Modely, testy, zkušenosti
-
Ladis
- Ghostrider

- Příspěvky: 4467
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Ladis » čtv lis 20, 2008 11:12:01
milda píše:Asi se budeš muset zapojit do značkovýho motoveteranclubu Ladisi !!

Moc rád bych...jen najít toho pravýho "vetroša"...

ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
-
Z.
- Ghostrider

- Příspěvky: 3443
- Registrován: ned dub 09, 2006 17:07:36
- Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek
od Z. » čtv lis 20, 2008 11:56:23
Moc tomu nerozumím, ale pokud se mě týká a pokud bych dneska vybíral novou motorku, tak si z modelů 2009 vyberu. Stejně jako bych si vybral i z modelů 2008, 2007, ...
V nabídce mi kromě silného naháče (nad 1200) nechybí nic.
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
-
volkswagen
- Site Admin

- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od volkswagen » čtv lis 20, 2008 11:58:52
Je prostě jiná doba a táhnou jiný stroje... Mám pocit, že se extrémě profiluje a univerzálních motorek je čím dál tím méně... Takže buď ostré endurko, ostrý supersport, nekompromisní cesťák pro vepřový hlavy... no a zbývá budgetová er-6 a 250 a extrémistická ZZR. No a protože všichni bohatnou na cestovním enduru, tak tam prskneme ještě Versysáka.... VNka to je prostě furt dokola to samý, na tom se nedá nic moc vylepšovat - zlatá klasika... takový 900 by se mi líbilo na bublání po kraji... kdybych neměl rodinu a hypotéku

Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
-
KankX
- Site Admin

- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od KankX » čtv lis 20, 2008 13:04:47
Z. píše:Moc tomu nerozumím, ale pokud se mě týká a pokud bych dneska vybíral novou motorku, tak si z modelů 2009 vyberu. Stejně jako bych si vybral i z modelů 2008, 2007, ...
V nabídce mi kromě silného naháče (nad 1200) nechybí nic.
...no prave

me chybi ta "poradna" motorka nad 1200ccm co vypada stejne jako jede

proste ten pravy MUSCLE... v ostatnich pripadech sport, supersport, chopper atd. bych si taky vybral, ale ty nechci

...kurva, jsem platici divak, ale mam asi listky na spatne predstaveni

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
-
KankX
- Site Admin

- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od KankX » čtv lis 20, 2008 13:09:58
volkswagen píše:Je prostě jiná doba a táhnou jiný stroje... Mám pocit, že se extrémě profiluje a univerzálních motorek je čím dál tím méně... Takže buď ostré endurko, ostrý supersport, nekompromisní cesťák pro vepřový hlavy... no a zbývá budgetová er-6 a 250 a extrémistická ZZR. No a protože všichni bohatnou na cestovním enduru, tak tam prskneme ještě Versysáka.... VNka to je prostě furt dokola to samý, na tom se nedá nic moc vylepšovat - zlatá klasika... takový 900 by se mi líbilo na bublání po kraji... kdybych neměl rodinu a hypotéku

...asi je ten sortiment danej tim kdo to kupuje a kdo to dnes kupuje??? ...jen samy zbohatlici, jako doplnek k autu, domu. Jezdit na tom stejne neumi, ale hlavne aby se to co nejvic podobalo MotoGP a aby to melo v papirech ta spravna cisla, nakonec stejne to jen obcas vytahnout pred garaz aby sousedi videli a sousedi by malo slintali kdyby ta motorka pred garazi vypadla jako motorka... Vite vubec jeste nekdo jak ma vypadat motorka??? Ono na tech dnesnich uz z te motorky toho moc nezbylo, snad jen ty dve kola

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
-
Zdrahy
- Site Admin

- Příspěvky: 7011
- Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
- Bydliště: Město
Příspěvek
od Zdrahy » čtv lis 20, 2008 13:29:15
KankX píše:volkswagen píše:Je prostě jiná doba a táhnou jiný stroje... Mám pocit, že se extrémě profiluje a univerzálních motorek je čím dál tím méně... Takže buď ostré endurko, ostrý supersport, nekompromisní cesťák pro vepřový hlavy... no a zbývá budgetová er-6 a 250 a extrémistická ZZR. No a protože všichni bohatnou na cestovním enduru, tak tam prskneme ještě Versysáka.... VNka to je prostě furt dokola to samý, na tom se nedá nic moc vylepšovat - zlatá klasika... takový 900 by se mi líbilo na bublání po kraji... kdybych neměl rodinu a hypotéku

