Stránka 2 z 3

laďák na Z 750 r.v. 2004

Napsal: čtv črc 24, 2008 20:15:25
od geca
Co se týče výfuku tak je to v poho stačí si zajet na brzdu s ladákem a s originálem jen se mi to nechtělo platit.A co se týče jednotky tak bud se dá normálně chipnout podívej se na www.xtuning.cz ty kluci mi chipujou auta a docela jim to jde jinak existuje racerová jednotka.Powercommander má nevýhodu že se nedá nastavit pruběh výkonu což u jednotky lze.Pokud máš ZX10 tak tam se ta jednotka dodává za nějakych 18tis 8).

Napsal: čtv črc 24, 2008 20:29:29
od Elvis.
no nevim jak moc se da origo jednotka chipnout. Nebyl bych si tim tak jistej. A vymena jednotky je jasna... to je taky moznost, ale nevidim rozdil mezi vymenou jednotky a PC. PC dela to samy vcetne upravy palivovy mapy, kterou tvrdis ze neumi. Kdyz by ji neumel, tak k cemu by jako byl??? :-) Prijde me, jako by sis od tech kluku, co maj doma PC a podarilo se jim nachipovat par aut, ze se z nich vic kouri a na brzde jim mozna ukazal graf, ze vic jedou nechal nacpat slusny tlaky do hlavy...

Hele me je to fakt fuk. Klidne jezdi bez jednotky nebo s chipem otocenym o 180 stupnu, me to zily netrha :-) Ja mam serii a vykonu ze fakt zadnej tuning nepotrebuju. Myslim ze vykonu ma dostatek jakakoliv motorka nad 100 koni a zbytek uz je jen o tom, kdo na tom sedi a jak s tim zachazi. Ladak je hezka vec, ale tak pro zvuk, pokud nejsi nakej strelec a nedelas komplet upravu masiny, abys z ni vymack tech par koni, ktery opravdu vyuzijes. Tot asi tak vse :-)

laďák na Z 750 r.v. 2004

Napsal: čtv črc 24, 2008 21:56:01
od geca
tak to je ten rozdíl tobě výkon stačí mě ne a znám i lidi co maj stejnej stroj jako ty a výkon taky postrádaj.Spíš to vypadá že o těch chipech moc nevíš nevim proč by nachipovaný auto mělo kouřit to je přežitek z nějakej power boxu co se dodávali do systemu.PC nedokáže udělat to aby ta motorka jela sportovně až ve vyšších ot. :shock:.Pokud se na ty strnky podíváš tak tam maj i nabidku co vše dokážou a není to nejakej bitpower kterej tvrdí jak to umí a když chipnuli RS6 tak schořela jednotka.A jestli myslíš že výkon nad 100ps je dostačující tak raději nemysli koní není nikdy dost

Napsal: čtv črc 24, 2008 21:59:07
od Zdrahy
jojo, 180 koní je málo :) ba co 200 je taky málo :D když jezdíš rovně... :roll: já bych potřeboval chipnout hodinky, aby šly rychlejc...

Napsal: čtv črc 24, 2008 23:54:40
od Elvis.
kua zdrahy... no ja bych je zas chtel mit pomalejc... respektive bych nachipoval cas, aby v pracovni dobe letel jak svina a pak po praci aby se skoro zastavil, abych si uzil poradne dlouhy volno :lol:

Napsal: pát črc 25, 2008 01:06:51
od KankX
to je fakt, vykonu neni nikdy dost... :wink: :lol: ...a pak takovy Blanka dojede na GS500 :lol: :lol: :lol:

Napsal: pát črc 25, 2008 10:27:28
od volkswagen
Elvis má pravdu.

Geco - nauč se jezdit a potom laď motorku. Myslíš, že upleteš z hovna bič, tedy že vykrouháš z toho motoru 10 koní navíc? Řekl ti to někdo na brzdě? Super, určitě moc dobře víš, jak taková brzda funguje a že se na ní dá naměřit to, co zrovna chceš.

Honit kobyly na malým zedovi je pitomost. Honit je na velkým zedovi je taky pitomost. Honit je na desině neni pitomost pro Laconiho.

Napsal: pát črc 25, 2008 12:42:06
od geca
Hlavně jestli takovej Elvis ví že tam 180ps jen za určitého tlaku on tady tvrdí že 100ps je postačujhící mužeme to někdy zkusit jak umí jezdit.Kolega co má ZX10 a nejezdí rovně tvrí že se mu 180ps zdá už taky málo a na nové desině jezdil a 200ho moc nezaujalo. :idea:

Napsal: pát črc 25, 2008 12:53:55
od Elvis.
Hele ja s nikym zavodit nepotrebuju :-) Z toho uz sem vyrostl. Ja ti jen rekl, ze je zbytecny nahanet kone a uz tuplem je nahanet vyfukem. A ty ses tu zacal hadat jak mas pravdu kolik ti to da koni atd. :-) Kdyz se najde blb co chce zavodit, rad ho pred sebe pustim, pze ja chci domu dojet celej :-) Jezdim pro radost a ne proto abych vyhraval a desinu mam proto, ze me proste vyhovuje celkove. :wink:

