Napsal: úte čer 03, 2008 22:50:48
Zdaleka největší kravál při brždění mi dělala Suzuki GSXF 

Fórum příznivců značky Kawasaki
http://forum.kawa.cz/
no vzhledem k tomu ze na obou byly stejne desticky a presto bylo na 11ce brzdeni hlucnejsi, prisuzoval jsem to prave tem kotoucum, kde byly diry srovnane pekne do radek. Protoze je znama jedna vec a to ze kdyz se neco pravidelne opakuje, dokaze to divy. Proto jsem myslel ze se to na 12ce snazili vyresit prave tim rozhazenim direk. Jak rikam je to jen ma teorie... jo a mozna na to muzou mit vliv take ty 6ti pistkove trmeny ze je ZRX celkove pri brzdeni hlucnejsi.PajaZR píše:Šelest u 11ky a 12ky je stejný.mužu potvrdit.Mám tam nový kotouče z 12kyKankX píše:Ten selest je dan derovanim kotoucu a materialem desticek. Faktem je, ze na ZR7 sem ten "selest" pri brzdeni temer nevnimal, zatimco na ZRX1100 uplne neskutecne hlasite "selesteni" me primo dostavalo. U ZRX1200 je trochu jine derovani kotoucu a "selest" bych rekl ze je mensi, ale stale tam jePajaZR píše:Jak už to jiní psali,funkce je spíš ochranná.A taky při brzdění je slyšet divný zvuk,že by to opletení?,takový šelest nebo co.Dělalo to i na Zephyru.Na jiné konkurenční značce to nedělá.ZvláštníDeskama možná ale děrováním?nejsou nijak odlišný od konrurence. Stejně je to záhada
Prostě kawa
No mě právě na Zephyru jo,a víc než na ZRX.Byla to 550,taky s opletama,děrovaní jako 11kaZRX ale zase mín pístků.DoktorZRX píše:Deskama to určitě nebude, bylo to i s originál brzdama. Ten hluk bych přirovnal k malýmu elektromotorku. Dělá to i na ZX6-01 i ZX9-98 a asi na každý kawě se 6ti pístkama. Zephyr nic