...asi je ten sortiment danej tim kdo to kupuje a kdo to dnes kupuje??? ...jen samy zbohatlici, jako doplnek k autu, domu. Jezdit na tom stejne neumi, ale hlavne aby se to co nejvic podobalo MotoGP a aby to melo v papirech ta spravna cisla, nakonec stejne to jen obcas vytahnout pred garaz aby sousedi videli a sousedi by malo slintali kdyby ta motorka pred garazi vypadla jako motorka... Vite vubec jeste nekdo jak ma vypadat motorka??? Ono na tech dnesnich uz z te motorky toho moc nezbylo, snad jen ty dve kola

Něco na tom je, spousta pitomců má "R1 woe" (ale taky "desinu woe"), ale ten závěr neberu - říká se tomu evoluce

Kromě nesmyslných výkonů se vyvíjí brzdy, podvozky a spousta dalších věcí. Někde jsem četl, že stárnutí člověka se dá poznat podle jakéhosi indexu - od určitého bodu nebereš hudbu pro mladý, potom přejde zájem o nejnovější techniku, o módu.. Mě se spousta nových motorek líbí a brečet kvůli tomu, že po 10 letech přestali prodávát ZRX a prodávají se motorky poplatné době nemá smysl. To jestli dělá Kawa velkého naháče? - dělá Zko a předpokládám že znají prodeje u XJR, GSX a podobně - zkrátka si umí zpočítat, že vývoj retra muscle potvory jako je třeba nový Max je tak drahý, že by se jim to zkrátka nezaplatil. Bohužel... Druhá věc je, že kdyby vyrazili s voňavým REXem 1400 ve stylu VMaxe, tak si ho většina z nás nebude moc dovolit...

ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
-
volkswagen
- Site Admin

- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od volkswagen » čtv lis 20, 2008 13:47:12
KankX píše:volkswagen píše:Je prostě jiná doba a táhnou jiný stroje... Mám pocit, že se extrémě profiluje a univerzálních motorek je čím dál tím méně... Takže buď ostré endurko, ostrý supersport, nekompromisní cesťák pro vepřový hlavy... no a zbývá budgetová er-6 a 250 a extrémistická ZZR. No a protože všichni bohatnou na cestovním enduru, tak tam prskneme ještě Versysáka.... VNka to je prostě furt dokola to samý, na tom se nedá nic moc vylepšovat - zlatá klasika... takový 900 by se mi líbilo na bublání po kraji... kdybych neměl rodinu a hypotéku

...asi je ten sortiment danej tim kdo to kupuje a kdo to dnes kupuje??? ...jen samy zbohatlici, jako doplnek k autu, domu. Jezdit na tom stejne neumi, ale hlavne aby se to co nejvic podobalo MotoGP a aby to melo v papirech ta spravna cisla, nakonec stejne to jen obcas vytahnout pred garaz aby sousedi videli a sousedi by malo slintali kdyby ta motorka pred garazi vypadla jako motorka... Vite vubec jeste nekdo jak ma vypadat motorka??? Ono na tech dnesnich uz z te motorky toho moc nezbylo, snad jen ty dve kola

No a podle čeho jinýho by se měly motorky vyrábět?

Kdyby se rex prodával, tak se vyrábí dál - holt to asi taková hitparáda není. Krom toho se kawasaki prostě vyprofilovala na sportovní motorky a ostatní od nich víceméně derivuje.... Takže mají etalon GPZ ze kterýho vycucali ER-6 a klobouk dolů, jak se jim to povedlo.... Do zetka sypou motor z devítky no a potom holt kolem "volenejsilnějšíhomotorukterejmájakojedinejvesvýtříděvopravdovýproměnlivýčasováníventilůvoleaťužtoznamenácochce" postavili dvě docela povedený motorky, po kterejch stejně u nás ani pes neštěkne...
Takže jestli něco vyvíjejí, tak je to šestka a litr... 250 je dobrej počin pro začátek - ale blockbuster z toho nikdy nebude... ER-6 a Versys se vezou na povedeným motoru no a Zko je stylovka. Řadu KX jedou taky pro sport - to se snad nedá ani přihlásit na značky no a jak jsem napsal - co chcete vymejšlet na cruiserech...
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
-
KankX
- Site Admin

- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od KankX » čtv lis 20, 2008 13:59:48
ZdrahyZX9R píše:
Něco na tom je, spousta pitomců má "R1 woe" (ale taky "desinu woe"), ale ten závěr neberu - říká se tomu evoluce

