Napsal: pon zář 22, 2008 18:42:57
Offroad 4 roky
Pět knotů....ale už jsem to přezul,nyní jen jeden knot a dobrý.Motka naštěstí nic.

Tak by to mělo být, knot je nouzovka, motorka není auto, liší se mimo jiné i počtem kol. Zdrahy, do škarpy tě může krom gumy poslat i polnohospodár, osobně vyzkoušenoZdrahyZX9R píše:Když pojedu na dovolenou, budu mít set na opravu sebou - po dojezdu domů gumu sundám a nechám opravit od profíků, nebo vyhodím. Novou gumu nechám opravit od lidí co se tím živí, starší zahodím a koupim jinou. Sám si to opravím tak na dojezd...
Neměl bych osobně k potlapané gumě důvěru a nejistota z té gumy by mě mohla ve finále poslat i do škarpyno a ušetřit pár tisíc na gumě, když slušný vozík stojí desetitisíce.. Jak říkám, gumu do slušného pneuservisu, ať mi borec co se v tom vyzná řekne, jestli mi tu opravu doporučí, nebo ne
jo já vímPavel ZRX píše:Tak by to mělo být, knot je nouzovka, motorka není auto, liší se mimo jiné i počtem kol. Zdrahy, do škarpy tě může krom gumy poslat i polnohospodár, osobně vyzkoušenoZdrahyZX9R píše:Když pojedu na dovolenou, budu mít set na opravu sebou - po dojezdu domů gumu sundám a nechám opravit od profíků, nebo vyhodím. Novou gumu nechám opravit od lidí co se tím živí, starší zahodím a koupim jinou. Sám si to opravím tak na dojezd...
Neměl bych osobně k potlapané gumě důvěru a nejistota z té gumy by mě mohla ve finále poslat i do škarpyno a ušetřit pár tisíc na gumě, když slušný vozík stojí desetitisíce.. Jak říkám, gumu do slušného pneuservisu, ať mi borec co se v tom vyzná řekne, jestli mi tu opravu doporučí, nebo ne
Máš pravdu!ZdrahyZX9R píše:jo já vímPavel ZRX píše:Tak by to mělo být, knot je nouzovka, motorka není auto, liší se mimo jiné i počtem kol. Zdrahy, do škarpy tě může krom gumy poslat i polnohospodár, osobně vyzkoušenoZdrahyZX9R píše:Když pojedu na dovolenou, budu mít set na opravu sebou - po dojezdu domů gumu sundám a nechám opravit od profíků, nebo vyhodím. Novou gumu nechám opravit od lidí co se tím živí, starší zahodím a koupim jinou. Sám si to opravím tak na dojezd...
Neměl bych osobně k potlapané gumě důvěru a nejistota z té gumy by mě mohla ve finále poslat i do škarpyno a ušetřit pár tisíc na gumě, když slušný vozík stojí desetitisíce.. Jak říkám, gumu do slušného pneuservisu, ať mi borec co se v tom vyzná řekne, jestli mi tu opravu doporučí, nebo ne
pokud se ale ze škarpy vyškrábeš po svých, je napůl vyhráno
ano knot je dojezdová záležitost, v Rakousku je dokonce zakázanej, ale pravda je že se na nich jezdí po celou životnost gumy a nepamatuju že by mně to utíkalo kolem knotu, dokonce kolega udělal takovou díru na offroadu že tam musel nacpat tři knoty vedle sebe a dojel s tím z Rumunska bez dofukovánígeca píše:Můj názor je ten že knot ti snad žádnej pořádnej pneuservis nemuže dát jak na moto tak na auto(dělám tam).Knot je pouze na dojezd do servisu a co se týče těch sraček ve spreji tak ty dokážou tu gumu i pěkně zkurvit.Defekt se dá opravit bud klasickým hřibkem nebo zátěžouvou záplatou.To že na knot někdo jezdí a neucházímu je dobrá věc a gratuluji
dělá se asi víc typů, ty pěnový sou super srágory na vyčištění, jsem to jednou sundaval a nadával jak špačekmisak39 píše:ty sračky ve spreji je smradlavá voda, kterou utřou v servisu hadrem a je po srandě. Gumě to nijak neublíží, bo to tuhne (vulkanizuje vzdušnou vlhkostí) jen na vzduchu za atmosférického tlaku, malou díru to zalepí spolehlivějc než knot. Mám to nafoukaný do babky GPZ 4 roky, guma neuchází, normálně se zahřejvá a normálně jede. Na devítce jsem dojel jen nouzovku domů, a hned v pondělí jsem mazal na výměnu za novou gumici. V servisu jen pokrčil ramenama, jako že jooo, gumku sundal normálně, otřel smradlavou vodu hadrem a bylo. Guma vevnitř i ráfek nedotčený, zajímalo mě to, tak jsem obojí prohlížel pečlivě.
Nesmí se tím ovšem pocintat motorka zvrchu, pak to udělá celkem kvalitní šprcku, která se náramně špatně sundavá. Tož tak.
...asi si mel Misaku nejakou inteligentni, tu co jsem pouzil ja, tak po sundani pneu tam byly dobry 2dl smradlaveho mlika, ktere z toho teklo vsude, fakt humac. Jinak to fungovalo, pneu neuchazela...misak39 píše:ty sračky ve spreji je smradlavá voda, kterou utřou v servisu hadrem a je po srandě. Gumě to nijak neublíží, bo to tuhne (vulkanizuje vzdušnou vlhkostí) jen na vzduchu za atmosférického tlaku, malou díru to zalepí spolehlivějc než knot. Mám to nafoukaný do babky GPZ 4 roky, guma neuchází, normálně se zahřejvá a normálně jede. Na devítce jsem dojel jen nouzovku domů, a hned v pondělí jsem mazal na výměnu za novou gumici. V servisu jen pokrčil ramenama, jako že jooo, gumku sundal normálně, otřel smradlavou vodu hadrem a bylo. Guma vevnitř i ráfek nedotčený, zajímalo mě to, tak jsem obojí prohlížel pečlivě.
Nesmí se tím ovšem pocintat motorka zvrchu, pak to udělá celkem kvalitní šprcku, která se náramně špatně sundavá. Tož tak.