Stránka 2 z 2

Napsal: pon zář 08, 2008 21:52:07
od 666S999
kalupko píše:No jo, to je pravda jakože jo....

Ještě by Mě zajímalo, jak moc je účinná kapotáž na R-kovém Rexíkovi?
Rková kapotáž má účinek dobrý... když jedeš s bradou na budíkách :lol: , a s Baťůžkem se dá vsedě i 200! Sice ne celý den, ale dá :lol: .
Tož tak, já jezdím pomalu, jak s "veteránem", tak mě se ta aerodynamika netýká...jen jsem o tom někde četl... :wink:

eNko, Lawson, eSko

Napsal: úte zář 09, 2008 07:23:43
od ZRX 1984
Tak já měl eNko a teďka mám erko. Musím teda uznat, že jsem měl eNko bez plexi a fučelo jako prase ( 210 km/h a člověk byl rád že se opravdu drží a to myslím nejsem žádnej slaboch na ruce ), takže při přeskoku na erko si připadám jak na kapotovaný motorce. Rozhodně to má velkej vliv na aerodinamiku. A když potřebuješ zkusit max, tak se přikrčíš. JInak do těch 200 jak už tady někdo psal, se na tom nechá normálně sedět. Na esku jsem neseděl tak nevím. Ani bych do eska nešel připomíná mi zepředu banďoura 1200 S. To je můj osobní pohled.

Napsal: úte zář 09, 2008 23:40:12
od milda
No a mě se zase takovýhle polokapotáže líběj!!

Dvanácka bandit a dvanácka Rex byly v nejužším výběru.

A v soutěži vyhrává.... :rock: Kawasakiiii!!! :wav: :wav:

Napsal: stř zář 10, 2008 18:13:42
od ZRX 1984
Myslel jsem si, že se ozveš :D