Stránka 2 z 3
laďák na Z 750 r.v. 2004
Napsal: čtv črc 24, 2008 20:15:25
od geca
Co se týče výfuku tak je to v poho stačí si zajet na brzdu s ladákem a s originálem jen se mi to nechtělo platit.A co se týče jednotky tak bud se dá normálně chipnout podívej se na
www.xtuning.cz ty kluci mi chipujou auta a docela jim to jde jinak existuje racerová jednotka.Powercommander má nevýhodu že se nedá nastavit pruběh výkonu což u jednotky lze.Pokud máš ZX10 tak tam se ta jednotka dodává za nějakych 18tis

.
Napsal: čtv črc 24, 2008 20:29:29
od Elvis.
no nevim jak moc se da origo jednotka chipnout. Nebyl bych si tim tak jistej. A vymena jednotky je jasna... to je taky moznost, ale nevidim rozdil mezi vymenou jednotky a PC. PC dela to samy vcetne upravy palivovy mapy, kterou tvrdis ze neumi. Kdyz by ji neumel, tak k cemu by jako byl???

Prijde me, jako by sis od tech kluku, co maj doma PC a podarilo se jim nachipovat par aut, ze se z nich vic kouri a na brzde jim mozna ukazal graf, ze vic jedou nechal nacpat slusny tlaky do hlavy...
Hele me je to fakt fuk. Klidne jezdi bez jednotky nebo s chipem otocenym o 180 stupnu, me to zily netrha

Ja mam serii a vykonu ze fakt zadnej tuning nepotrebuju. Myslim ze vykonu ma dostatek jakakoliv motorka nad 100 koni a zbytek uz je jen o tom, kdo na tom sedi a jak s tim zachazi. Ladak je hezka vec, ale tak pro zvuk, pokud nejsi nakej strelec a nedelas komplet upravu masiny, abys z ni vymack tech par koni, ktery opravdu vyuzijes. Tot asi tak vse

laďák na Z 750 r.v. 2004
Napsal: čtv črc 24, 2008 21:56:01
od geca
tak to je ten rozdíl tobě výkon stačí mě ne a znám i lidi co maj stejnej stroj jako ty a výkon taky postrádaj.Spíš to vypadá že o těch chipech moc nevíš nevim proč by nachipovaný auto mělo kouřit to je přežitek z nějakej power boxu co se dodávali do systemu.PC nedokáže udělat to aby ta motorka jela sportovně až ve vyšších ot.

.Pokud se na ty strnky podíváš tak tam maj i nabidku co vše dokážou a není to nejakej bitpower kterej tvrdí jak to umí a když chipnuli RS6 tak schořela jednotka.A jestli myslíš že výkon nad 100ps je dostačující tak raději nemysli koní není nikdy dost
Napsal: čtv črc 24, 2008 21:59:07
od Zdrahy
jojo, 180 koní je málo

ba co 200 je taky málo

když jezdíš rovně...

já bych potřeboval chipnout hodinky, aby šly rychlejc...
Napsal: čtv črc 24, 2008 23:54:40
od Elvis.
kua zdrahy... no ja bych je zas chtel mit pomalejc... respektive bych nachipoval cas, aby v pracovni dobe letel jak svina a pak po praci aby se skoro zastavil, abych si uzil poradne dlouhy volno

Napsal: pát črc 25, 2008 01:06:51
od KankX
Napsal: pát črc 25, 2008 10:27:28
od volkswagen
Elvis má pravdu.
Geco - nauč se jezdit a potom laď motorku. Myslíš, že upleteš z hovna bič, tedy že vykrouháš z toho motoru 10 koní navíc? Řekl ti to někdo na brzdě? Super, určitě moc dobře víš, jak taková brzda funguje a že se na ní dá naměřit to, co zrovna chceš.
Honit kobyly na malým zedovi je pitomost. Honit je na velkým zedovi je taky pitomost. Honit je na desině neni pitomost pro Laconiho.
Napsal: pát črc 25, 2008 12:42:06
od geca
Hlavně jestli takovej Elvis ví že tam 180ps jen za určitého tlaku on tady tvrdí že 100ps je postačujhící mužeme to někdy zkusit jak umí jezdit.Kolega co má ZX10 a nejezdí rovně tvrí že se mu 180ps zdá už taky málo a na nové desině jezdil a 200ho moc nezaujalo.

Napsal: pát črc 25, 2008 12:53:55
od Elvis.
Hele ja s nikym zavodit nepotrebuju

Z toho uz sem vyrostl. Ja ti jen rekl, ze je zbytecny nahanet kone a uz tuplem je nahanet vyfukem. A ty ses tu zacal hadat jak mas pravdu kolik ti to da koni atd.

