Stránka 2 z 5
Napsal: pon pro 29, 2008 21:41:41
od valentino111
Pavel ZRX píše:valentino111 píše:takze radíte jen PC III nic jineho s tim nejde udelat?
Buď prodloužíš dobu otevření vstřiků změnou paliv. mapy, nebo zvýšit tlak paliva, což je problém. Každopádně nech zkontrolovat lambda regulaci, ta by měla do jisté míry umět obohatit směs.
a tu lambda regulaci jak???to mi zmerí někdě na brzdě???
Napsal: pon pro 29, 2008 22:04:03
od Pavel ZRX
Lambda se dá zkontrolovat měřením výstupního napětí osciloskopem, nebo sériovou diagnostikou ve začkovém servise. Na brzdě se měří většinou napětí externí lambdy, která se vsune do výfuku, ty potřebuješ změřit tu svoji.
Napsal: pon pro 29, 2008 22:22:34
od valentino111
čoveče tak to je moc na mě složitý....tak co radíš?nejblíž kawasaki je pro mě v Brně....tam mi to změří?nebo koupit ten PCIII a nechat odladit na brzdě...
Napsal: pon pro 29, 2008 22:32:41
od Pavel ZRX
Pokud chceš, aby to s tím laďákem a KN filtrem dobře chodilo, tak asi programovatelnou jednotku. Ta lambda regulace mě napadla v souvislosti s tím, že motorka střílí i v origo stavu.
Napsal: úte pro 30, 2008 00:16:33
od valentino111
no a jsou i jine progr. jednotky nez PCIII?a jestli od ignitechu tak jake to jsou?a ceny se pohybuji jak?no v origo to nestrilelo, az sem tam dal KN tak minimalne...ale jen na jednicku, mozna dvokju, kdyz se jela normal palba tak vubec, ale ted s tim ladakem, to strili porad....
Napsal: úte pro 30, 2008 08:56:21
od Pavel ZRX
IGNITECH nabízí několik typů programovatelných jednotek. Umí podle typu ovládat vstřikování, předstih zážehu a např. přívěru výfuku.
Napsal: úte pro 30, 2008 12:11:08
od valentino111
prosim te a ktere to jsou a ceny se pohybují jak???ja kdyz mrknu na stranky jejich tak nevim ktera bije...
Napsal: úte pro 30, 2008 12:28:21
od Pavel ZRX
Někde na stránkách mají kontakty na prodejce, tam ti poradí nejlíp. Doporučuju Jirku Grecha od Kroměříže, opravdu tomu rozumí.
Napsal: úte pro 30, 2008 12:37:59
od valentino111
ok díky moc za rady...do jara to musim nějak vyřešit...
Napsal: čtv led 01, 2009 18:39:46
od geca
Cena jednotky na Z1000 je cca 10tis plus DPH a odladěj ti to cca za týden a cena 1500až2000.nebo jak už jsem psal
www.dolamoto.cz telefon 602100889.
Mám tam taky KNko a občas to střelí ale není to tak hrozný.
Napsal: sob led 03, 2009 17:16:07
od valentino111
tos to je lepsí ten power commander ne???vyjde levneji a svuj ucel to splní
Napsal: ned led 04, 2009 14:54:37
od geca
Těžko říct co je lepší jestli PC nebo jednotka několik lidí tvrdí že PC tak neodladíš jako jednotku.Já osobně jdu do jednotky
http://www.ignitech.cz/czech/ignijet/ig ... 202007.htm 
Napsal: ned led 04, 2009 16:16:42
od valentino111
a ta stojí tech cca 10tis kč bez DPH???to je celkem hodně...jako kdybych nemuse řešit prachy tak koupím cokoliv, ale tohle je celkem drahy...PCIII se dá sehnat za cca 7500kč at uz z USA nebo Německa...
Napsal: ned led 04, 2009 18:11:08
od Zubr
valentino111, je jasný, že na 90% je problém v tom KNku, samotná koncovka výfuku, bez výměny svodů, nemá na směs takový vliv. Proto ti radím, vrať tam origo filtr a bude vše v pořádku. Cena origo filtru není nijak závratná a nemusíš to odlaďovat na brzdě.
Napsal: ned led 04, 2009 20:34:25
od valentino111
Zubr, asi máš pravdu, ale ja origo filtr nikde nenasel tak sem koupil KN, a pred tydnem mi prisla i cistici sada KN, tak je mi lito to vyhodit....nebo má někdo zajem???a co kdyz to bude i pak strílet???ne ze by mi to nejak vadilo,ale lidi blbe cumi, proste kdyz tomu naložím zavru plyn tak to je pošušňáníčko...ne ale delam to kvuli motoru, nechci to nějak pokurvit