A je to tady-KLR nejede zbláznil se startér

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » stř srp 13, 2008 13:17:47

jej tenhle silnej drát nemá pojistku! cvoci :lol: musel bys míttolik kolik je ampérovej odpor starteru při startování a bacha na počáteční hup při rozběhu....tam je vždy mnohem vyšší odběr.Pojistku má max ovládání elektrocívky,ale ta se vrací pružinou při vypnutí vypínače....jenže problém je v tom, co todělá, čili spojuje silnoproudý odběr.Při poruše se tento spoj zapeče,ne ovládání cívky, tudíž je ti zbytečnévypínač na ovládání cívky, jelikož ten již máš na řidítkách.
Na pokus jestli to již maká nic takového nepotřebuješ to si fakt jen jeden kabel na baterce podrž něčím nevodivým.... :wink: vypínač by byl jen pro případ,že se ti to bude opakovat.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » stř srp 13, 2008 13:35:54

Noo Farmar ma pravdu v narazovim proudu - to je rana velka, ale jestli to jde pres pojistku nebo ne - to fakt nevim
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » stř srp 13, 2008 14:05:48

Proč si radši nepřečtete to co jsem tu napsal?
1.Žádná pojistka tam není a ani se tam nedává.Starter má v okamžiku startování odběr blížící se max. proudu baterie,což je třeba u 12Ah baterie něco kolem 200A podle typu baterie.Nehledě na to,že by tam vznikaly velké přechodové ztráty.Nedělá se to.Ani na motorkách,ani na autech.
2.Psal jsem že to zapečení je na spínací destičce a kontaktu.Cívka v tom okamžiku nemá na nic vliv,takže vypínač ti nepomůže.Jediná oprava je rozebrat a do hladka zbrousit opálené plochy.
A jedna rada nakonec.Buď je člověk znalý a poradí si sám,nebo by místo vymýšlení různých "tunigů" měl jít radši koupit nové relé.
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » stř srp 13, 2008 14:37:11

souhlas...pamatuješ jak jsem říkal spotřební materiál? hned někde nahoře?? :lol: :lol: :lol:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » stř srp 13, 2008 14:53:10

tak tak :thumbleft:
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Odpovědět