Stránka 2 z 3
Napsal: ned led 11, 2009 20:10:41
od Petan
Táákže zdravím Vás hoši.Víko už je skoro na cestě domů

- díky VOLKSWAGEN-ovi.
VOLKSWAGEN-e tímto ti chci moooooooc poděkovat že ses zavázal mi jej z eBay objednat - koupit,mnohokrát díky.
a chtěl bych se zeptat jaký olej lejete do moto ?
Mě bývalý majitel při prodeji řekl že tam lil nějaký CASTROL 10W40.
no a když už jsem vypustil olej a sdělal alt. víko tak už ho i rovnou vyměním - jak víko

tak i olej, tak se chci zeptat jaký tedy nejlepší ten olej ? a filtr? nějaké parametry podle čeho ho koupit?
uvažuju :
http://www.olejspol.cz/castrol-zbozi-de ... -litr-460/
díky mějte se
Napsal: ned led 11, 2009 20:35:37
od MARTY
sezenes a namontujes a bude to ok...stejne by me zajimalo kdo tohle muze udelat aniz by na to upozornil

Napsal: pon led 12, 2009 10:40:07
od Ladis
Tento olej leje Asko ve svým servisu do všech motorek. Sám ho používám taky a žádný problém, můžu doporučit!
Filtr kup podle typu motorky - klasiku, na tom toho tolik nevymyslíš, zvlášť, když ho budeš měnit s každou výměnou oleje.

Napsal: pon led 19, 2009 17:56:55
od Petan
víko je doma

huráá,ale ještě bych potřeboval vědět jednu věc, koupil jsem víko i s vynutím - starší, chtěl jsem že bych sem to předělal komplet tak jsem chtěl rozpojit tu kostku která jde na to vynutí,ale ono ten ¨exot¨co to měl předemnou nevím proč, kostka je pryč a jsou tam dané čokolády, tak teď konečně moje otázka:
je jedno jak ty černé kabely co jdou od vynutí zapojím na ty kabely co měli jít natu kostku z elektroinstalce (kabeláže )moto ? já si myslím že ne, nejsem auto elektrikář,ale aby něco neshořelo
díky hoši.
Napsal: pon led 19, 2009 18:08:15
od matt
já tam liju tohle
http://www.olejspol.cz/castrol-zbozi-de ... -litr-459/
a taky žádnej problem.daval sem ji na seřízení do servisu a borec mi řekl že jede jako fík ale třeba to říkal jen tak

Napsal: úte led 20, 2009 20:30:48
od Petan
nevíte někdo jak je zapojená ta kostka co jde od statorového vinutí ? .... vypadá takto :
_
I I
dva kontaktny jsou vedle se a jeden je nad nima, už vím že jeden je buzení ..ale nevím který ...
to není na fóru žádný servisák, nebo člověk který se zabývá opravami moto ?........
nebo není někdo ochotný mí vyfotit ten konektor , co mě chybí - kostka která se napojuje vinutí a ten konemtor co jde na usměrňovač, a vzít multimetr propískat ty kabely které na sebe sedí ? ...... jestli je někdo z blížšího okolí uherského hradiště ? .... já bych klidně přijel a vše si oměřil , .....
Napsal: úte led 20, 2009 23:08:31
od DoktorZRX
Petan píše:nevíte někdo jak je zapojená ta kostka co jde od statorového vinutí ? .... vypadá takto :
_
I I
dva kontaktny jsou vedle se a jeden je nad nima, už vím že jeden je buzení ..ale nevím který ...
to není na fóru žádný servisák, nebo člověk který se zabývá opravami moto ?........
nebo není někdo ochotný mí vyfotit ten konektor , co mě chybí - kostka která se napojuje vinutí a ten konemtor co jde na usměrňovač, a vzít multimetr propískat ty kabely které na sebe sedí ? ...... jestli je někdo z blížšího okolí uherského hradiště ? .... já bych klidně přijel a vše si oměřil , .....
Musíš chvilku počkat na odpověď, určitě někdo napíše. Před pár lety se třeba komunikovalo jen dopisem, jó to byly časy

Napsal: stř led 21, 2009 15:08:34
od Dak
Takže to mám potvrzené. Zapojení je do hvězdy, takže je jedno jak ty dráty půjdou do té kostky, regulátoru. Fáze se mezi sebou možou prohodit a bude to fungovat.
Napsal: stř led 21, 2009 21:29:19
od Petan
ty Daku mám to teda skusit zapojit jak mě napadne? nerad bych vypálil elektriku

Napsal: čtv led 22, 2009 06:41:48
od 666S999
Petan píše:ty Daku mám to teda skusit zapojit jak mě napadne? nerad bych vypálil elektriku

raděj ne!
takhle je to na Rexovi...
Napsal: čtv led 22, 2009 09:59:06
od Dak
Chosé je to tak! Tím nemyslím jak ho napadne. Výstupy z té "kostky" jsou tři a dráty taky tři. Jelikož je to do hvězdy, tak je jedno jestli bude buzená cívka 1, nebo 2, nebo 3. Dráty se mezi sebou možou prohodit a výsledek bude stejný. Ovšem bacha! Myslím tím jen ty vstupy k tomu určené a dráty z cívky! Aspoň tak mně to řekl borec co dělá mašiny už nejaký rok a má myslím i servis. Možná ho Peťane znáš, je to Fík.
Napsal: čtv led 22, 2009 11:43:42
od Petan
fík - martin , iron moto ? no lehce se známe .... už sem s ním řešil pár problémů, tak teď nevím ......... ,skusím vzít schéma a kdyžtak se za ním stavit ať mi poradí co a jak ....
od vinutí 3 černé dráty - dál od kostky do elektroinstalace zas 3 dráty - žluté ,
je teda jedno jak dám ty žluté na černé ? jestli je dám :
1-2-3
3-2-1
1-2-3
2-1-3
1-2-3
1-3-2
1-2-3
3-1-2
1-2-3
2-3-1
? ..... ?
Napsal: čtv led 22, 2009 17:51:47
od Anti
Nevím jak na vašich strojích,ale řekl že to bude stejné jak na KLR.Z altíku leze pět drátů.Dva ze snímače a pak tři žluté z vinutí.
A tak jak je psáno výše,u těch tří žlutých je pořadí libovolné,jelikož zapojení těch drátů je identické jak v cívkách alternátoru,tak v relé.
ZRX alt:
Napsal: čtv led 22, 2009 20:48:05
od 666S999
Posílám obrázky, abychom si nepletli dojmy s pojmy!
Co si představujete:"odchází dráty z alternátoru", jestli z vinutí dále k regulaci, nebo z "generátoru" do baterky a do
kabeláže na motorce...
Zapojení je do hvězdy, takže je jedno jak ty dráty půjdou do té kostky, regulátoru. Fáze se mezi sebou možou prohodit a bude to fungovat.
Zapojení je do hvězdy=souhlas, 3 konce statorového jakkoli na vývody P1,P2,P3 usměrňovače=souhlas, do regulátoru nepoplést a do kabeláže motorky jakbysmet.
Napsal: pát led 23, 2009 00:05:48
od Dak
Přesně tak sem to myslel Chosé. Už sme o tom prodiskutovali s Peťanem nejaký te čas u ICQ. Sme od sebe cca 3 km tak to nejak rozjedem.