Kdyz se najde blb co chce zavodit, rad ho pred sebe pustim, pze ja chci domu dojet celej

Jezdim pro radost a ne proto abych vyhraval a desinu mam proto, ze me proste vyhovuje celkove.
Takze si uzij svuj ladacek a bez si zavodit

A ja si dal pojedu svoji kochacku na desine
edit: ps: a s tim vykonem si me taky pobavil. Chces me tady davat skoleni kdy a kde najdu na motorce jakej vykon?

Urco nejsem zadnej inzenyr co ma motorku v maliku, ale myslim, ze potom co se uz nejakej patek mezi motorkama pohybuju a co kluci zavodi, sem se toho dozvedel dost natolik, abych vedel kolik ma takovej funglovej litr na zadnim kole bez naporu a ze to urco nebude tech 180 psanejch koni

To si jako myslis, ze verim kazdy reklame, kde me napisou, ze lanza pere zasadne nejlip

Napsal: pát črc 25, 2008 14:19:57
od volkswagen
geca píše:Hlavně jestli takovej Elvis ví že tam 180ps jen za určitého tlaku on tady tvrdí že 100ps je postačujhící mužeme to někdy zkusit jak umí jezdit.Kolega co má ZX10 a nejezdí rovně tvrí že se mu 180ps zdá už taky málo a na nové desině jezdil a 200ho moc nezaujalo.

A za kolik ten tvůj kolega jezdí Brno?
Napsal: pát črc 25, 2008 14:22:18
od Motors
OT - Já mám Brno z Přerova přibližně za hodinu

Napsal: pát črc 25, 2008 17:36:51
od Zdrahy
To je zase debata
Já si do budoucna na silnici koupím něco co má obsah jako kráva, ale ne zmrzlinu, takže něco kde bude rozhodovat krouťák. Na okruh, je (alespoň pro mě a pro lidi se kterýma se normálně vídám) ideální 6ka - protože i v serii bez jakýchkoli úprav na motoru či podvozku se s ní dá zajet Brno za 2,15 (což zdaleka nedám) a potom co jsem ji na okruhu v parným létě na race gumách utrhl do highsideru a rozmlátil motorku, helmu, kombinézu i sebe vím, že víc kobyl neznamená rychlejc
Tunit malýho Zeda nemá moc smysl, výfuk podle chuti, to je OK (na výkonu stejně není poznat, je to o zvuku a pocitu), ale honit koně..

když nestačí kup velkýho Zeda, tam už je to si myslím docela slušný a když nebude stačit jdi do zmrzliny

cha,chá
Napsal: pát črc 25, 2008 18:43:07
od 666S999
ZdrahyZX9R píše:To je zase debata
Já si do budoucna na silnici koupím něco co má obsah jako kráva, ale ne zmrzlinu, takže něco kde bude rozhodovat krouťák. Na okruh, je (alespoň pro mě a pro lidi se kterýma se normálně vídám) ideální 6ka - protože i v serii bez jakýchkoli úprav na motoru či podvozku se s ní dá zajet Brno za 2,15 (což zdaleka nedám) a potom co jsem ji na okruhu v parným létě na race gumách utrhl do highsideru a rozmlátil motorku, helmu, kombinézu i sebe vím, že víc kobyl neznamená rychlejc
Tunit malýho Zeda nemá moc smysl, výfuk podle chuti, to je OK (na výkonu stejně není poznat, je to o zvuku a pocitu), ale honit koně..

když nestačí kup velkýho Zeda, tam už je to si myslím docela slušný a když nebude stačit jdi do zmrzliny

souhlas, debata bez chyby...asi tady sebou někdo eště řácky neflák...200HP nestačí...PÁN JE FAJNŠMEKR!!!

Napsal: pát črc 25, 2008 22:09:00
od KankX
geca píše:Hlavně jestli takovej Elvis ví že tam 180ps jen za určitého tlaku on tady tvrdí že 100ps je postačujhící mužeme to někdy zkusit jak umí jezdit.Kolega co má ZX10 a nejezdí rovně tvrí že se mu 180ps zdá už taky málo a na nové desině jezdil a 200ho moc nezaujalo.

200ho moc nezaujalo a nejezdi rovne???? to mi nejak nejde dohromady, protoze v zatackach tech 200 koni fakt nepotrebuje a navic s novou desitkou jsem vyjizdel ze vsech zatacek s prednim kolem ve vzduchu (jedno jestli na jednicku, dvojku nebo trojku)... nechtel by ten kamarad aspon 600 koni a rovnou litat???? Ty vole to je mi tady teda diskuze

Napsal: úte črc 29, 2008 19:59:55
od geca
Pro VW dnes jsme byli v brne a měl to za 2.26 asi to není zázrak ale zas dostat se na okruh není zas taková legrace.Svině polský to maj podchycený.Vy něco nepořádáte případne v jakym odkazu to najdu dík