Stránka 2 z 3
Napsal: sob čer 24, 2006 22:07:50
od čoud
Jasny, nerikam, ze je spatne, dat tam plnou syn, ale pokud je motor zvykly na polo, asi bych ho neucil novemu...
Napsal: pon čer 26, 2006 07:25:52
od NRG
Je fakt, že pokud ten motor běžel celou dobu na polo, tak by syntetika mohla uvolnit ty usazeniny a něco by se mohlo přicpat. No ale pokud ho vypláchne, tak bych se syntetiky nebál. Nebo jiná možnost je postupně přidávat syntetiku (při dolívání) a tak ho na ni "naučit" a potom už může dát celou náplň plné syntetiky.
Napsal: pon čer 26, 2006 07:27:38
od NRG
A taky kvalita olejů jde pořád nahoru, já mám třeba v manuálu předepsanej olej třídy API SE-SF a ty už se snad dneska ani nevyrábí, možná nějakej nejpodřadnější minerál.
Napsal: pon čer 26, 2006 15:15:16
od Bosik
Skus dat do masiny M6AD treba by ta trida odpovidala a motorce nevadilo

Napsal: pon čer 26, 2006 20:27:14
od NRG

A pak bych to šel do Kawasaki reklamovat, že jsem to tam nalil přesně podle manuálu

Napsal: pon čer 26, 2006 20:30:16
od čoud
A to se vyplati...

no nevim,nevim...
Napsal: pát čer 30, 2006 14:23:10
od DoktorZRX
Napsal: pát čer 30, 2006 14:27:27
od volkswagen
No to je rada nad zlato :-/ Proč?
Napsal: pát čer 30, 2006 14:31:28
od DoktorZRX
To ZZ-Rko bylo 4kilo a japonská verze,takže žádný díly...

(ale čekal jsem jinou odpověď v Kawě...)
Napsal: pát čer 30, 2006 14:36:44
od volkswagen
Tak to je jasný.... měl jsem GSF400, podobnej bastard

Napsal: pát čer 30, 2006 14:49:48
od DoktorZRX
Tak to jsme si mohli pobrečet na ramenách...

zxr400
Napsal: pát čer 30, 2006 14:53:10
od DoktorZRX
Jo a majitelé ZXR400 se nemusí bát,ta je Evropská.

Napsal: pát čer 30, 2006 17:03:15
od NRG
JJ, japonci mají snad u všech motorek čtyřstovkový verze určený pro jejich trh. Dokonce jsem něco četl i o čtyřstovkovým Goldwingu

Fakt nekecám

Napsal: pát čer 30, 2006 18:01:55
od volkswagen
nejen 400... bandit a dokonce i GSX se dělaly v 250...
a ten 400 goldwing je zde:
http://www.motorbikes.be/en/Honda_GL_40 ... _1984.aspx
Napsal: pát čer 30, 2006 18:48:40
od čoud
V 250 taky treba ZXR, CBR, FZR ...