 2 : obsahují stejné díly jako kity STAGE 1, ale na rozdíl od nich jsou určeny pro motocykly, kde se upravuje air-box nebo sání. Také obsahují více variant hlavních trysek pro osazení na sériový filtr nebo otevřenější K&N filtr a pro různé typy koncovek nebo celých kompletních výfukových systémů. Výkonnostní nárůst u těchto kitů je cca 8% v maximálním výkonu.

STAGE 3 : tyto kity se používají, pokud je motocykl osazen přímými vzduchovými filtry a air-box se ruší.Obsahují také jiné jehly, pružiny stejně tak jako u kitů STAGE 1 a 2. Protože přímé filtry dodají motocyklu mnohem více vzduchu než filtr umístěný v air-boxu, používají se větší hlavní trysky. Proto je třeba počítat s o něco vyšší spotřebou (většinou o 1-1,5 litru na 100 km). V porovnání se stage 1 a 2 zlepšují tyto kity hlavně výkon ve vyšších otáčkách - a to o 10-15%. Nejsou vyvinuty pro všechny motocykly, ale jen pro motocykly kde se dají použít přímé filtry, a kde se při testování ukázaly významné výkonnostní nárůsty.

STAGE 7 : jsou to kity určené jen pro závodní motocykly nebo pro speciální aplikace. S výjimkou Dynojet kitů Stage 7 pro motocykly Harley Davidson jsou určeny jen pro závodní okruhy, protože zlepšují výkon jen ve vyšších otáčkách (oblast do cca 6000-8000 otáček je pro běžné účely na silnici téměř nepoužitelná - motocykl zabírá až ve vyšších otáčkách!)

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pon úno 02, 2009 19:35:32

O STAGE 7 jsem nevěděl, o některých částech článku by se dalo diskutovat.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » pon úno 02, 2009 20:03:50

dynojet nemam ale vse ostatni se ladilo jak jen to slo...odspodu mi jede vyborne...ale ...ale je pravda ze je vse odladeno o tevrenemu kompletu...jak jej ucpu tak je to tak strasne znat...po ucpani pada vykon na uroven ZRX :D :D :D
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Uživatelský avatar
zdenek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 450
Registrován: stř led 31, 2007 02:31:31
Bydliště: Olomóc

Příspěvek od zdenek » pon úno 02, 2009 20:33:18

:D :D
to bylo dobry Marty, holt nic se nevyrovna ZRX s motorem ze ZX12 :wink:
o jedním vím, ale pan si ho chce davat do Skodovky mb 1000, tak mu držim palečky :lol:
rex je náš, dělá dobře mně i tobě
ZRX1200R
2006

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pon úno 02, 2009 20:56:18

zdenek píše::D :D
to bylo dobry Marty, holt nic se nevyrovna ZRX s motorem ze ZX12 :wink:
o jedním vím, ale pan si ho chce davat do Skodovky mb 1000, tak mu držim palečky :lol:
Kamarád namontoval motor ZX 12 do peugeotu 205 a jezdí s tím úspěšně autokros.
Marty, o výkonu ZX 12 nelze pochybovat, nedostatek výkonu u těchto motorek bývá způsoben pravým zápěstím :lol:
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » pon úno 02, 2009 21:04:39

Pavel ZRX píše:
zdenek píše::D :D
to bylo dobry Marty, holt nic se nevyrovna ZRX s motorem ze ZX12 :wink:
o jedním vím, ale pan si ho chce davat do Skodovky mb 1000, tak mu držim palečky :lol:
Kamarád namontoval motor ZX 12 do peugeotu 205 a jezdí s tím úspěšně autokros.
Marty, o výkonu ZX 12 nelze pochybovat, nedostatek výkonu u těchto motorek bývá způsoben pravým zápěstím :lol:
:D :D
ale jak rika bohem FANUS...kazda motorka nad 100 koni uz ladit nepotrebuje...dostatek vykonu...pak uz je to o umeni :D :wink:
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » pon úno 02, 2009 21:32:31

MARTY píše:
Pavel ZRX píše:
zdenek píše::D :D
to bylo dobry Marty, holt nic se nevyrovna ZRX s motorem ze ZX12 :wink:
o jedním vím, ale pan si ho chce davat do Skodovky mb 1000, tak mu držim palečky :lol:
Kamarád namontoval motor ZX 12 do peugeotu 205 a jezdí s tím úspěšně autokros.
Marty, o výkonu ZX 12 nelze pochybovat, nedostatek výkonu u těchto motorek bývá způsoben pravým zápěstím :lol:
:D :D
ale jak rika bohem FANUS...kazda motorka nad 100 koni uz ladit nepotrebuje...dostatek vykonu...pak uz je to o umeni :D :wink:
Jo tak na tom co říká Fanuš něco pravdy bude :)
Buell xb12r
CKC#160

Odpovědět