Stránka 2 z 2
Napsal: čtv čer 22, 2006 21:59:30
od Dak
Tak sem se dneska dozvěděl , že šoupátka chodí jen do 3/4 a je to celé prej nějak divné bo co. Každopádně sem o výkendu bez ninji.

Se zblázním kurňa
Napsal: pát čer 23, 2006 07:33:59
od NRG
A nemáš nakonec škrcenou verzi? Omezením chodu šoupátka se to běžně dělá.
Napsal: pát čer 23, 2006 08:20:39
od čoud
Presne tak...Jestli to nemas zavrene na tech 74KW/100PS ?
Napsal: pát čer 23, 2006 11:04:20
od Dak
Tak mně technik řekl , že mně chodí šoupátka jen do 3/4 a je to celé nějak divné. Asi pošlu pěknou SMS tomu co mě to prodal.
Napsal: úte čer 27, 2006 22:21:34
od Dak
Tak lidi a je to v prdeli. Skusily dát druhé karbce z ninji co tam měli ( u ní nameřily 101 koní). A nic. Zapalovíní , vačky rozvoďák, filtr , airbox, svíčky, podtlaky vše je v pořádku. Nedošly na to čím toje. Zitra si pro ni jedu a mám to přívést po sezóně. Prý to celé rozeberou a uvidí se. Dobrá zpráva je, že chtějí za těch deset dní co se v tom vrtaly na brzdě jen symbolickou cenu , když na to nepřišli. Tak a teď mudrujte. Budu rád za každou radu.
P.S. Hondy sem v buchlákách stejně natrhal

škrtící klapky
Napsal: úte čer 27, 2006 23:48:43
od Lech
A co škrtící klapky co jsou v difuzéru(-rech) ,když otočíš na plný plyn,otevřou se na maximum?Jsou pak zcela vodorovně?Myslým maximální průchod.Kdysi dávno tak kámoš zjistil u Suzuki GSX-R 750 (asi 89-90-tej ročník) že ne zcela se otevřely ty klapky.Tak tam cosi pošteloval a tomu bratrancovi co ju měl ju pravděpodobně odškrtil ze 100 koní(nebo 98?) co byla omezení kdysi v Německu.No a otevírali se až do vodorovné polohy=maximální průchod vzduchu.
Napsal: stř čer 28, 2006 21:24:27
od Dak
Skůšaly to všecko přehodit sté druhé a nic. Bude to v něčem jiném. Asi zavolám Havrdovi to bude nejlepší.