Kromě nesmyslných výkonů se vyvíjí brzdy, podvozky a spousta dalších věcí. Někde jsem četl, že stárnutí člověka se dá poznat podle jakéhosi indexu - od určitého bodu nebereš hudbu pro mladý, potom přejde zájem o nejnovější techniku, o módu.. Mě se spousta nových motorek líbí a brečet kvůli tomu, že po 10 letech přestali prodávát ZRX a prodávají se motorky poplatné době nemá smysl. To jestli dělá Kawa velkého naháče? - dělá Zko a předpokládám že znají prodeje u XJR, GSX a podobně - zkrátka si umí zpočítat, že vývoj retra muscle potvory jako je třeba nový Max je tak drahý, že by se jim to zkrátka nezaplatil. Bohužel... Druhá věc je, že kdyby vyrazili s voňavým REXem 1400 ve stylu VMaxe, tak si ho většina z nás nebude moc dovolit...

...mozna si uplne nepochopil co jsem mel tim koncem na mysli, nemam rad RETRO motorky, mam rad motorky co vypadaji jako motorky a ne UFO

LIbi se mi USD vidle, libi se mi poradny brzdy, libi se mi zajimava zadni kyvka, libi se mi atd atd. ale chci aby ta motorky vypadala jako motorka (tezko vysvetlit) proste auto cupe (konkretne Porsche Carrera) vypada furt jako auto cupe (tyka se i nejnovejsiho modeloveho rocniku) a je moderni a porad stejne krasne a porad ho lidi chteji a nema digitalni budiky jako Fiat TIPO v roce 1988 - hnus fialovej. Pro me poradna motorka musi mit dve kola, poradnej motor a vse pekne videt, zadny zbytecny plasty ala Z1000 a bastl kolem chladice (a to pozor Z1000 se mi samozrejme libi, ma styl ale neni to motorka jako motorka)

tak a je to

...aspon zase usetrim, prodam rexe a koupim Carrera 4

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
-
Z.
- Ghostrider

- Příspěvky: 3443
- Registrován: ned dub 09, 2006 17:07:36
- Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek
od Z. » čtv lis 20, 2008 14:17:52
KankX píše:ZdrahyZX9R píše:
Něco na tom je, spousta pitomců má "R1 woe" (ale taky "desinu woe"), ale ten závěr neberu - říká se tomu evoluce

Kromě nesmyslných výkonů se vyvíjí brzdy, podvozky a spousta dalších věcí. Někde jsem četl, že stárnutí člověka se dá poznat podle jakéhosi indexu - od určitého bodu nebereš hudbu pro mladý, potom přejde zájem o nejnovější techniku, o módu.. Mě se spousta nových motorek líbí a brečet kvůli tomu, že po 10 letech přestali prodávát ZRX a prodávají se motorky poplatné době nemá smysl. To jestli dělá Kawa velkého naháče? - dělá Zko a předpokládám že znají prodeje u XJR, GSX a podobně - zkrátka si umí zpočítat, že vývoj retra muscle potvory jako je třeba nový Max je tak drahý, že by se jim to zkrátka nezaplatil. Bohužel... Druhá věc je, že kdyby vyrazili s voňavým REXem 1400 ve stylu VMaxe, tak si ho většina z nás nebude moc dovolit...

...mozna si uplne nepochopil co jsem mel tim koncem na mysli, nemam rad RETRO motorky, mam rad motorky co vypadaji jako motorky a ne UFO

LIbi se mi USD vidle, libi se mi poradny brzdy, libi se mi zajimava zadni kyvka, libi se mi atd atd. ale chci aby ta motorky vypadala jako motorka (tezko vysvetlit) proste auto cupe (konkretne Porsche Carrera) vypada furt jako auto cupe (tyka se i nejnovejsiho modeloveho rocniku) a je moderni a porad stejne krasne a porad ho lidi chteji a nema digitalni budiky jako Fiat TIPO v roce 1988 - hnus fialovej. Pro me poradna motorka musi mit dve kola, poradnej motor a vse pekne videt, zadny zbytecny plasty ala Z1000 a bastl kolem chladice (a to pozor Z1000 se mi samozrejme libi, ma styl ale neni to motorka jako motorka)

tak a je to

...aspon zase usetrim, prodam rexe a koupim Carrera 4


tak. Tak to je i pro mě.
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
-
Samčus
- Easy slider

- Příspěvky: 829
- Registrován: čtv lis 02, 2006 13:22:42
- Bydliště: Miletín
Příspěvek
od Samčus » čtv lis 20, 2008 14:27:57
ZdrahyZX9R píše: že znají prodeje u XJR, GSX a podobně - zkrátka si umí zpočítat, že vývoj retra muscle potvory jako je třeba nový Max je tak drahý, že by se jim to zkrátka nezaplatil. Bohužel... Druhá věc je, že kdyby vyrazili s voňavým REXem 1400 ve stylu VMaxe, tak si ho většina z nás nebude moc dovolit...

