VÍCE OLEJE škodí nebo ne?

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » sob črc 26, 2008 09:43:10

On to Doktor určitě nemyslel zle, nicméně když už se ti rozsvítí kontrolka mazání, která indikuje špatný tlak v systému, zároveň víš, že jedeš 260 - tudíž tedy asi koukáš na tacho. No to sklízíš za vlastní nepozornost.

Kliku seženeme třeba přes eBay, toho bych se nebál ;-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » sob črc 26, 2008 10:18:29

zle to nemyslel, asi,ale je to podobné, jako se objevil na frontera webu nový dotaz.....nebrzdí mi brzdy, čím to je?
Každý výrobce říká u každého motoru, plnit olejem mezi min a max, nepřelejvat! i na blbé sekačce, takže motku určitě nedeklasuješ hlouběji. Svítí ti mazání a přesto jedeš klidně dál. Mazání svítí většinou, když je něco v kelu. Mááálokdy odejde zkrátka čidlo. Ano, je to pakárna, zastavit, zavolat někoho s dodávkou nebo vozejkem.... takže následkům se nelze divit. :wink:
Ale z toho si nic nedělej, poučil ses za své, příště budeš opatrnější,asi 8)
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
sweetyboy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 235
Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sweetyboy » sob črc 26, 2008 11:32:29

Ja se taky nikdy netrefim primo na stred...kdyz jsem na spodni rysce tak tam naliju cca dve decky a jsem hned nad tou vrchni..tim snad nic nepokazim :oops:
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)

zx6rák
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 41
Registrován: stř dub 09, 2008 23:16:14
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6rák » ned črc 27, 2008 00:41:17

To já vždy před jízdou juknu na hladinu a pak teprve startuju. držím jí mezi - pro jistotu. Dnes mi přišlo že bylo lehce pod půl okénkam, tak jsem chtěl dolít a jak jsem odšrouboval nalívák, tak to cca o 1/4 okénka stouplo (tudíž tam skončila ani né decka nového oleje)... To jsem nějak nepochopil... :roll: a při kontole na pumpě jsem tam viděl malinké bublinky, tak doufám, že se také neblížím k problému. Nijak mi přišlo, že dnes chvílemi nebyla tak živá a silná :cry: bojím bojím
Zelená dvouoká kráska = Kawasaki zx6r ninja ;-)

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » ned črc 27, 2008 08:54:05

někde v nějakém místě ti to nasál efekt sifonu....ohřátej vzduch po zchladnutí nacucl někam olej. Bejt by to asi nemělo, je to kanálkama prospojované....že by zase bludnej silikon?? :lol: :lol: :lol: víčkem jsi tampustil vzduch a zrušil to.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » ned črc 27, 2008 10:55:16

Měl jsem tu jednu zadřenou KLR.Důvod?Sítko ucpané "bludným" silikonem.I když tam evidentně chybělo dost oleje,mazání je tam dělané tak,aby to do poslední chvilky fungovalo...
Co se týká vysoké hladiny,pochybuju že by mohlo vést k zadření.Nad píst se hladina nedostane.Motor má odvětrání,takže by nemělo docházet ani k nějakému velkému tlakování gufer(i když se samozřejmě sníží prostor pro stlačitelný vzduch).A pokud to někde následně sbírá kaly,tak je to problém nekvalitního oleje z předchozích náplní.Kvalitní olej by neměl dělat úsady z kalů,nebo by to měl pochytat filtr.
Pan Černohorský by měl být spolehlivá osoba,ale osobní zkušenost s ním nemám.Každopádně psal pár článků a konstrukci motorů a jejich opravě a zabývá se i speciálními úpravami,takže by měl tyhle věci znát...
Jeden stačí....na všechno....

Odpovědět