Stránka 2 z 2

Napsal: čtv dub 10, 2008 19:18:38
od kalisek
Anti píše:Pokud dáš pozor na množství oleje(nejlépe kontrola před každou jízdou)a pohlídáš napnutí řetězu vyvažováků,tak je to bezproblémový stroj....Věř mi,mám už pátou a chystám se na další... :D
Ted mluvíš o tomhle řetězu?
Obrázek

Napsal: pát dub 11, 2008 10:11:48
od contura
Anti píše:Pokud dáš pozor na množství oleje(nejlépe kontrola před každou jízdou)a pohlídáš napnutí řetězu vyvažováků,tak je to bezproblémový stroj....Věř mi,mám už pátou a chystám se na další... :D
Hele s tim olejem mam brouka v hlave, nekdo mi radil ze tam patri 10W40 (to je i na stitku)ale zdal se mi jako vodicka na tak starej motor, jinej zase rikal ze nejlip udelam s mineralnim 20W50 a nakonec jsem tam dal 15W40 a nejsem si vubec jisty, jestli jsem udelal dobre. Co si tom myslis?Ma to najeto 40 tis a na to i vypada...
Z motoru se mi na volnobeh ozyva takove jemne "kvakani", jako spis nejaka guma nez kov - nekde dole vlevo, je mi to divny, ale jak pisu, jsem zacatecnik a tak se omlouvam za pripadne trapne dotazy...

Napsal: pát dub 11, 2008 14:44:05
od kalisek
Já mam KLR ještě starší než ty a normálka sem tam nalil 10W40....v motoru mi nic nekváká a šlape to v poho :)

Napsal: pát dub 11, 2008 16:07:30
od Anti
Podle manuálu tam jde nalít skoro "cokoliv".Rozpětí olejů,které se dají použít,je veliké.10w40 bohatě postačí.Osobně jsem začal používat polosyntetiku,od minerálu je to poznat.Jelikož je to vodník,tak není potřeba šplhat s tou druhou hodnotou do nějakých výšin.Držel bych se osvědčeného,protože už jsem slyšel historky o zadřených DR,do kterých někdo nacpal plnou syntetiku jiného rozsahu(čemuž moc nevěřím) a i o zadřených KLR kvůli snaze utišit motor hustějším olejem(mazací trubky mají opravdu malý průřez).
Jinak ano,to je ten "nezbedný" řetěz...
Ještě k tomu kvakaní-Je tam spousta mechanických dílů,hlavně ty řetězové rozvody se rády ozývají.Jemné cvakání bývají ventily,zbytek bych připsal rozvodu vyvažováků.Doporučuji kontrolu napnutí...

Napsal: pon dub 14, 2008 07:08:36
od zaky
Když ste u těch řetězů, jak hodně má bejt napnutej rozvoďák . Když ho zatížim mezi vačkama tak má průvěs cca 1cm , je to blbě nebo ne?

Napsal: pon dub 14, 2008 15:36:08
od Anti
Doporučuji prohlédnout napínák rozvoďáku.Stačí,když ho povolíš.Pokud povyleze,tak ještě napíná.Pokud ne,vyměnit řetěz.To zatížení mezi vačkama bys musel specifikovat,ale mám pocit,že taková vůle by tam neměla být ani náhodou....

Dotaz

Napsal: pon dub 14, 2008 20:03:13
od Pavel ZRX
Nevíte někdo, jestli má KLR 650 dekompresor?

Napsal: pon dub 14, 2008 21:29:59
od Anti
Všechny KLR mají dekompresor-automatický,odstředivý...Teda opravuji,všechny kterým neuletěl.Jsou tam pružinky,když se na ně nedá pozor,je po dekompresoru...

Napsal: pon dub 14, 2008 21:50:03
od Pavel ZRX
Teď to mám na dílně rozdělané. Motorka nešla natočit, majitel ji koupil od Plzně, jen slabá baterka. Po trampotách s baterkou, starterem a startovacím relé jsem zjistil, že nemá dekompresor. Unašeč dekompresoru na výf. vačce ulámaný, zbytky dekompresoru byly evidentně odstraněny. Motorku s dobrým spouštěčem nenatočila silná 100Ah baterka, startovací proud byl v okamžiku komprese 250 A!! Ať žijí dovozci motocyklů!!

Napsal: úte čer 24, 2008 17:20:42
od zaky
Dneska sem kotroloval vůle ventilů protože se mi to zdálo hlučný . Sou v pohodě ale zjistil sem že mi schází pružinka na dekompresoru. Co s tim , dá se s tim jezdit než ji seženu nebo radši ne. Startuje to celkem v pohodě. Dík.