Blacky píše:Mnoo origo xenon 4300K svítí "zluto-bile" a to je v poho, nejaky tunersky 6-8000K neresim.
Nemám nic proti Osramu. i ta základní žárovka musi splnovat normu. ale i Osram dělá ruzný, takže zkusím nejake "svitivejsi". "Bereš z regálu" ten standard, nebo i nějaký ty Silverstar, nebo X-racer?
Ale díky za info o tech bankach, to sem nejak neresil. Tedy by se mela zarovka menit driv, nez praskne

Řekněme, že v tom regálu jsou etalonové žárovky, tj, takové "výběrové", které se používají pro měření fotometrických vlastností světlometů a svítilen a jsou uznány všemi těmi TUV, EZU, SAE, CCC a jinými vládními autoritami pro "type approval" světelného zdroje. Čili žádné silverstary, brakery, racery či dark killery to nejsou.
V podstatě ano, žárovka by se měla pravidelně měnit. Ale to dělám pouze já, bo se tím živím. A možná ještě pár kolegů v branži, co máme stejnou diagnozu.
Momentálně je nejlepším zdrojem pro auta/motorky použití 35W Xenonu. Žárovky se profilují jako "low cost řešení", LED-ky potřebují ještě "zvládnout" odpadní teplo vs. světelný tok (dávám tomu 2-3 roky), dobrý kompromis mezi vším je 25W Xenon. Za pár let uvidíme co laser, prozatím docela drahý špás.