Stránka 2 z 3

Napsal: pon zář 22, 2008 18:42:57
od farmář
Offroad 4 roky 8) Pět knotů....ale už jsem to přezul,nyní jen jeden knot a dobrý.Motka naštěstí nic.

Napsal: pon zář 22, 2008 18:51:42
od geca
Na to nemám slov.Ber to tak jako je postup jak měnit olej tak je postup jak opravit pneu.4ekal jsem že se někdo rychle ozve.Ted jsem byl na dovče a taky jsem si knoty vzal sebou.

Napsal: pon zář 22, 2008 20:23:52
od Zdrahy
Když pojedu na dovolenou, budu mít set na opravu sebou - po dojezdu domů gumu sundám a nechám opravit od profíků, nebo vyhodím. Novou gumu nechám opravit od lidí co se tím živí, starší zahodím a koupim jinou. Sám si to opravím tak na dojezd...
Neměl bych osobně k potlapané gumě důvěru a nejistota z té gumy by mě mohla ve finále poslat i do škarpy :? no a ušetřit pár tisíc na gumě, když slušný vozík stojí desetitisíce.. Jak říkám, gumu do slušného pneuservisu, ať mi borec co se v tom vyzná řekne, jestli mi tu opravu doporučí, nebo ne :wink:

Napsal: pon zář 22, 2008 20:37:34
od Pavel ZRX
ZdrahyZX9R píše:Když pojedu na dovolenou, budu mít set na opravu sebou - po dojezdu domů gumu sundám a nechám opravit od profíků, nebo vyhodím. Novou gumu nechám opravit od lidí co se tím živí, starší zahodím a koupim jinou. Sám si to opravím tak na dojezd...
Neměl bych osobně k potlapané gumě důvěru a nejistota z té gumy by mě mohla ve finále poslat i do škarpy :? no a ušetřit pár tisíc na gumě, když slušný vozík stojí desetitisíce.. Jak říkám, gumu do slušného pneuservisu, ať mi borec co se v tom vyzná řekne, jestli mi tu opravu doporučí, nebo ne :wink:
Tak by to mělo být, knot je nouzovka, motorka není auto, liší se mimo jiné i počtem kol. Zdrahy, do škarpy tě může krom gumy poslat i polnohospodár, osobně vyzkoušeno :evil:

Napsal: pon zář 22, 2008 20:44:42
od Zdrahy
Pavel ZRX píše:
ZdrahyZX9R píše:Když pojedu na dovolenou, budu mít set na opravu sebou - po dojezdu domů gumu sundám a nechám opravit od profíků, nebo vyhodím. Novou gumu nechám opravit od lidí co se tím živí, starší zahodím a koupim jinou. Sám si to opravím tak na dojezd...
Neměl bych osobně k potlapané gumě důvěru a nejistota z té gumy by mě mohla ve finále poslat i do škarpy :? no a ušetřit pár tisíc na gumě, když slušný vozík stojí desetitisíce.. Jak říkám, gumu do slušného pneuservisu, ať mi borec co se v tom vyzná řekne, jestli mi tu opravu doporučí, nebo ne :wink:
Tak by to mělo být, knot je nouzovka, motorka není auto, liší se mimo jiné i počtem kol. Zdrahy, do škarpy tě může krom gumy poslat i polnohospodár, osobně vyzkoušeno :evil:
jo já vím :( pokud se ale ze škarpy vyškrábeš po svých, je napůl vyhráno :wink:

Napsal: pon zář 22, 2008 20:50:32
od Pavel ZRX
ZdrahyZX9R píše:
Pavel ZRX píše:
ZdrahyZX9R píše:Když pojedu na dovolenou, budu mít set na opravu sebou - po dojezdu domů gumu sundám a nechám opravit od profíků, nebo vyhodím. Novou gumu nechám opravit od lidí co se tím živí, starší zahodím a koupim jinou. Sám si to opravím tak na dojezd...
Neměl bych osobně k potlapané gumě důvěru a nejistota z té gumy by mě mohla ve finále poslat i do škarpy :? no a ušetřit pár tisíc na gumě, když slušný vozík stojí desetitisíce.. Jak říkám, gumu do slušného pneuservisu, ať mi borec co se v tom vyzná řekne, jestli mi tu opravu doporučí, nebo ne :wink:
Tak by to mělo být, knot je nouzovka, motorka není auto, liší se mimo jiné i počtem kol. Zdrahy, do škarpy tě může krom gumy poslat i polnohospodár, osobně vyzkoušeno :evil:
jo já vím :( pokud se ale ze škarpy vyškrábeš po svých, je napůl vyhráno :wink:
Máš pravdu!

Napsal: pon zář 22, 2008 21:04:22
od geca
Nevim na kolik vás vyjde oprava knotem ale když má člověk na to aby mohl jezdit za10lna sto tak ho snad 300neposere

Napsal: pon zář 22, 2008 21:08:51
od Zdrahy
?? přiznám se že nechápu - psal jsem že buď si to nechám opravit v servisu (nemám tušení kolik to stojí), ale spíš tu gumu pošlu po hnědý a radši koupím novou! to mi jako šetření nepřipadá :roll: možná si nerozumíme...