Takze si uzij svuj ladacek a bez si zavodit :-) A ja si dal pojedu svoji kochacku na desine :-)

edit: ps: a s tim vykonem si me taky pobavil. Chces me tady davat skoleni kdy a kde najdu na motorce jakej vykon? :-) Urco nejsem zadnej inzenyr co ma motorku v maliku, ale myslim, ze potom co se uz nejakej patek mezi motorkama pohybuju a co kluci zavodi, sem se toho dozvedel dost natolik, abych vedel kolik ma takovej funglovej litr na zadnim kole bez naporu a ze to urco nebude tech 180 psanejch koni :-) To si jako myslis, ze verim kazdy reklame, kde me napisou, ze lanza pere zasadne nejlip :lol:

Napsal: pát črc 25, 2008 14:19:57
od volkswagen
geca píše:Hlavně jestli takovej Elvis ví že tam 180ps jen za určitého tlaku on tady tvrdí že 100ps je postačujhící mužeme to někdy zkusit jak umí jezdit.Kolega co má ZX10 a nejezdí rovně tvrí že se mu 180ps zdá už taky málo a na nové desině jezdil a 200ho moc nezaujalo. :idea:
A za kolik ten tvůj kolega jezdí Brno?

Napsal: pát črc 25, 2008 14:22:18
od Motors
OT - Já mám Brno z Přerova přibližně za hodinu :D

Napsal: pát črc 25, 2008 17:36:51
od Zdrahy
To je zase debata :lol:
Já si do budoucna na silnici koupím něco co má obsah jako kráva, ale ne zmrzlinu, takže něco kde bude rozhodovat krouťák. Na okruh, je (alespoň pro mě a pro lidi se kterýma se normálně vídám) ideální 6ka - protože i v serii bez jakýchkoli úprav na motoru či podvozku se s ní dá zajet Brno za 2,15 (což zdaleka nedám) a potom co jsem ji na okruhu v parným létě na race gumách utrhl do highsideru a rozmlátil motorku, helmu, kombinézu i sebe vím, že víc kobyl neznamená rychlejc :wink:
Tunit malýho Zeda nemá moc smysl, výfuk podle chuti, to je OK (na výkonu stejně není poznat, je to o zvuku a pocitu), ale honit koně.. :roll: když nestačí kup velkýho Zeda, tam už je to si myslím docela slušný a když nebude stačit jdi do zmrzliny :lol:

cha,chá

Napsal: pát črc 25, 2008 18:43:07
od 666S999
ZdrahyZX9R píše:To je zase debata :lol:
Já si do budoucna na silnici koupím něco co má obsah jako kráva, ale ne zmrzlinu, takže něco kde bude rozhodovat krouťák. Na okruh, je (alespoň pro mě a pro lidi se kterýma se normálně vídám) ideální 6ka - protože i v serii bez jakýchkoli úprav na motoru či podvozku se s ní dá zajet Brno za 2,15 (což zdaleka nedám) a potom co jsem ji na okruhu v parným létě na race gumách utrhl do highsideru a rozmlátil motorku, helmu, kombinézu i sebe vím, že víc kobyl neznamená rychlejc :wink:
Tunit malýho Zeda nemá moc smysl, výfuk podle chuti, to je OK (na výkonu stejně není poznat, je to o zvuku a pocitu), ale honit koně.. :roll: když nestačí kup velkýho Zeda, tam už je to si myslím docela slušný a když nebude stačit jdi do zmrzliny :lol:
souhlas, debata bez chyby...asi tady sebou někdo eště řácky neflák...200HP nestačí...PÁN JE FAJNŠMEKR!!! :lol:

Napsal: pát črc 25, 2008 22:09:00
od KankX
geca píše:Hlavně jestli takovej Elvis ví že tam 180ps jen za určitého tlaku on tady tvrdí že 100ps je postačujhící mužeme to někdy zkusit jak umí jezdit.Kolega co má ZX10 a nejezdí rovně tvrí že se mu 180ps zdá už taky málo a na nové desině jezdil a 200ho moc nezaujalo. :idea:
200ho moc nezaujalo a nejezdi rovne???? to mi nejak nejde dohromady, protoze v zatackach tech 200 koni fakt nepotrebuje a navic s novou desitkou jsem vyjizdel ze vsech zatacek s prednim kolem ve vzduchu (jedno jestli na jednicku, dvojku nebo trojku)... nechtel by ten kamarad aspon 600 koni a rovnou litat???? Ty vole to je mi tady teda diskuze :evil:

Napsal: úte črc 29, 2008 19:59:55
od geca
Pro VW dnes jsme byli v brne a měl to za 2.26 asi to není zázrak ale zas dostat se na okruh není zas taková legrace.Svině polský to maj podchycený.Vy něco nepořádáte případne v jakym odkazu to najdu dík