Já netuším jak maj zmapovaný prodeje. Ale já, KankX, Márty, Pedros ( toho neznáte ) a spousta dědků co na motorkách JEZDĚJ chtěj velkej stylovej stroj s moderní technikou a žádnej výrobce jim nenabýdne nic rozumnýho. Novej Vmax je luxus ale určitě né universální motka a mé představě se blíží B king ale pro dva není a na Tesáka se 3 kuframa to taky nejde - a ke všemu to jsou neznačkový stroje. A že by ve světě byly dědci jiný než my. Tomu nevěřím. A nebo jsme JINÝ ...
Naposledy upravil(a)
Samčus dne pát lis 21, 2008 18:15:51, celkem upraveno 1 x.
Samčus ZRX
""CKC_481""
-
Zdrahy
- Site Admin

- Příspěvky: 7011
- Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
- Bydliště: Město
Příspěvek
od Zdrahy » čtv lis 20, 2008 14:55:27
Čísla prodejů rozhodují - zatím to vypadá, že si s Kanxem, Mártym, Pedrosem (co ho neznám) a dalšíma dědkama budeme muset koupit buď něco neznačkovýho¨, nebo něco modernějšího..

ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
-
misak39
- Ghostrider

- Příspěvky: 5071
- Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
- Bydliště: Králíky
Příspěvek
od misak39 » čtv lis 20, 2008 14:59:21
Samčus píše:ZdrahyZX9R píše: že znají prodeje u XJR, GSX a podobně - zkrátka si umí zpočítat, že vývoj retra muscle potvory jako je třeba nový Max je tak drahý, že by se jim to zkrátka nezaplatil. Bohužel... Druhá věc je, že kdyby vyrazili s voňavým REXem 1400 ve stylu VMaxe, tak si ho většina z nás nebude moc dovolit...

Já netuším jak maj zmapovaný prodeje. Ale já, KankX, Márty, Pedros ( toho neznáte ) a spousta dětků co na motorkách JEZDĚJ chtěj velkej stylovej stroj s moderní technikou a žádnej výrobce jim nenabýdne nic rozumnýho. Novej Vmax je luxus ale určitě né universální motka a mé představě se blíží B king ale pro dva není a na Tesáka se 3 kuframa to taky nejde - a ke všemu to jsou neznačkový stroje. A že by ve světě byly dědci jiný než my. Tomu nevěřím. A nebo jsme JINÝ ...
... universální motorka... zajímavej pojem

To jako, aby to vypadalo jako čopr, jezdilo to jako desítka, mohlo se s tím do terénu, po příjezdu z bláta se naložily manželka a kufry, jelo se do Rakous, tam se kufry sundaly a driftovalo se v rejdech jako na supermotardu? Při dnešní technice, mám obavu že si každej bude muset vybrat svůj styl (nebo víc motorek) a toho se držet
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
-
DoktorZRX
- Ghostrider

- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Příspěvek
od DoktorZRX » čtv lis 20, 2008 15:01:55
ZdrahyZX9R píše:Čísla prodejů rozhodují - zatím to vypadá, že si s Kanxem, Mártym, Pedrosem (co ho neznám) a dalšíma dědkama budeme muset koupit buď něco neznačkovýho¨, nebo něco modernějšího..

Já se taky hlásím mezi dědky a chci velkýho naháče bez zbytečnejch plastů

Buell xb12r
CKC#160
-
Goofy
- Easy rider

- Příspěvky: 135
- Registrován: úte zář 30, 2008 21:54:59
- Bydliště: Plzeňsko
Příspěvek
od Goofy » čtv lis 20, 2008 18:29:09
Mno hlasoval jsem dost negativně, protože mě osobně se ten futuristickej design moc nelíbí. Jsem zastáncem klasickýho stylu motorek a proto mám Zephyra a dokud neodejde motor, tak si ho hodlám nechat. Svojí práci udělá, parádu taky a dost mě mrzí, že už se nic takovýho nevyrábí teda krom Z1 za 30.000,- Eur
Zephyr 1100