Stránka 2 z 3
Napsal: ned črc 20, 2008 12:52:37
od MICHALIS TSIOLAS
Kolik jich tam u vás jezdí nevím, ale moc jich nebude. Mám ji přesně tak jak vyšla z výrobního pásu. Sedadlo pro dva. Jestli chceš upravit sedadlo, tak kontaktuj KING, je žhavým členem ckc a dokáže kouzlit se vším čemu se říká potahy, polstrování, speciální přání, speciální rozměry atd. fakt mistr svého řemesla. Jen mám přidanou opěrku, kožený vaky po stranách a velkou koženou rolku na nosiči za opěrkou. U KINGa si ještě nechám na zakázku ušít větší kožený tankvak, až někdy přijedu do Čech na stroji. Všechno retro, jak píšeš i ty.
Napsal: pon črc 21, 2008 11:47:51
od jenda z jerycha
Sedláře už mám domluvenýho. korpus sedla mám a teď se prosimtě nediv z obracečky seno za koně

Je to výlisek z 3mm plechu nádherně tvarovaný podle zadku, nádhera krásně se sedí jen v tom samotném plechu. S tím sedlářem jsem domluvený že to potáhne jen 2 cm silným filcem a silnou, tvrdou, hnědou kůží, takže opravdu retro něco jako z dob prvních velocipedů

Další věc je, že dám celé sedlo asi o 10 cm níž než je to stávající, takže bude položené vlastně hned na krytu baterie. Jelikož mám motorku po čahounovi, který měřil asi 2.1 m a měl zvednutá řidítka, musím upravit i ty. Nakonec jsem se rozhodl pro výrobu úplně nových, zase v retro stylu, tedy cca 40 cm rovná hrazda, mírný ohyb nahoru a 35cm řidítka téměř v ose motorky. Sám jsem zvědavý jak to nakonec dopadne.
Napsal: pon črc 21, 2008 18:08:13
od MICHALIS TSIOLAS
To sedlo bude pecka

I kdyz asi mene pohodlne a vyska (nebo spis nize) posezu taky hraje roli (kladnou). Ta riditka bych asi nechal fabricky, jestli je mas, bojim se, ze pravitko bude vypadat trochu blbe, kvuli tomu retro stylu. Ale proti gustu zadny disputat, preji ti at je to fakt celkove festovni. Pak sem hod foto.
Napsal: pon črc 21, 2008 19:31:13
od jenda z jerycha
No to je to, že já právě origo řidítka nemám, jsou tam takový strašně široký LSL a ještě na 17 cm vysokým risersetu. Ten už mám sice předělaný na původní výšku tak cca 5 cm, ale ty řidítka musejí jít taky. Nevím, jestli jsi mne správně pochopil, nemyslím dávat tam rovnou trubku, spíš takové účko 35 - 40 - 35 cm.
Napsal: pon črc 21, 2008 20:12:41
od MICHALIS TSIOLAS
Chces abych premeril ty moje riditka? I jejich prumer? Neni problem.

Napsal: pon črc 21, 2008 20:29:03
od jenda z jerycha
No sice mám celkem jasnou představu jak by to mělo asi vypadat, ale kdyby se ti chtělo mohl by jsi mi změřit celkovou šířku na konci heftů a přibližnou vzdálenost v ose motorky od uchycení řidítek v brejlích po konec heftů. To ale jen tak pro informaci. jakou máš barvu motorky a máš variantu s hodně chromovanejma dílama nebo více laku?
Napsal: pon črc 21, 2008 20:35:29
od MICHALIS TSIOLAS
Mam vsechno v matu, vinova a cerna. Riditka ti zmerim zitra.
Napsal: pon črc 21, 2008 20:41:24
od jenda z jerycha
V pohodě, jak se ti bude chtít. Také mam všechno v laku vínová s krémovou, černostříbrný motor a chromu jen trošku. Díky a měj se.
Napsal: úte črc 22, 2008 20:49:17
od MICHALIS TSIOLAS
Uz to dneska nebudu merit, ale vlitnu na to zitra po ranu.

Napsal: stř črc 23, 2008 14:31:57
od MICHALIS TSIOLAS
vnější šířka na konci heftů je 84,5 cm, vzdálenost v ose motorky od uchycení v brejlích po konec heftů (od vnějšku řídítek - trubky) je 35 cm, výška konce heftů od země při nezatížené motorce je cca 102 cm, celková délka řídítek je 110 cm. Tak doufám, že jsem byl alespoň trochu nápomocný.

Napsal: čtv črc 24, 2008 19:10:29
od jenda z jerycha
Perfektní, díky moc určitě mi to pomůže. Ještě jedna otázka. Máš na mašině padáky?? Líbily by se mi, akorát že na Driftra vůbec žádný doplňky nejsou k sehnání, akorát na VN 1500 clasik a u toho si nejsem jistej, jestli by to sedělo.
Napsal: čtv črc 24, 2008 19:24:36
od MICHALIS TSIOLAS
Padáky tam nemám, jednak proto, že by se mi na ni nelíbily a jednak proto, že je nemáš kam našroubovat. Jestli ale máš na mysli systém chromovaných trubek uchycených na rámu v úrovni chladiče, tak do těch bych možná šel, ale co se týče ochrany motky při pádu, tak to vychytají přední stupačky, mám to vyzkoušený (ne pádem, ale na sucho). Jak píšeš i ty, tak na driftera je strašně málo doplňků. Při nákupu doplňků se orientuj jen na konkrétní model motky, nedo dojeď na motce až ke krámu a než koupíš, tak si to venku prubni. No a další varianta je "urob si sám". Ještě k řídítkám - najdi si na netu nějaké foto a omrkni jak jsou tvarovaný, protože se ohýbají nejen směrem k řidiči, ale i směrem dolů. Jsou ohýbané na několika místech. Nevím jak bych ti to mohl změřit, nebo alespoň popsat přesněji.

Napsal: čtv črc 24, 2008 19:39:43
od jenda z jerycha
Jasně, myslím ty rámy z chromovaných trubek. Myslím si že to může motorce jen pomoct, hlavňe teda asi opticky, i když věřím že při případným pádu bych za ně byl taky vděčný

Viděl jsem je asi na dvou fotkách, takže možná, že tam můžou pasovat ty z toho clasika. Protože mi ale takovýdle věci viz ty řidítka, nedělají moc problém tak to nejspíš dopadne tak, že se do nich na zimu asi pustím sám. Aspoň to udělám z pořádné roury cca 40-50 mm a budu mít jistotu, že to za něco stojí.
S těma řidítkama si nelam hlavu. Víceméně mám stejně takovou svojí představu, jak asi by se mi líbily a hlavě je pak budu na čisto doohýbat přesně podle posezu a ruky. Stejně ale díky moc.
Napsal: čtv črc 24, 2008 21:35:52
od MICHALIS TSIOLAS
Napsal: stř srp 06, 2008 20:22:19
od jenda z jerycha
Ahoj, znáš tydle stránky?? To je takový inspirace, až jsem z toho celej tumpachovej.
http://www.vulcandrifterriders.com/