Napsal: pon zář 22, 2008 21:23:20
od geca
S tebou ZdrahyZX9R souhlasim tak to bylo myšleno.

Napsal: pon zář 22, 2008 21:30:49
od Zdrahy
no a už si rozumíme :)

Napsal: pon zář 22, 2008 21:42:33
od Doctor
geca píše:Můj názor je ten že knot ti snad žádnej pořádnej pneuservis nemuže dát jak na moto tak na auto(dělám tam).Knot je pouze na dojezd do servisu a co se týče těch sraček ve spreji tak ty dokážou tu gumu i pěkně zkurvit.Defekt se dá opravit bud klasickým hřibkem nebo zátěžouvou záplatou.To že na knot někdo jezdí a neucházímu je dobrá věc a gratuluji 8)
ano knot je dojezdová záležitost, v Rakousku je dokonce zakázanej, ale pravda je že se na nich jezdí po celou životnost gumy a nepamatuju že by mně to utíkalo kolem knotu, dokonce kolega udělal takovou díru na offroadu že tam musel nacpat tři knoty vedle sebe a dojel s tím z Rumunska bez dofukování

Napsal: čtv zář 25, 2008 17:42:01
od misak39
ty sračky ve spreji je smradlavá voda, kterou utřou v servisu hadrem a je po srandě. Gumě to nijak neublíží, bo to tuhne (vulkanizuje vzdušnou vlhkostí) jen na vzduchu za atmosférického tlaku, malou díru to zalepí spolehlivějc než knot. Mám to nafoukaný do babky GPZ 4 roky, guma neuchází, normálně se zahřejvá a normálně jede. Na devítce jsem dojel jen nouzovku domů, a hned v pondělí jsem mazal na výměnu za novou gumici. V servisu jen pokrčil ramenama, jako že jooo, gumku sundal normálně, otřel smradlavou vodu hadrem a bylo. Guma vevnitř i ráfek nedotčený, zajímalo mě to, tak jsem obojí prohlížel pečlivě.
Nesmí se tím ovšem pocintat motorka zvrchu, pak to udělá celkem kvalitní šprcku, která se náramně špatně sundavá. Tož tak.

Napsal: čtv zář 25, 2008 17:54:15
od Doctor
misak39 píše:ty sračky ve spreji je smradlavá voda, kterou utřou v servisu hadrem a je po srandě. Gumě to nijak neublíží, bo to tuhne (vulkanizuje vzdušnou vlhkostí) jen na vzduchu za atmosférického tlaku, malou díru to zalepí spolehlivějc než knot. Mám to nafoukaný do babky GPZ 4 roky, guma neuchází, normálně se zahřejvá a normálně jede. Na devítce jsem dojel jen nouzovku domů, a hned v pondělí jsem mazal na výměnu za novou gumici. V servisu jen pokrčil ramenama, jako že jooo, gumku sundal normálně, otřel smradlavou vodu hadrem a bylo. Guma vevnitř i ráfek nedotčený, zajímalo mě to, tak jsem obojí prohlížel pečlivě.
Nesmí se tím ovšem pocintat motorka zvrchu, pak to udělá celkem kvalitní šprcku, která se náramně špatně sundavá. Tož tak.
dělá se asi víc typů, ty pěnový sou super srágory na vyčištění, jsem to jednou sundaval a nadával jak špaček

Napsal: čtv zář 25, 2008 21:16:04
od KankX
misak39 píše:ty sračky ve spreji je smradlavá voda, kterou utřou v servisu hadrem a je po srandě. Gumě to nijak neublíží, bo to tuhne (vulkanizuje vzdušnou vlhkostí) jen na vzduchu za atmosférického tlaku, malou díru to zalepí spolehlivějc než knot. Mám to nafoukaný do babky GPZ 4 roky, guma neuchází, normálně se zahřejvá a normálně jede. Na devítce jsem dojel jen nouzovku domů, a hned v pondělí jsem mazal na výměnu za novou gumici. V servisu jen pokrčil ramenama, jako že jooo, gumku sundal normálně, otřel smradlavou vodu hadrem a bylo. Guma vevnitř i ráfek nedotčený, zajímalo mě to, tak jsem obojí prohlížel pečlivě.
Nesmí se tím ovšem pocintat motorka zvrchu, pak to udělá celkem kvalitní šprcku, která se náramně špatně sundavá. Tož tak.
...asi si mel Misaku nejakou inteligentni, tu co jsem pouzil ja, tak po sundani pneu tam byly dobry 2dl smradlaveho mlika, ktere z toho teklo vsude, fakt humac. Jinak to fungovalo, pneu neuchazela...

Napsal: čtv zář 25, 2008 21:40:05
od MICHALIS TSIOLAS
Já už to použil několikrát a je to fakt humáč, ale funguje to jenom při malé dirce, jak je větší tak to akorát zasere všechno kolem a stejně nic nezalepí. Stalo se mi obojí. Jenže na cestě když píchneš, stejně použiješ co máš po ruce, ne :?: