Stránka 2 z 2
Napsal: sob črc 26, 2008 09:43:10
od volkswagen
On to Doktor určitě nemyslel zle, nicméně když už se ti rozsvítí kontrolka mazání, která indikuje špatný tlak v systému, zároveň víš, že jedeš 260 - tudíž tedy asi koukáš na tacho. No to sklízíš za vlastní nepozornost.
Kliku seženeme třeba přes eBay, toho bych se nebál

Napsal: sob črc 26, 2008 10:18:29
od farmář
zle to nemyslel, asi,ale je to podobné, jako se objevil na frontera webu nový dotaz.....nebrzdí mi brzdy, čím to je?
Každý výrobce říká u každého motoru, plnit olejem mezi min a max, nepřelejvat! i na blbé sekačce, takže motku určitě nedeklasuješ hlouběji. Svítí ti mazání a přesto jedeš klidně dál. Mazání svítí většinou, když je něco v kelu. Mááálokdy odejde zkrátka čidlo. Ano, je to pakárna, zastavit, zavolat někoho s dodávkou nebo vozejkem.... takže následkům se nelze divit.
Ale z toho si nic nedělej, poučil ses za své, příště budeš opatrnější,asi

Napsal: sob črc 26, 2008 11:32:29
od sweetyboy
Ja se taky nikdy netrefim primo na stred...kdyz jsem na spodni rysce tak tam naliju cca dve decky a jsem hned nad tou vrchni..tim snad nic nepokazim

Napsal: ned črc 27, 2008 00:41:17
od zx6rák
To já vždy před jízdou juknu na hladinu a pak teprve startuju. držím jí mezi - pro jistotu. Dnes mi přišlo že bylo lehce pod půl okénkam, tak jsem chtěl dolít a jak jsem odšrouboval nalívák, tak to cca o 1/4 okénka stouplo (tudíž tam skončila ani né decka nového oleje)... To jsem nějak nepochopil...

a při kontole na pumpě jsem tam viděl malinké bublinky, tak doufám, že se také neblížím k problému. Nijak mi přišlo, že dnes chvílemi nebyla tak živá a silná

bojím bojím
Napsal: ned črc 27, 2008 08:54:05
od farmář
někde v nějakém místě ti to nasál efekt sifonu....ohřátej vzduch po zchladnutí nacucl někam olej. Bejt by to asi nemělo, je to kanálkama prospojované....že by zase bludnej silikon??

víčkem jsi tampustil vzduch a zrušil to.
Napsal: ned črc 27, 2008 10:55:16
od Anti
Měl jsem tu jednu zadřenou KLR.Důvod?Sítko ucpané "bludným" silikonem.I když tam evidentně chybělo dost oleje,mazání je tam dělané tak,aby to do poslední chvilky fungovalo...
Co se týká vysoké hladiny,pochybuju že by mohlo vést k zadření.Nad píst se hladina nedostane.Motor má odvětrání,takže by nemělo docházet ani k nějakému velkému tlakování gufer(i když se samozřejmě sníží prostor pro stlačitelný vzduch).A pokud to někde následně sbírá kaly,tak je to problém nekvalitního oleje z předchozích náplní.Kvalitní olej by neměl dělat úsady z kalů,nebo by to měl pochytat filtr.
Pan Černohorský by měl být spolehlivá osoba,ale osobní zkušenost s ním nemám.Každopádně psal pár článků a konstrukci motorů a jejich opravě a zabývá se i speciálními úpravami,takže by měl tyhle věci znát...